piątek, 31 stycznia 2014

Weekend



Nareszcie weekend! 
Myślałam, że ten tydzień nigdy się nie skończy, dlatego perspektywa dwóch wolnych dni cieszy mnie bardzo :) I mimo, że planów całkiem sporo, muszę znaleźć chwilę na porządny odpoczynek...

...najlepiej pod kocykiem, z kubkiem ciepłej herbaty i książką :) To mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu zimą... nie lubię mrozu i śniegu, zdecydowanie wolę otaczać się tym co ciepłe, przytulne i wprawiające w dobry nastrój :) Kilka takich rzeczy znalazłam na Westwing Home and Living, z chęcią widziałabym je u siebie, może zima nie byłaby wtedy taka zła :)


A jakie są Wasze sposoby na przetrwanie zimy?

Miłego weekendu Kochani :)





28 komentarzy:

  1. Absolutnie popieram taką formę aktywności zimą:) Cudowny futerkowy pled i poducha od Dagi, na którą mam chrapkę:) A zakupy z Westiwng - możesz zrobić razy dwa - biorę wszystko:) oprócz plakatu, bo bardzo podobny mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej słońce :))) ale ładnie! chodzi za mną ten dywan, bo to ten prawda?:) No i taki milusi pledzik...kurcze co ja bym dała, aby takim się przykryć...:))) Widzę, że sporo nas ostatnio pisze o westwing haha;))) szykują się zakupy, co?:))))) śliczne produkty wybrałaś, a taką świeczuszkę mam u siebie właśnie:)
    udanego weekendu! Pamiętaj o odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu to ten dywan, lubię go bardzo i Ty na pewno też byś go polubiła :))
      Hahaha tak się jakoś złożyło, że Westwing blogowisko opanował, ale to co oferują jest naprawdę godne polecenia :)) Odpocznę na pewno, dzięki kochana :))

      Usuń
  3. ja ją lubię :)))))))) zdecydowanie wolę kiedy mi zimno niż kiedy gorąco :)))) taka sytuacja :))))) fotela mi brak w domu wiesz ...u Ciebie jest i ciągle kiedy na niego patrzę ,to bym chciała mieć jakiś wygodny ....a jeszcze teraz ten kocyk i książka ....usiadłabym sobie :)no ale miejsca brak !!!! przytulam dziś ..bo jest dzień przytulania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, Ty jak moja Maja, jej ciągle za gorąco, chociaż na mróz też narzeka :)) Wpadnij w końcu, to posiedzisz sobie i kawkę wypijesz :)) To ja też przytulam :))

      Usuń
  4. u mnie już weekend od dziś rana więc mam totalnie 9 dni dla mojego m...plus córa zaczyna ferie i mamy czas dla siebie i wyjazdy odwiedzinki wieczorkiem książka ,film.....o herbatce i książce obowiązkowo i zapach świeć...a teraz nosi się zapach cynamonu po mieszkaniu:)
    kubek z inicjałem fajny chyba skradnę pomysł jeśli pozwolisz .....
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9 dni, zazdroszczę :) Kubek rób śmiało, pozwalam :)))

      Usuń
  5. Ahhh cały czas pocieszam się, że już niedługo wiosna ;)
    Krzesło, które znalazłaś na westwig jest bardzo podobne do tego, które znalazłam w piwnicy u znajomej (niestety w fatalnym stanie, spróchniałe), w sumie to identyczne :)
    Czasem warto poszperać w starociach ;)

    pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to super znalezisko, nie da się z nim coś zrobić? Piwnice i strychy są czasami pełne skarbów :))

      Usuń
  6. Dokładnie takie same sposoby preferuję. Kochana powiedz mi, czy Tobie jest w tym fotelu wygodnie? Kiedyś na szybko w nim usiadłam w IKEA i było mi bardzo niewygodnie. Choć muszę przyznać, że jest piękny i długo mi się marzył. Poducha jest fantastyczna, kocyk również. Uwielbiam Twoje wnętrze. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz fotel jest bardzo wygodny, pod warunkiem że masz pod plecami poduchę i siedzisz na kudłaczu :)) Jest fajnie wyprofilowany i szeroki, ja lubię w nim przesiadywać :))

      Usuń
  7. Piękna podusia i pledy :) lubię takie rzeczy zimą :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja tak zimę spędzać lubię ;)
    U Ciebie błogo, spokojnie, tak leniwie i cieplutko - pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobne, również w kwestii Westwing ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że podobnie spędzamy wieczór ;) u mnie też miękki kocyk, gorąca herbata i relaksik
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety pracuję cały weekend ale cóż...ktoś pracować musi,by inni mogli odpoczywać ;P
    Piękny masz ten puchaty kocyk,też by mi się taki przydał :)
    Miłego leniuchowania

    OdpowiedzUsuń
  12. takie krzesełka do mnie mówią!

    OdpowiedzUsuń
  13. Łóżko,laptop,blogi a potem film ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny futrzak-pledzik w moich ulubionych szarościach:)aż chciałoby się nim opatulić, wziąć coś do czytania i kubek ulubionej herbatki...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam futrzaste kocyko-pledy :):):) też mam i spod niego nie wychodzę :) przybij piątkę z tą niechęcią do zimy :) byle do wiosny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodny ten fotel?Chodzi mi o dłuższe spędzanie czasu wieczorem,długie godziny z książką i robótkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam już w komentarzu wyżej, fotel jest wygodny ale potrzebna jest poduszka pod plecy i coś pod siedzenie, inaczej jest twardo :)

      Usuń
  17. upojna jest taka zimowa zgnilizna...a ten Twój futrzak to więcej niż kusi, żeby się w nim zakopać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój sposób na zimę? Właśnie go robię - siedzę na kozie - jakkolwiek to brzmi :D Kilka lat temu wymieniłam kominek na kozę - gdy jest mi bardzo zimno siadam na niej z laptopem na kolanach i grzeję sobie moje cztery litery :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie mój ulubiony zestaw/książka i kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny fotel, kocyk też, a herbatka i książka to też moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń