sobota, 22 lutego 2014

Lala zamieszka u...


Witajcie :)

 Decyzja u kogo zamieszka lala nie była łatwa, tak pięknie pisałyście o swoich domach, że z chęcią zamieszkałabym u każdej z Was razem z nią :) Spośród wszystkich zgłoszeń, wybrałam 5 komentarzy, które najbardziej mnie ujęły i z nich wylosowałam ten szczęśliwy.

Jestem przekonana, że Zielonooka w domu Karoliny będzie czuła się fantastycznie, tylko spójrzcie jakie przygody tam na nią czekają :))



Gratuluję serdecznie i proszę o kontakt z adresem do wysyłki :))

Pozdrawiam ciepło :)

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a3/23/99/a323990f9ac34011200d729d4350cc49.jpg

22 komentarze:

  1. naprawde przecudowne przygody czekaja Laleczke!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Jestem przeszczęśliwa, że będę mogła uszczęśliwić moją córkę taką piękną Lalką. Z przyjemnością czytałam inne komentarze i w duchu cieszyłam się, że to nie ja będę musiała podjąć taką trudną decyzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Gratuluję, mam nadzieję, że lala spodoba się Zuzi :)

      Usuń
  3. no ciekawa życie ją czeka to fakt :))))a mnie tylko szkoda ,że się dla Poli nie udało wylosować jej ,bo pewnie i u nich przygód miałaby sporo :))))))Gratuluję zwyciężczyni !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o Polę się nie martw :))

      Usuń
    2. ahaaaaaaaaa :)) super !!!!! lovciam Cię :)

      Usuń
  4. lala będzie w dobrych rękach, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! :) aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Zasłużone zwycięstwo, chociaż moja córcia zawiedziona - już od wczoraj jak na szpilkach sprawdzała co godzinę czy są wyniki.
    Życzę udanej soboto-niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje serdecznie:))) i dziekuje za zabawe:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro (gdyby dzis nie była niedziela to i dzis bym od razu zrobila, ale nie chce halasowac maszyna) robie taka gwiazdke!
    Zwyciężczyni gratuluje! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lala ;-) Zapraszam też do mnie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala już jest u nas. Dziękuję! Jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach. Ale najlepsze jest to, że... ma wszytą metkę z napisem "dla Zuzi". Super! :D

    OdpowiedzUsuń