środa, 12 lutego 2014

(Prawie) marmurowa taca


Dziś znów temat trendów. Tym, który szczególnie przypadł mi do gustu jest marmur.
 Niestety nie miałam tyle szczęścia co Agnieszka i Ola, które znalazły marmurowe cudeńka do swoich kuchni, wymyśliłam więc sobie "marmurową" tacę.


Wystarczył kawałek okleiny imitującej marmur, stara tacka ze sklejki, pół godziny wolnego czasu i "trendy" taca gotowa :) Oczywiście to nie to samo co prawdziwy kamień, ale nie kosztowała fortuny i łatwiej się będzie rozstać, gdy moda przeminie :)


Pozdrawiam ciepło :)

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a3/23/99/a323990f9ac34011200d729d4350cc49.jpg

26 komentarzy:

  1. Też miałam ten pomysł! Najważniejsza jest kreatywność. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda , super pomysł i jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszła świetnie ..ja też ubolewam że nic jeszcze takiego nie znalazłam ..ten młynek Agi to dopiero cudeńko jest !!!! widziałam tylko marmurowe moździerze i deski w home and you :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i prezentuje się jak marmur.....

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo.. ;) trochę pracy a jaki efekt.. :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze!
    Podoba mi sie Twoje podejscie a taca jest super!!!!
    Sliczne zdjecia kuchenne!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, taca wyglada swietnie!
    I masz racje jak terndy przemina, bedzie mozna bez problemu wymienic ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo fajnie to wygląda;)
    jak to mówia potrzeba matką wynalazku;))
    Pozdrawiamcieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie to samo mam w planach:) Tylko czekam bo ostatnio mało mobilna jestem, a jutro w lidlu, który mam blisko, mają być okleiny m in w taki marmurkowy wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo liczy się pomysł :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym nie wiedziała to pomyślałabym że prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł i świetne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity efekt!świetny patent!skorzystam, jeśli pozwolisz?;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, taca wygląda super! :-) na zdjęciach wcale nie widać że tylko udaje oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super... Mam nadzieję że nie pogniewasz się jak trochę skopiuje pomysł. W mojej tacy troszkę sfatygował się środek i właśnie zastanawiałam się czym to naprawić. To świetny pomysł.
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się nie pogniewam :) Twoja taca zyska nowy wygląd :)

      Usuń
  16. Super, uwielbiam takie kreatywne rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o prosze jaka ładna:))) wygląda jak prawdziwy marmur! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, jak super wyszła! Miałam taki sam pomysł!...;) Nawet zaopatrzyłam się w okleinę, więc będę próbować...:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Efektowny patent :) Taca świetnie imituje marmur. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń