czwartek, 13 lutego 2014

Minty


 Wzięło mnie na pastele. Po różu w pokoju dziennym musiała też zaistnieć mięta :) 
Pewnego popołudnia farba poszła w ruch i kilka rzeczy w Majkowym pokoju ma teraz ten piękny kolor.


Tablica była kiedyś wielokolorowa, teraz zyskała nowy pastelowy wygląd :)


A jeśli o mięcie mowa, zajrzyjcie koniecznie na Westwing.pl. Jeszcze do północy można tam wygrać cudowny miętowy robot KitchenAid. Szczegóły konkursu TUTAJ.



 A już jutro Walentynki. Świętujecie?

Pozdrawiam :)

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a3/23/99/a323990f9ac34011200d729d4350cc49.jpg

27 komentarzy:

  1. Zawsze jak zaglądam do ciebie,to nie mogę wyjść z podziwu z jakim smakiem urządzasz przestrzeń wokół siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak to farba? I czy to mat?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi sie baaardzo podoba :-)). Szkoda ze juz nie mam takich malych dzieci :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :) walentynki oczywiście świetujemy :) jutro u nas sesja walentynkowa na blogu zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama bym tam chętnie zamieszkała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowo..:) podziwiam za kreatywność ..:) Cudny ten króliczek.. ;) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękniuchny ten kolorek, taki świeży.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz o pokoiku Majki pisalam, podoba mi sie niezmiennie, z kropla miety cudownie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystko wygląda w tym pastelowym kolorze, a na mikser też mam ochotę ale ten czerwony.pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  10. mięta śliczna ..tablica innego wymiaru nabrała :)) pokoik katalogowy !!!! a my świętujemy lekko ,domowo kameralnie :) dobrze że jutro piątek !

    OdpowiedzUsuń
  11. W białym wnętrzu pastele prezentują się wyjątkowo ciepło. Ślicznie w pokoju Twojej córci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zakochałam się w mięcie i myślę co by tu zmalować, bo pokoje chłopców raczej odpadają.
    Pozdrawiam ciepło
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. a propos mięty - co powiesz o takiej dekoracji ściany z mietowym detalem?: http://www.gumberry.pl/#!Plakat-typograficzny-NIESAMOWITE/zoom/cftb/imagelgp

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaaaaaaaaaa! kochana wygrałaś u AMBEREMOTION- GRATULACJE!:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pokój, a skrzynia pierwsza klasa, gdzie można taką nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  16. oj pastele :) uwielbiam nasycone kolorki...ale w pastelach jest coś magicznego :)
    coś, co od razu miękną mi kolanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie pięknie pęknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze wspaniale...wiem że się powtarzam ale do bieli pasuje każdy kolor idealnie jak widać nawet miętowe pudełeczka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastele sa niesamowite! A mnie bardzo podoba sie "nowa" wersja komody. Genialna. aneta

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie....! jestem w trakcie /wciąż i wciąż/ wykańczania pokoju dzieciowego /muszę jakoś połączyć xx z xy/, a biel i czerń bardzo mi to ułatwiają, ale ale skąd dywan w paski i poducha z gwiazdą i pompony? pozdrawiam i gratuluję żonglowania kolorami paulina bociaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spore wyzwanie przed Tobą :)
      Dywan to ikea, obecnie nie ma go w sprzedaży, poducha i pompony-wyrób własny :))

      Usuń
  21. Mam pytanie o girlandę w oknie: czarna? tkanina czy papier?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za odpowiedź...pozdrawiam p.b.

    OdpowiedzUsuń