wtorek, 14 stycznia 2014

Moroccan pillowcase


Moja nowa poszewka, cudooooooooo!!!

Witajcie,

ostatnio nie daję Wam od siebie odpocząć...post za postem...ale spokojnie, to już ostatni w najbliższych dniach...chyba ;))


Marokańskie kafle to moje marzenie, niestety nie do zrealizowania w najbliższym, a nawet dalszym :( czasie. Ale przecież mogę mieć ten sam wzór na poduszce...bez kucia, klejenia, bałaganu!

Nie mogę oderwać od niej oczu, od dziś moja ulubiona :) Do kupienia TU.


Pozdrawiam ciepło :))

50 komentarzy:

  1. Jest piękna :) Pasuje do latarenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, mocny akcent!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to możesz dodawać posty nawet kilka razy dziennie :)
    Podusia cudna!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz nas zasypywać nawet codziennie......................
    podusia obłędna ten wzór cudny już go widziałam na kaflach i urzekł mnie bardzo......................

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjjjjjjjjjjjjjjj pięknista !!!!! ja też chcę !!!!!! ....Dagi ma nawet kilka wzorów pięknych poduch !!!!!!jeszcze tylko kilka zakupów i rzucam się na jej sklep :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Dagi ma mnóstwo fajnych rzeczy i wiele z nich jest na mojej liście życzeń :)

      Usuń
  7. No pięknie...poducha wspaniała i idealnie pasuje;)
    Ciesze się że częściej piszesz...z przyjemnością się zagląda;)
    Pozdrawiaj cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten wzór :) Ta poduszka jest piękna, aż mi serce szybciej zabiło ;) Pomyślę, czy też sobie takiej nie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknista....Wspaniale komponuje się z otoczeniem. Zresztą, wszystkie rzeczy, które gromadzisz w swoim domku są doskonale dobrane. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ;)) już pisałam na insta, że też nie odpuściłam :P No bo jak to tak - przegapić taką możliwość! Najpiękniejszy z możliwych, mocny, hipnotyzujący, przykuwający uwagę motyw! Super!
    uŚciski*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, rzeczywiście jest w tym wzorze coś hopnotyzującego, ja jestem w nim zakochana :) Zazdroszczę Ci kochana tej podłogi :)

      Usuń
  11. I ♥♥♥ these pilow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Greetings,
    Bianca

    OdpowiedzUsuń
  12. ... a ja nie moge oczu oderwac jak pieknie sie u Ciebie wgrala!
    Cudnie pasuje i ciesze sie, ze sie podoba!
    Ta laterenka mnie za kazdym razem rozbraja... :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się podoba? Dagi, jest cudna i już żałuję, że nie wzięłam jeszcze tej białej prostokątnej. Dziękuję :)

      Usuń
  13. Jest przecudna, też ją będę miała i nie mogę się już doczekać :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, Ciebie też zauroczyła :)

      Usuń
  14. Faktycznie piękna, jak ulał dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaaa jaka ona boska! no i teraz mnie kusi , aby sobie taką kupić też.... :)))
    ślicznie u Ciebie się prezentuje! :) buziaki Mariolu
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie w Majusi pokoju, napisz proszę gdzie w PL mogę kupić taki plakat ten z gruszką? Dziękuję z góry :) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, plakat można kupić w decorolka.pl

      Usuń
  17. Wzdycham do tej poduchy od kiedy pojawila się u Dagi....

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pasuje do Twojego wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ postuj! :) uwielbiam Twoje notki :)
    poszewka obłęd..

    zapraszam na łatwiutkie kluski śląskie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie piękna jest ta poduszka. Od dawna mam oko na PB Home ...
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, te marakońskie klimaty. Bardzo lubie styl etniczny w mieszkaniu w zastosowaniu tylko kilka elementów dekoracji. Poduszka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpasowała się idealnie ! Piękny wzór.
    Mam pytanie co do dywanu, jak się sprawuje, bo myślę o zakupie ? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywan mamy krótko, ale na razie jest super :)

      Usuń
  23. Kocham to Twoje czarno biale Maroko :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się wkomponowała do całej reszty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wszystkie komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kafle to rowniez moje marzenie i mam nadzieje, ze kiedys sie spelni ;))) Poducha cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. lubuję takie wzory jako element dekoracyjny ! : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tytułem korekty - w angielskim tłumaczeniu jest literówka, powinno być MOROCCAN (wybacz, takie zboczenie zawodowe ;)). A poza tym jak zwykle mistrzowsko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna jest, bardzo udany zakup damarku :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaraziłaś mnie tą swoją poduszką :-). A mnie szczególnie interesuje Twoja kanapa szara. Czy jest może z IKEI i czy się rozkłada? Ma może skrzynię na pościel. Szukam rady w tej kwestii o czym pisze u siebie i może podzieliłabyś się ze mną swoim doświadczeniem kupowania kanapy? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna, to takie małe cudeńko.
    Uwielbiam Twoje mieszkanko.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Do tej pory marokanskie klimaty byly mi obce, a od wczoraj (odkad na Ciebie trafilam ;)szukam ich wszedzie) I wiesz? Uzaleznilam sie juz od Twojego miejsca! Aneta

    OdpowiedzUsuń