środa, 17 września 2014

Pół roku...

...tak, tak prawie tyle mnie tu nie było. Mam nadzieję, że choć trochę tęskniliście? :)) 
Zupełnie nie wiem od czego zacząć po takim czasie...nazbierało się tego :)) Na rozgrzewkę będzie więc Majkowy pokój, który przeszedł mały lifting. Może być?


Bardzo lubiłam poprzednią wersję, ale już od dłuższego czasu zastanawiałam się jak trochę "uspokoić" ten pokój. Nie da się ukryć, że zamiast rozbrykanego maluszka mamy teraz w domu całkiem dużą (jak o sobie mówi) dziewczynkę (nie mniej rozbrykaną). Postawiłam więc na szarość i pastele. Baza oczywiście pozostała biała :)


Jedną ze ścian pomalowaliśmy na szaro, uszyłam też szarą kapę na łóżko, ale moim szarym faworytem jest tu dywan wydziergany przez BigMama.




"Dziewczyński" klimat robią miętowe i różowe dodatki, w umiarkowanych ilościach, żeby nie przesłodzić :)

 

Uściski
Ps. Nie wiem kiedy nadrobię te półroczne zaległości na ulubionych blogach, ale będę się starała :)) Z chęcią zobaczę co u Was słychać :))

34 komentarze:

  1. ojej, to wspaniale! trafiłam dzis na bloga, uznałam ze cudo i plakalam z enie ma nowych notek, a tu prosze!
    pokoj cudowny, ja wlasnie tez swoj przerabiam w podobne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damarku....jesteś!!!!
    ♥♥♥

    Pokój piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tesknilam jakos mniej bo na Insta bylas na bieżąco;))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny pokoik, bardzo podoba mi się kapa, uszyta w sposób "niby byle jaki" - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny pokój, my u naszej nastolatki postawiliśmy na kolorowe ściany (czerwień i fiolet), ale jak tak patrzę na inne pokoje, to znając życie niedługo będziemy malować biele i szarości. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochana! Wspaniale, że znowu jesteś :) Pokoik wygląda cudnie, a narzutka miodzio (zapewne uszyta z tkaniny Aina z Ikea, uwielbiam ją!!!). Te dziergane dywany są świetne! No i ta skrzynia na zabawki jest po prostu czadowa! Jak ja zazdroszczę takiej przestrzeni w pokoju dziecka, moje dziewczyny choć pokoje mają ogromne to trudno mi je uspokoić, bo tyle mają tych wszystkich szpejów :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu zastanawiałam się dlaczego zniknęłaś. Miałam nadzieję, że nie wydarzyło się nic złego. jak widać nie, więc się cieszę, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny pokoj, stonowany, wyciszajacy a zarazem idealnie dziewczecy! Bardzo nam sie podoba:) ( ogladalam zdjecia razem z Zosia) fajnie ze wrocilas tutaj, bede sledzila :) ( a pudeleczka z Pt.? )

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie,że jesteś z powrotem :))))
    cudowny pokój :) rośnie Ci ta córa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jej!!!!!!!! wróciłaś<3 miałam Ciebie na Insta, ale to nie to samo... :)))
    śliczne wnętrze! ALE SIĘ CIESZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jesteś ;) pokoik bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam i regularnie wchodziłam zobaczyć czy może się pojawiłaś, więc bardzo się dzisiaj ucieszyłam jak zobaczyłam, że jest nowy post! Oczywiście pokoik przecudny, czekam na więcej zdjęć i postów ;) Pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że wróciłaś:))
    … a pokój przepiękny:)))
    Pozdrawiam ciepło:) Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, po prostu pięknie. Pozdrawiam i cieszę się, że znów będę mogła tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne, że tęskniliśmy! Oj, Madzia z szydełkiem tworzy cuda :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że wróciłaś :) A pokój jest po prostu prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pokoik :)) Bede zaglądać :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że wróciłaś :). Pokój Mai od dawna budzi mój zachwyt, w obecnej odsłonie też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie :-) Zmiany jak najbardziej na plus - teraz jest tak subtelnie i delikatnie. Dywanik mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Ja też mam w planach uspokojenie pokoiku mojej córy, dzięki więc za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że wróciłaś, na szczęście nie znikłaś tak zupełnie bo widziałam cię prawie codziennie na insta😊 dywanik cudny, wzdycham do niego, pokoik bardzo piękny. Pozdrawiam i do częstszego zobaczenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zmiany wprowadziłaś. Spokojnie i subtelnie...
    Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W pokoju Mai cudnie, wielką fanką jestem...Ty wiesz;)) cieszę się że jesteś choć wiem że ciężko się wraca...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fajnie że wróciłaś....pokoik w kolejnej odsłonie bardzo mi się podoba....stał się bardziej lekki i jest nadal moim ulubionym:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że znów jesteś. Zmiany u Majki rewelka. Sama już nie wiem, która wersja lepsza. Obie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam ten pokoj. cudowna inspiracja. jesli bede kiedys robic pokoik corki, na pewno cos podpatrze. chcialam zappytac, jak sie sprawuje lampka- krolik. czy jakosc wykonania i jej trwalosc sa adekwatne do ceny? strasznie mii sie podoba ale nigdy nie widzialam jej na zywo a kosztuje sporo. bede wdzieczna za odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń