niedziela, 12 stycznia 2014

Pirum parum i inne nowości


Witajcie :)

Dziś znów zasypię Was zdjęciami Majkowego pokoiku, ale zaszło w nim kilka zmian, których jeszcze nie pokazywałam :)
Przede wszystkim zniknęła galeria nad komodą, a jej miejsce zajął poster z gruszką. Te cudne owocowe plakaty od Fine Little Day od dawna podziwiałam na skandynawskich blogach, aż w końcu skusiłam się na jeden z nich :)


Gruszka oczarowała mnie do tego stopnia, że powstała jej podobizna w postaci poduszki :)


Pudełko na spinki zyskało nowy wygląd przez oklejenie ciekawym papierem, a lalki i misie dostały nową kołderkę i podusię do wózka.





To jeszcze nie koniec zmian.
W głowie mam kilka pomysłów, tylko czasu na ich realizację brak.

Pozdrawiam ciepło :)

24 komentarze:

  1. i co tu dużo pisać kochana jest idealnie.........jak ja lubię ten pokoik i jej właścicielke uroczą spódniczka i ten kolorek ach szkoda że moje dziecko ma już 16lat:(
    u mnie również zmiany idą ale więcej b&w
    miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie :) tak delikatnie i dziewczęco. A Majka jest cudowna :) pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pastelowo się zrobiło u Ciebie, tak zwiewnie:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokoik pięknie urządzony.I z każdą odsłoną wygląda coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, to ostatnie zdjęcie jest cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna baletnica Maja :))) każdy Twój pomysł jest świetny !!!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. :))) pokoik dziecka to cuuudne miejsce do realizacji pomysłów! Pięknie wszystko zrobiłaś!!! I Twoja Córunia taka słodka!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Poster i poduszka-duet idealny:) JA mam ochotę na jabłka...ale te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie jest !!! i Majeczka jest niesamowita :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaale piękności! Pokoik marzenie :)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Grucha naprawdę jest urocza! W każdym wcieleniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokój jak z bajki :) Ja teraz będę robiła pompony, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    Maja jaka duża! Buziaki dla ślicznotki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. grucha jest obłędna!!!

    zapraszam na nutellowe pancakes !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja też wzdycham do tych plakatów, fajnie że uszyłaś do kompletu szmacianą gruszkę, szkoda tylko, że taka smutna ;) I jakie fajne drewniane naczynka, my ostatnio kupiłyśmy porcelanową mini zastawę i teraz codzienne popołudniowe herbatki pijemy ;) Maja cudna, piękna dziewczynka Ci rośnie, a jaki uroczy strój baletnicy. Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj wzdycham ja do tej gruchy , wzdycham :)) ale chyba nie uda mi się jej przemycić do domku - Mąż twierdzi ,że do naszego pokoju to zbyt dziecięce a mój Syn ( 11 lat ) ...że do jego pokoju -zbyt dziecięce również ;))
    Pokoik Mai zachwyca mnie ciągle tak samo :)) A Ona sama jest Cudowna :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana ta grucha wygląda genialnie! :))) czekam na kolejne zmiany:) dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle gustowny pokoik malej damy, jestem nim oczarowana!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę wrzucić Twoje fotki na nasz profil fb? Oczywiście z linkiem do Twojego bloga, ma się rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Olu, będzie mi bardzo miło :)
      Kurcze, właśnie przypomniałam sobie o mailu do Ciebie, już piszę :)

      Usuń
  20. Fantastyczny pokoik! Taki efekt chciałabym w przyszłości uzyskać w pokoju małej Zosi! Piękne zdjęcia zrobiłaś! :) Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń