wtorek, 18 lutego 2014

...


Witajcie :)

Czy ja wspominałam, że mało tego kącika na blogu? No to nadrabiam :)
Ławeczka dostała nową, leciutką jak piórko poduszkę, futrzak schowany, tulipany, motyle...robię wiosnę :))
Pogoda w ostatnich dniach jak najbardziej do tego nastraja :)



A jeśli nie macie jeszcze dość Majkowego pokoiku, który ostatnio dość często gościł na blogu, zajrzyjcie na roomor.blogspot.com. Dziękuję dziewczyny :))


Pozdrawiam :)

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a3/23/99/a323990f9ac34011200d729d4350cc49.jpg

31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kącik wygląda już bardzo wiosennie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w Twoich poduszkach. Co jedna to piękniejsza!
    buziaki wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale tym razem to dzieło H&M Home :))

      Usuń
  3. byłam ,widziałam i się cieszę że sława Twoja rośnie z dnia na dzień :))) boś zdolna niesłychanie !!!! kącik wygląda pięknie :)buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna poduszka i kosza bardzo zazdraszczam :) A wiosny to nam się już chyba wszystkim chce

    OdpowiedzUsuń
  5. poducha extra! A ŁaweczkA CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta sama piórkowa poducha :D Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak świeżutko i jasno...nic więcej nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny ten Twój kącik... bardzo podoba mi się ta ławeczka:)
    no i poducha-love!
    gratuluję wystąpienia u dziewczyn na blogu:)
    kochana wraz z Agą zapraszamy na konkurs u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie u Ciebie, pozdrawiam prawie już wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kącik, prosty i przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kącik :) widzę, że wywołujesz wiosnę :) aby przyszła jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ten kosz z kwiatami - prawdziwa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poducha z piórkiem cudowna :) prosto, świeżo i pięknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Detale czynią całość. Bardzo ładny kącik:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny klimat. Lekko i zapraszająco :) Pozdrawiam, a roomor'u gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj trafilam do Ciebie.. przejrzalam wszystkie posty na tym wspanialym blogu i zakochalm sie! Jesli nie masz nic przeciwko anonimowej obserwatorce to z ogromna przyjemnoscia zostane tutaj na dluzej.. pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna aranżacja :) A pokój Mai już podziwiałam, dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja kocham tę Twoją nieskazitelną biel w mieszkanku......podusia wim skąd a apaszka motylkowa można wiedzieć?
    pięknie zaaranżowałaś tulipanki ....moje goszczą w torbie ikea i teściowa wpadając w odwiedzinki mówi nie masz wazonu a ja mam.................bo jak coś to kupię Tobie a ja ze nie chce.................:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobre, mnie kiedyś babcia zapytała czy mi nie kupić firanek, bo jak to tak bez ;)))

      Usuń
    2. co do firanek to dzięki mnie teściowa usunęła i ma tylko zasłonki.....a sąsiadki do niej co ty tak długo remont robisz w mieszkaniu? a ona nie a dlaczego? bo firan nie masz:)))))))

      Usuń
    3. Ach nie odpisałam o chuście-stara z reserved

      Usuń
  19. Już nie mogę sie doczekać jak będę w Poznaniu :) trudno nie będzie za ci jeść ale zakupy zrobię ;)
    Piękne zdjęcia, zapachniało już wiosną :)
    Podziwiam Twoje zdjęcia, sa bardzo jasne, doświetlasz je ?? Czy może masz tak jasne mieszkanie ??
    Buziaki
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zdjęcia to w dużej mierze zasługa obiektywu :) Mieszkanie w słonecznie dni jest bardzo jasne, a i w te bardziej pochmurne nie jest źle, za to kocham biel :))

      Usuń
  20. Wspaniały kącik :) A u mnie ta sama poduszka wystąpiła w przedostatnim poście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie.Jaśniutko i czyściutko.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie.Jaśniutko i czyściutko.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń