niedziela, 26 stycznia 2014

Trendy 2014

Odkąd pamiętam upiększanie otaczającej mnie przestrzeni sprawiało mi wielką frajdę. Każdy nowy mebel, dekoracja, kolor na ścianie cieszyły bardziej niż nowe ciuchy czy kosmetyki (nawet gdy miałam naście lat). Wystarczyło hasło "remont", a w głowie już kłębiło się mnóstwo pomysłów, które najlepiej od razu wcielałabym w życie :)
 Później przyszły czasy studiów, wynajmowane mieszkania i podrasowywanie ich tanim kosztem, by odciągnąć uwagę od wszystkich mankamentów, których poprawić nie mogłam... ale przede wszystkim by czuć się jak u siebie. 
Jednak dopiero na swoim mogłam naprawdę rozwinąć skrzydła (dziękuję mojemu mężowi, że mi ich nie podcina, chociaż czasami ma już pewnie dosyć moich pomysłów :))...w tym etapie mojej wnętrzarskiej działalności możecie uczestniczyć niemal od samego początku...a właściwie od mojego wejścia na skandynawskie tory :))

Nigdy jednak nie pomyślałam, że zostanę poproszona o wytypowanie trendów wnętrzarskich :) Nie jestem w tej dziedzinie fachowcem, nie śledzę na bieżąco tego co we wnętrzarskiej prasie piszczy, nie podążam ślepo za tym co modne, a do naszego mieszkania zapraszam tylko to co naprawdę mi się podoba, nie ważne czy jest trendy, czy nie :)
Tym bardziej dziękuję Oli za zaufanie i zaproszenie mnie do projektu Trendy 2014:)
W projekcie, oprócz mnie udział biorą:
Ola  z bloga fotobloo(g) - inicjatorka akcji
Agnieszka z agnetha home
Agnieszka pretty pleasure


 Zadaniem każdej z nas było podanie trzech propozycji na 2014 rok, z czego Ola wybrała Top10 najbardziej prawdopodobnych trendów tego roku :)) Przedstawiają się one następująco:

1. Pastele - przede wszystkim róż, na ścianach, tekstyliach
2. Zieleń 
3. Niebieski - jego różne odcienie od błękitu po granat
4. Marmur
5. Futro
6. GIY - ogród w domu
7. Geometryczne wzory
8. Ekologia i recykling
9. Dip Dye mniej na tkaninach, więcej na ceramice 
10. Miedź i mosiądz

Na koniec roku sprawdzimy, które z naszych typów się potwierdziły :)

W kolejnych postach postaram się rozszerzyć poszczególne propozycje i pokazać, które z nich już pojawiły się w naszym mieszkaniu, a które mam zamiar dopiero wprowadzić :)

Zachęcam Was także do śledzenia blogów dziewczyn, u których pojawiać się bedą wpisy dotyczące naszego projektu :)

Pozdrawiam ciepło :)

18 komentarzy:

  1. ciekawe zadanie!

    zapraszam na banalne jabłkowe ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń !!! :) jak Pan Bóg da, to w tym roku będę urządzała swoją pierwszą własną kuchnię ...właśnie w kolorze zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... odważnie :) Życzę spełnienia marzenia :)

      Usuń
  3. ja po 2 latach zamieszkania na nowym m właśnie zostałam posiadaczką od piątku domku i co za tym idzie przeprowadzka i urządzanie od nowa..............jupi:)
    więc będę śledzić trendy nowe jak najbardziej:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, własny domek brzmi fajnie :)

      Usuń
  4. Będę śledziła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem na etapie wyboru mieszkania i urządzenia go, rady przydadzą mi się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę śledziła z wypiekami na twarzy :)
    Zieleń mam zamiar na wiosnę do pokoju dziennego zaprosić ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zieleń naprawdę będzie trendy :)

      Usuń
  7. Gdybym miała wytypować jakieś, pewnie postawiłabym na podobne :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze typy również wielokrotnie się powtarzały :)

      Usuń
  8. Odpowiedzialne zadanie mialas......

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stawiam na róż oraz zieleń, mam zamiar na wiosnę obsadzić cały balkon ziołami! Bardzo podoba mi się też element złota oraz surowego drewna we wnętrzach. Sztuczne futra tak, ale nie koniecznie w pastelach ;) Fajnie się zapowiada, czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  10. a wiesz ,że ja też wolę sto razy wybierać coś do domu niż coś dla siebie :))))) bardziej cieszy mnie nowa poducha niż nowa spódnica :))))) bardzo dobrego wyboru dokonała Ola !!!!!!buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł, będę się przyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stawiam na geometrię, miedź i mosiądz! :) Jak nic!! :)
    Będę śledzić temat :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się ciekawie,zwłaszcza trend dotyczący różu mnie cieszy bo zamierzam go wraz z nadejściem wiosny wprowadzić na swoje salony :)

    OdpowiedzUsuń