poniedziałek, 10 lutego 2014

Pink and moroccan


Pamiętacie projekt Trendy 2014?
Obiecałam, że pokażę Wam jak wprowadzam niektóre z wymienionych trendów do naszego mieszkania. Pora na pierwszy, co do którego popularności wszystkie byłyśmy zgodne - pastele...a dokładnie róż.

U nas pojawił się w postaci poduszki i kwiatów, niby niewiele, a jakoś wiosną zapachniało :)  
Rozważam jeszcze jakąś grafikę z różowymi akcentami i na tym poprzestanę - tu mieszka też facet :)))


Klimaty marokańskie ciągle w natarciu, uszyłam nową poduszkę ze wzorem moroccan lattice.

 Podoba Ci się? Chcesz mieć taką u siebie? Nic trudnego!


  • Zostaw komentarz pod tym postem (osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail).
Możesz również:
  • podlinkować powyższy baner na swoim blogu.

Zapisy trwają do 24 lutego. Wśród chętnych wylosuję osobę, do której powędruje taka sama poszewka :)


Pozdrawiam ciepło :)
  http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a3/23/99/a323990f9ac34011200d729d4350cc49.jpg

174 komentarze:

  1. jestem pierwsza? niesamowite :) wpisuje się na listę
    pozdrawiam
    Marta Cieplińska-Tauter (marta.cieplinska.tauter@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem druga i też się wpisuje:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jako trzecia zgłaszam się do zabawy bo podusia baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się ustawię. Nowych poszewek nigdy dość !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór poduchy.
    Staję w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój blog, Twoje pomysły i Wasze mieszkanie. Zaglądam tu częściej niż myślisz. Pozdrawiam.
    kasia-1971@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Również stanę w kolejce po tak uroczą poduszeczkę.
    Pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowego na salony nie wprowadzę - nie dostanę pozwolenia od męża a już tak cichaczem wprowadziłam ów kolor do kuchni ;) ale poduszka bez problemu będzie mogła się u mnie zadomowić więc ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że różowy i u mnie zagości.. Tym razem w odcieniu pastelowym :) A i marokańska podpucha u mnie znajdzie miejsce. O ile szczęście dopisze :)
    Pozdrawiam,
    Ola (szydlostycznie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przytuliłabym ją bardzo bardzo:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powoli wiosennie zaczyna się robić :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie u Ciebie jak zawsze:)))
    Jesteś moja wielką inspiracją!!!
    A poduszkę "widzę " w swojej sypialni :)))

    Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, pasowałaby mi bardzo do pokoju. Spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna poducha, uwielbiam takie klimaciki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. black&white i jeszcze ten wzór - super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tu i twórczo, a na takiej poduszce chętnie położyłabym swoją głowę choć na chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNA JEST! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta poszewka...zapisuję się z przyjemnością:)))) A róż w takim delikatnym wydaniu lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też zachwyca ta podusia
    magdalenaszyszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta poduszka wyszła! Tez się ustawiam w kolejce, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszka jest przepiękna, również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna poszewka, co do różowego w moim mieszkanku to na razie tylko kwiaty, ale Zosi by się na pewno spodobały takie dodatki, chyba muszę poszukać jakiś świeczek z jasnym-różu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna poszewka- prostota i klasa sama w sobie :)
    marteniczka@tlen.pl
    http://atrammarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna, kolorach jakie lubię. Oczywiści ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  26. zapomniałam dodać email: melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Podusia super!
    pi-mon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pastelowy róż idealny na wiosnę :)
    Widziałam podobny materiał na allegro ale niestety spóźniłam się z zakupem ;[
    Staję więc w kolejce po twoje cudo ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna podusia :) pasowała by mi :)
    i ładnie z tym pudrowym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rownież jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie się wkomponował ten jasny róż! Sama zamierzam wprowadzić ten odcień do kuchni na wiosnę :-)
    A podusia super :-) chętnie ustawie się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.Piekna poduszexzka.staje do kolejki.Pozdrawiam. Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Poducha jest piękna
    elza84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Poduszka rewelacyjna, miałam ogromną chrapkę na bardzo podobną od broste, ale niestety już nigdzie nie mogę jej znaleźć. Masz talent Damarku, ja się za szycie nie porywam, bo pewnie nic by z tego nie wyszło ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  35. hej kochana! jej jaka ona ładniutka! no pewnie, że chcę taka poduszeczkę i to bardzo:) Ja ześwirowana na punkcie poduszek:) fanpage polubiłam chyba jako pierwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna poszeweczka:)! Polubione i udostępnione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się zgłaszam! :)

