poniedziałek, 13 stycznia 2014

...


Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :) Cieszę się, ze tak pozytywnie odbieracie zmiany jakie zachodzą w pokoju Mai. Jak wiele z Was zauważyło, robi się tam coraz bardziej pastelowo i dziewczęco, a wkrótce, za sprawą pewnego mebelka, mam zamiar wprowadzić nieco vintage'owego charakteru :)


Wczoraj definitywnie rozstaliśmy się ze świątecznymi ozdobami i rozebraliśmy choinkę...pora wprowadzić trochę w wiosny do mieszkania (chociaż zima dopiero się rozkręca) - wszelkie "cebulowe" mile widziane...szafirki już rozgościły się na komodzie :))


 Pamiętacie fantastyczny konkurs na blogu Ani, w którym można było wygrać krzesło Maple?
Tuż przed Świętami dotarła do mnie informacja, że zostałam szczęśliwą zwyciężczynią, a od kilku dni mam krzesełko u siebie :)


Na razie stanęło przy stole obok pozostałych, ale mam nadzieję stworzyć mu kiedyś odpowiedni kącik :))

Do następnego :))

31 komentarzy:

  1. Krzesło wspaniałe, gratuluję;)) teraz jak widze nie wyobrażam sobie by lepiej gdzieś pasowało niż u ciebie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cieszę się, że je wygrałam i że fajnie się u nas wpasowało :)

      Usuń
  2. Ja również ze świątecznym klimatem pożegnałam się wczoraj. Niestety nie mam jeszcze wiosennej roślinki, choć mam takie przeczucie, że jak tylko sobie takową sprawię zaraz sypnie śniegiem.
    Pokoik Majki jest śliczniutki, ciekawa jestem co Ty tam znowu postawisz ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, to się przynajmniej dzieciaki ucieszą ze śniegu, ferie idą :)

      Usuń
  3. Gratuluję!:) Ślicznie tu u Ciebie:) i tak wiosennie się zrobiło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie. :) Ja musiałam pożegnać się bardzo szybko, robiłam to niemal ze łzami. Przyjechała córka z zięciem i robili na szybko remont. Jeszcze nie koniec, bo czekamy na kolejne wolne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia w remontach :)

      Usuń
  5. Gratuluję serdecznie:)
    Piękne zdjęcia, piękne wnętrze, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Doskonale pasuje do twojego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Również uważam, że fajnie się odnalazło :)

      Usuń
  7. ooooooooo krzesełko masz !!!!! wiedziałam, że mu będzie u Ciebie najlepiej :))))) a myślałam, że tej ciemnej komody już nie masz ???? buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :))
      Komoda...hmmmm...niestety jest, ale intensywnie myślę nad jej wymianą :)

      Usuń
  8. Jej..., jak ta Twoja Dziewczynka jest cudna...!

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak! polowalam na to krzesło:) widze ze u ciebie mu dobrze;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie...
    U mnie celublowe (i nie tylko) szaleją - musiałam ewakuować doniczkę z sasankami z balkonu, bo pączki kwiatowe ma już spore, a zima idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też już nieświątecznie. Fajnie wygląda to zdjęcie córy nad komodą. Gratuluję krzesła:)
    eva

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam, że wygrałaś to się uśmiechnęłam... :) nigdzie nie byłoby mu lepiej...:)
    odnalazło się idealnie:) cudne zdjęcia:* dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod WIELKIM wrażeniem bloga! Jest pięknie i magicznie u Ciebie! Wszystko przemyślane i klimatyczne! Uwielbiam takie miejsca!! Zaczarowałyście mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. krzesło piękne :) gratuluję wygranej :D
    jakoś już czuje się klimat WIOSNY (?)
    bez choinki, to już nie to samo,
    więc może - Wiosno powoli przyjdź?

    pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak komoda kochana koniecznie do wymiany...już pewnie coś w głowie masz co ta tanie:)
    krzesełko bombowe jest .....
    wiosna wiosna u ciebie powoli ..a ciekawe kiedy spadnie tn śnieg bo na razie na obietnicach tylko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups umknęły literki...miałam na myśli w głowie co tam stanie:)

      pozdrawiam.

      Usuń
    2. Kochana, wiem że do wymiany, ale nie wszystko od razu :) Przyjdzie na nią czas :)

      Usuń
    3. wiem wiem mam nadzieje ze nie uraziłam:)

      Usuń
  16. o! właśnie!! super że wygrałaś! Fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to jesteś szczęściara jak nic:) I mam nadzieję, że taki będzie cały Twój rok;) Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Córcia śkliczna :)
    Gratuluje wygranej ... krzesełko idealnie pasuje u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń