niedziela, 26 stycznia 2014

DIY - domek


Taki domek chodził mi po głowie już od dawna, podziwiałam, wzdychałam, aż w końcu doczekał się realizacji.
Budową zajął się mąż, do mnie należało wykończenie. Trochę pracy nas kosztował, ale warto było :)
Do ozdobienia pokoików wykorzystałam miniaturowe wersje tapet od Ferm Living.
Domek może być zarówno zabawką, dekoracją, jak i pełnić rolę półeczki na drobne zabawki.




Drugą nową, a w zasadzie starą rzeczą w pokoju Mai jest szkolne krzesełko przywiezione od dziadków. Myślę, że dodało trochę charakteru temu kącikowi :)
Nie oparłam się też urokowi tiulowych pomponów, musiałam je zrobić :) Zawiesiłam je u sufitu na różnych wysokościach, tak by tworzyły lekką, delikatną ozdobę :)


Pozdrawiam ciepło :)

76 komentarzy:

  1. Gdzie można dostać miniaturowe wersje tapet? Wygląda uroczo, moja córka byłaby zachwycona! :D Możesz napisać jak zrobić takie równe pompony? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie @ to prześlę tapety :) pompony robi się owijając tiul na kolo z kartonu, w internecie jest sporo stron z dokładnymi instrukcjami :)

      Usuń
  2. Moja koleżanka też podziałała w ten sposób z domkiem -> http://ilovescandi.blogspot.com/2014/01/post-o-poleczce-ktorej-juz-nie-ma.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten domeczek :) A można zapytać jak go zrobiliście? :) Maja ma super kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zrobiliśmy go z odpowiednio podocinanych kawałków sklejki :)

      Usuń
  4. Szkoda że nie mam córki '). Piękny domek i pokoik taki delikatny, nie przesłodzony.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek z powodzeniem może służyć dla chłopca :)

      Usuń
    2. Przepiękny pokoik. Jaką grubość ma u Was sklejka i gdzie ją kupywaliście ? Czy z tyłu jest dykta? Jakim klejem kleiliście domek?
      ela

      Usuń
  5. Piękny ten domek! Achhh, faktycznie jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny domek! Gdzie można kupić tiul na takie pompony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tiul kupisz na allegro, jest w rolkach, 15 cm szerokości.

      Usuń
  7. i też masz swój domek :)
    takie krzesełko w wersji jeszcze mniejszej jest u moich teściów na strychu strasznie zaniedbane,szkoda że nie mam komu go dać:)może jak wnuki bedą:)
    pompony świetne dodają lekkości -piękne są.

    pozdrawiam w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, właśnie śmiejemy się z mężem, że zbudowaliśmy nasz pierwszy dom :)
      Krzesło koniecznie trzymaj dla wnuków!

      Usuń
  8. Piękny domek ;-), a i pokoik cudowny ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super domeczek. Może i ja kiedyś się o taki pokuszę :)

    http://estheticspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały pokoik jest super.Taki domek będzie ozdobą na długie lata.Fajny pomysł z tymi pomponami- wyglądają lekko i dodają dużo koloru i uroku. Oj, zrobiłabym takie córce, tyle że jest alergiczką i nie może wszystkiego co łapie kurz. Szkoda.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że domek zostanie z nami na długo :) Faktycznie pompony dla alergika to kiepska sprawa - to chyba ich jedyna wada :)

      Usuń
  11. też zrobiłam domek tylko w wersji xxl :) dla córki na święta... jedyne co potrafi ją zająć na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, u nas xxl odpada, nie ten metraż :)

      Usuń
  12. Nie umiem opisać słowami zachwytu jaki mnie dopadł na widok tego domku!! :) Jest piękny, skandynawski, kolorowy i mega, prosty a taaaaki piekny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny domek. Tapety świetne !! Pompony próbowałam robić z papieru ale mi nie wyszły, może spróbuję jeszcze raz bo daje fajny efekt, ślicznie u Mai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja z papieru nie robiłam, ale te tiulowe łatwe w wykonaniu :)

      Usuń
  14. pompony moja miłość ...gdybym tylko miała małą dziewczynkę ,bo jakbym powiesiła u Kubańskiego to podejrzewam ,że by mnie z nimi wystawił do przedpokoju :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha chciałabym widzieć jaego minę jak wieszasz u niego pompony :) Kochana, ale to może być też fajna ozdoba do dziennego lub sypialni :)

      Usuń
  15. ślicznie wyszło :)
    a takie krzesełka pamięta z przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze są te domki, często je widuje w sklepach, niektóre już przystrojone inne do zrobienia. Bardzo pomysłowe i przyjemne rozwiązanie dekoracyjne. I do zabawy i jako dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pełno ich wszędzie, ale fajne jest to że można poszaleć z "tapetami" i ma się swój niepowtarzalny :)

      Usuń
  17. I za mną taki domek chodzi, oj chodzi... Ba, pięty skrobie! Cudnie Wam wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też długo chodził, a teraz jest i cieszy :)

      Usuń
  18. Piękny domek...jestem pod wrażeniem że to Wasze dzieło. Byłam przekonana, że to ten co był w Netto w bardzo atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kochana, nawet nie wiedziałam, że w netto takie były. A można wiedzieć po ile, z ciekawości?

      Usuń
    2. Ja też nie wiedziałam bo bym kupiła, podobno po 35zł były. Cena śmiesznie niska - prawda???
      Widziałam na jednym z blogów wpis.

      Usuń
    3. Wow, to rzeczywiście warto było kupić! Praktycznie tyle co koszt materiałów.

      Usuń
  19. Cudne krzesełko. Pompony też świetne - aż mi się zachciało zrobić takie dla córy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kupuj tiul i do dzieła :)

      Usuń
  20. o jaki on jest śliczny!!! :)))))))))) świetny pomysł Mariolu! :) buziaki i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez podziwiam te domki, wasz jest swietny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako, że domek chyba dość mocno inspirowany jest moim projektem :)) pozwolę sobie zamieścić link , na wypadek gdyby ktoś chciał sobie taki zakupić www.domkidomeczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wiem co napisać...inspiracją nie był żaden konkretny domek, a generalnie domki-półeczki. Ten miał mieć więcej przegródek, niestety źle wymierzyliśmy i się nie zmieściły. Fakt, muszę przyznać, że wyszedł jak Twoje, ale podobieństwo nie jest zamierzone. Pozdrawiam

      Usuń
  23. Przepięknie!!!
    Brak mi słów, by wyrazić swój zachwyt:)
    Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny!!!! Nam tez udało się zmajstrować jakiś czas temu domek ale nieco inny z paneli http://wbiegupisane.blogspot.com/2013/12/nie-od-mikoaja-od-taty.html.
    Najważniejsze, że cieszy cały czas :) Powiem Ci więcej, nawet mi przez myśl nie przeszło, że Hania tyle przy nim czasu spędzi. A jaka to radość i duma dla ojca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńko! Sama zachorowałam na taki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sprawa z tymi domkami :) muszę kiedyś pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sama bym chętnie zrobiła sobie taki domek ;P
    zamiast zwykłej półki... coś nietypowego :) no i uroczego :D półka, która jest super dodatkiem na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wyszedł cudownie !!! a to krzesełko pasuje tu jak ulał :)) przepiękny ten pokoik - ale chyba już się powtarzam ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. iękny domek. Ja swój zagospodarowałabym na nici do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Domek śliczny ,ale ja mamm pytanko o tą półeczkę nad stolikiem - mogę prosić o namiary gdzie można taką kupić ?? - szukam coś w tym stylu do pokoju mojego czterolotaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To półeczki na zdjęcia Ribba z IKEA :)

      Usuń
  31. Witaj,
    Obejrzałam wszystkie posty i jestem pod wrażeniem tego, jaką metamorfozę przeszło Twoje miejszkanie :) Masz niesamowite wyczucie stylu! Będę tu zaglądać częściej. Zapraszam również do mnie, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola
    http://dreamyalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepieknie wyszedl! Podziwiam bardzo a Maja napewno jest zachwycona! Wspanoale miec takich kreatywnych rodzicow!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  35. pytałaś o domek w netto cena 30zł dziś zakupiłam mojej dużej córci.....cudny jest może jest u Was w pobliżu to zaobacz na żywo.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie mam blisko netto, właściwie to w Łodzi nie spotkałam się z tym sklepem, nie wiem czy jest. Cena rzeczywiście niska, za taką chętnie kupiłabym drugi :)

      Usuń
  36. dodam tylko ze u nas ich pełno nikt ich nie kupuje ......

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały pomysł ! A wykonanie wygląda na mega profesjonalne :) Uwielbiam oglądać ten Wasz pokoik...
    Pozdrawiam gorąco
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, Maja pewnie zachwycona i jakie fantastyczne tapety, a skąd takie wzięłaś bo ja zamawiałam specjalnie scrap papiery, były dość drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, tapety znalazłam w necie, darmowe. Jeśli chcesz mogę przesłać :)

      Usuń
  39. Piękny pokoik, a domek cudowny!
    Jeśli pozwolisz, wtrącę moje trzy grosze. Czy myślałaś o przemalowaniu metalowych części krzesła na inny kolor? Drewno jest piękne i wspaniale wpasowało się w wygląd tego kącika, jednak ten ciemny metal jest zbyt ciężki. Widziałabym go z błękitnymi lub turkusowymi nogami.
    Mam nadzieję, że mój komentarz Cię nie obraził, ot, takie moje refleksje :)
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję :))
    Lubię takie komentarze, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię :))
    Krzesełko ma teraz brązowe nogi, ktoś je tak pięknie "wypaćkał", chcę je przemalować na czarno, bo takie były w oryginale. Pastelowych kolorów nie biorę pod uwagę, ten kącik i tak zrobił się bardzo słodki i delikatny, nie chcę przedobrzyć :)) A poza tym ja lubię takie kontrasty :))

    OdpowiedzUsuń
  41. wiosną w h&m też pojawiły się domki, nieco droższe:
    http://www.hm.com/pl/product/24460?article=24460-A

    OdpowiedzUsuń