    a co do grafiki z różowym akcentem, konkretnie blado pastelowym to co powiesz na taką?: http://www.gumberry.pl/#!Plakat-typograficzny-AS/zoom/cftb/image1ch5

    OdpowiedzUsuń
  38. Poduchy uwielbiam więc staję w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ajj! Oczywiście się ustawiam i liczę na odrobinę szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest bossska!
    Staję i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  41. no ba :)) jeszcze się pytasz ???? pewnie że bym baaardzo chciała :) a Ty nie chcesz torby na pranie ode mnie ,a własciwie to od House Doctor ?????buziole

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja te bym chciała! I staję w kolejce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. poduszkom nigdy nie odmawiam ;-) szczególnie tak ładnym :-)
    Ustawiam się do kolejeczki ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. no nie. już na insta pisałam jak mi się podoba a tu taka niespodzianka. Ty wiesz że ja ten Wasz szyjący team uwielbiam. zgłaszam się wszystkimi kończynami ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie masz... Poduchy B&W za mną chodzą, więc z wielką ochotą ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie drobiazgi, a zmieniają postrzeganie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest piękna, chciałabym:) Trzymam kciuki za losowanie

    OdpowiedzUsuń
  48. o to i ja się dołączę :) bo tu zawsze jest tak miło :)
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Taka podusia idealnie by się wpasowała pomiędzy inne czarno-białe poduszki na mojej sofie ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola
    PS. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię na fb jako Bernadeta B.

    OdpowiedzUsuń
  51. wzór na poduszce marzenie..... gosiahk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. PIekna poduszka!!!Chetnie przygarne!!! Z rozem niestety nigdy sie nie przprosze...

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczna :) wprost do mojego salonu :)

    http://estheticspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię na fb : Sylwia B.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna! Chcę chcę chcę!
    jura.agata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna poduszka więc z wielką przyjemnością staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ojojoj ilu chętnych na to cudo więc ja również:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się dopisuję do kolejki :) Poduszka marzenie, właśnie za taką się ostatnio rozglądam! jasmine6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się. Takiej jeszcze nie mam:)

    super_magdalena@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Poducha marzenie, dopisuję się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chcę taką!
    figura@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. domisnowa0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Elegancki, ładny wzór, nada świeżości wnętrzu, w którym się znajdzie. Stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja też się ustawię w kolejce a co :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie mam jeszcze bloga, ale zgłaszam się do konkursu! :) groseille@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Sliczny wzor, bardzo chetnie wezme udzial w zabawie i pogratuluje Ci fajnych pomyslow i dobrego smaku. Bardzo ladny blog, bede Cie czesciej odwiedzac :)

    U mnie aktualnie tez leci giveaway z moja buzuteria, jesli Ci sie spodoba, zapraszam Cie do wziecia udzialu :)
    Usciski, Beata

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna! wpisuję się na listę ;) bettyszum@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Dołączam się do kolejki :) Poszewka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  70. Pikna :) więc stanę w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też powoli wprowadzam różowe elementy do naszego mieszkania :) A po poduszkę również ustawię się w kolejce, a co! :) Pozdrowienia
    motylek20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. taka poduszkę z Twoich rąk będzie dla mnie zaszczytem mieć w swoim posiadaniu gdyż jest obłędna.
    zapisuje się oczywiście:)
    sylwia161077@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaka piękna poducha! :) Moje marzenie!:) Zgłaszam się po to cudeńko :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  74. No to i ja "stanę" w kolejce po wspaniała poszewkę. :-)
    Pozdrawiam, Ania
    (aniaznamiec@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mysle ze idealnie pasowalaby do mojej sypialni, zatem z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  76. Oczywiście, ja tez się zapasuję na tak piękną poduszkę, biel, czerń i świetny deseń... cudo.
    Często tu zaglądam więc może mi się uda... pozdrawiam ciepło
    agga-2609@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Wpasowałaby się także u mnie :)
    katarzyna-bochno@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. ja tez uwielbiam marokanskie klimaty wiec staje w dlugiej kolejce a noz sie uda pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja staję do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Marokańska poduszko ach jak bym chciała byś w moim salonie wylądowała !
    Ustawiam się w bardzo długiej kolejce i błagalnie wystawiam po ciebie me ręce ;)
    A co mi tam może się uda się uda przecież zdarzają się na blogach cuda :)
    pozdrawiam ciepło Adriana a oto mój adres: el_editka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. hoho, już ją widzę na mojej kanapie!

    karolinaradkowski@gmai.coml

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękna! znalazłaby u mnie doborowe towarzystwo;)))
    julcia_k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. A co mi tam, spróbuje, szczęścia nie mam w takich losowaniach, ale ... może jednak
    Sylwia
    tosyl@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. może akurat mi się uda wygrać tę śliczną podunię. emi4ever@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękna i bardzo mi się taka marzy... Jeszcze nigdy w życiu niczego nie wygrałam, ale może właśnie teraz się do mnie szczęście uśmiechnie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  86. o jejciu chciałabym chciała:)

    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce,baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jest cudna...
    FB nie mam ale może mimo to się załapię;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo ładna, delikatna i prosta. Może szczęście się do mnie uśmiechnie:-)
    Pozdrawiam,
    Anita ttwine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ustawiam się w kolejce bo podusia piękna:-) banerek umieszczę jak tylko odzyskam laptop z naprawy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja się dopisuję. Poszewka PRZEPIĘKNA !!!!! ;);)
    Pozdrawiam
    MD

    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Poduszeczka super !
    Od dawna o takiej myślę - może w końcu się spełni moje marzenie ;)
    Pozdrawiam i czekam na nowe posty i zdjęcie z Twojego pięknego mieszkanka
    :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękny wzór <3
    staję w kolejce, może się poszczęści....
    pozdrawiam, Magda
    kanoko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam takie proste, ale niebanalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. wzór zwrócił moją uwagę.. jest idealny, tylko szkoda że jeszcze nie leży na mojej kanapie :(...
    ilość komentarzy powalająca! czyżbym była 100?

    OdpowiedzUsuń
  97. Uuuu, ależ kolejka się ustawiła...też chciałabym :)
    Baner umieszczam na moim blogu i pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie przygarnę:)
    Pozdrawiam
    Ewa ewastefanska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Ustawiam się również:)Przepiękna jest:)Pozdrawiam gorąco:)Sylwia
    sylwia.oli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się i ja beatka8733@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Oczywiście zgłaszam swój udział:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Przepiękna!!! :) może mi się uda :) wzdech :) czarzg@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Poduszka śliczna więc próbuję swojego szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  104. Strasznie długa kolejka, co mnie akurat nie dziwi bo poszewka jest naprawdę świetna! 24 lutego są moje urodziny.. tak tylko wspominam :P
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  105. piękna poszewka :) uwielbiam marokańskie klimaty i chętnie się ustawię do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  106. piekna:)z mila checia staje w kolejke :)pozdrawiam.....marciausa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. już za późno żeby dzwonić do Ciebie ...GRATULUJĘ CI TEJ PIĘKNEJ OBRĄCZKI którą wygrałaś u Beatki :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  108. ustawiam się w dłuuugiejjj kolejce bo naprawde warto!!! Poszewka cudna:-) pozdrowienia kuleczka.klb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się! Warto spróbować, może w końcu mi się poszczęści:D

    klaudunka@icloud.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja tez chce !pozdrawiam anet552@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  111. Spróbuję... :) Świetna ta poducha a ja tak marzę o Maroku w tę zimę... Pozdrawiam. martynakioch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Każdy szczęściu dopomoże, każdy dzisiaj wygrać może! A taką poduchę black&white to już w ogóle, absolutnie moje klimaty! To trzymam kciuki - za siebie i ...innych!
    skaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. i ja ustawię sie w ogonku !

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie mogę przejść obojętnie obok tej pięknej poduszki :)
    martyna0205@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  115. O i widze drugie cudne giveaway:)) kolejka dluuuuga ale i tak sie ustawie:) biore kanapki i stoleczek i siadam w tej kolejce;))

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się i ja:)
    banerek isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. kolejka długaśna, ale chętnie się ustawię bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Woow śliczna! Ustawiam sie w kolejce i po cichutku trzymam kciuki ;) pozdrawiam kamila.okroj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Dopisuję się do kolejki :) monika@ourplace.pl http://www.ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest fantastyczna, od dawna takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Kolejka długa, ale się ustawiam. Kupiłam sobie w empiku kubeczki w taki wzór i ta poszewka pasowałaby mi idealnie.
    Piękne mieszkanie
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  122. Na drugie candy równiez się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękna poszewka!!!
    Może mi się poszczęści :)

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  124. Śliczna! <3
    Bannerek podlinkowany.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Ustawiam się grzecznie w kolejkę. Aneta.
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja też spróbuję swoich sił! Nigdy nic nie wygrałam, nawet lizaka w szkolnym konkursie, to może teraz mi się poszczęści. A poduszka będzie idealnie pasowała do mojego Grey room'u.

    alexus910606@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. I ja także ustawiam się w kolejce po cud-miód podusie
    Paula_pi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Witam,
    ja też dołączam się do zabawy , piękne mieszkanie , super pomysły jesteś niesamowita , kiedyś wpadłam na twój blog i zapisałam sobie kilka zdjęć a potem nie mogłam cię znaleźć aż do wczoraj.
    super mieć też świetną podusię która pasuje jak ulał do mojego mieszkania.
    pozdrawiam Sylwia
    flisy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Damar... kolejki u Ciebie jak zwykle kilometrowe ;) zobaczymy, może mi się poszczęści :D bo poszewka śliczna.
    Uściski
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  130. moje kolory! cudowna poduszka:) bardzo chętnie się zapisuję:) bardzo chętnie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  131. Z wielką przyjemnością przytuliłabym się do takiej podusi.....staje w kolejce i zaciskam kciuki.
    Na fb lubię jako deco-szuflada, Pozdrawiam serdecznie, baner na moim blogu, iszart

    OdpowiedzUsuń
  132. Doklejam się do kolejki. Piękna podusia:D

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękna poducha. Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Podoba się BARDZO!
    dopisuję! pollyanna1@vp.pl
    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  135. Oj bardzo bardzo bym chciała taka podusie :))
    Karciaa1320@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękna :-) alicja614@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Jak zawsze u ciebie świeżo i miło zawiesić oko wiec I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Czarno- biale to cos dla naszego m2, salon mam wlasnie w tych kolorach. Pozdrawiam
    karolka82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. No wpisuje sie! Piekna jest!! A gdy pomysle , ze za dwa tygodnie czeka mnie przeprowadzka i zaczne urzadzac i dekorowac moje nowe cztery katy!!! Aneta (mrozann@yahoo.it )

    OdpowiedzUsuń
  140. ...i ta biel i szarosci i jeszcze delikatny roz? Powalajace! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  141. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Ależ koleeeejka! Spróbować warto, bo podusia przepiękna!
    pozdrawiam
    Ania
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. i ja się ustawiam w kolejce :)
    Banerek wisi tu: agnesssinafrica.blogspot.com

    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  144. w myśl powiedzenia...ostatni będą pierwszymi .. stoję i marzę o niej:) wstyd się przyznać jestem tu po raz pierwszy...szukam lampy dla siebie.
    ewi549@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Marzy mi się moje mieszkanko w bieli i czerni, a małż mówi nie, więc może małymi kroczkami uda mi się postawić na swoim :-) A taka poducha byłaby jednym z tych malych kroczków. Uwielbiam zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  146. też spróbuję swoich sił, bo poducha przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Poduszka jest cudowna, żałuję, że sama nie potrafię szyć.Monika
    (monika.tvd@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  148. Uwielbiam poduszki, więc nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  149. i ja też chcę :) więc dzielnie stoję w tej długiej kolejce chociaż wiem, że szczęścia w losowaniach to nigdy nie miałam, ale wierzę, że kiedyś musi być w końcu ten pierwszy raz ;) d.a.zdonczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. popularność mnie nie dziwi - poduszka jest świetna. Bardzo oryginalna.
    Dopiero zaczynm aranżować mieszkanie i niestety uczę się kompromisów związanych z faktem obecności męskiego lokatora, dlatego barwy biało-czarne w mieszkaniu wydają się być idealne!

    OdpowiedzUsuń
  151. Niestety nie posiadam FB, ale bannerek wisi już na blogu.
    Ustawiam się w ogonku strasznie długiej kolejki chętnych po to cudo. :)))
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  152. banerek jest :) fb jest polubiony
    ewcius1991@vp.pl
    u mnie też konkursik

    OdpowiedzUsuń
  153. To prawdziwe cudo.
    Jesteś niesamowicie zdolna.
    Chętnie ustawiam się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie i będę szczęśliwą posiadaczką te poszewki.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  154. No ja tak na ostatnią chwilę się zdążyłam zapisać. Taka poducha ucieszyłaby moją mamę, bo lubi jednocześnie Maroko i marzy jej się podróż, ale podoba jej się minimalizm. Rozwiązanie idealne :)
    pozdrawiam,
    Agata
    agata@inaurem.com
    www.inaurem.pl (w zakładce giveaway, podlinkowałam banerek)

    OdpowiedzUsuń
  155. Cudna ;) nie mogę się więc nie zgłosić do wspólnej zabawy ;) trzymam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  156. No to i ja się dołączam rzutem na taśmę :) Agata Bednarska (agata.bednarska@yahoo.pl)

    OdpowiedzUsuń
  157. Jako osoba urodzona szczęśliwego trzynastego w piątek liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Zapisuję się do zabawy, pozdrawiam :)
    mail: jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Ustawiam się w kolejce na ostatnią chwilę :)
    Umieściłam baner na pasku bocznym mojego bloga: http://one-more-dress.blogspot.com
    Na FB lubię jako: Monika bloguje
    :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ależ chętnych :) No nic spróbuje może zostane wylosowana z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Chyba będę tu jedynym rodzynkiem :) Trafiłem do Ciebie dzięki koleżankom z pracy. Dobrze znają gust mojej żony i wiedzą że taka poduszka sprawiłaby jej dużo radości. Zachęcony przez dziewczyny spróbuje swojego szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam
    mouse13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Najpiękniejsze połączenie kolorów, do tego prosty wzór. Cudo! :) Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  163. ustawiam sie na koncu tej dlugasnej kolejki, bo wzorek cudny :) pozdrawiam serdecznie! mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. piekna poszewka! ustawiam sie w kolejce :) polubione na fb jako Beata Ki
    beatrissk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. A właściwie, dlaczego by nie? Ustawiam się! :) M.

    OdpowiedzUsuń