piątek, 6 grudnia 2013

Święta będą kolorowe...


...przynajmniej w pokoiku Mai :) 

Tu jest zupełnie inaczej niż w pozostałej części mieszkania...czerwień obok turkusu, żółci i różu....kratka wymieszana z paskami, kwiatkami i trójkątami...
...i zupełnie mi to nie przeszkadza :)) Można się nieźle naenergetyzować :)


Powoli przybywa świątecznych akcentów - skarpeta na prezenty, gwiazdka i zeszłoroczny krasnal :))
W oknie zawisła świecąca gwiazda, a za kilka dni pojawi się mała choinka - równie kolorowa jak cały pokój :))


Mam nadzieję, że Mikołaj dotarł do Was mimo strasznej pogody? 
My właśnie testujemy Majkowy prezent :)

Miłego weekendu Kochani :))

24 komentarze:

  1. nie ma to jak kolorowe dzieciństwo :)))) buziaki mikołajkowe dla Was !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pokoik mega cudny i ta kolorystyka ......od początku go uwielbiam:)

    i u mnie wieje i na dodatek sypie śnieg jupi:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Jak kiedyś będę miała własne dziecko, to chciałabym podobnie urządzić mu pokój :). Biel na ścianach, drewno na podłodze i mnóstwo kolorowych dodatków - mniej więcej tak to widzę :).
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno urządzisz piękny pokoik :)

      Usuń
  4. Będą cudownie kolorowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kolorowe podusie, szczególnie chmurka i gwiazdka skradły moje serce, chmurka do pokoju mojej Zosieńki jest na liście must do :) A my dzisiaj będziemy czytać wieczorkiem książeczki od Mikołaja.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, mi też te poduszki długo chodziły po głowie, aż w końcu się zmobilizowałam :)
      Mai Mikołaj przyniósł grę - zabawa dla całej rodziny :)

      Usuń
  6. Wesoły pokoik :-) Można się naergetyzować pozytywną energią :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorowy pokoik :)
    Ja też dzisiaj się chwalę u siebie pokoikiem córki i tez postanowiłam, że ponieważ taki świeży, zresztą podobnie jak mój, to wbrew wcześniejszym zamiarom, nie będę całkiem zmieniać wystroju na święta, tylko dodam świąteczne elementy, żeby się nacieszyć wymarzonymi wnętrzami :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wychodzę z tego założenia, wystrój nie będzie zmieniany na Święta, dojdzie tylko klika ozdób :)

      Usuń
  8. Jak ja lubię ten pokoik, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo optymistyczny i mega przytulny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokój, cukierkowy. Idealny dla Księżniczki..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory na tle jasnych mebli i ścian-uwielbiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie i milutko. Taki kolorowy pokoik to królestwo dla dzieciaczków.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo optymistyczne kolorki:) love it!

    OdpowiedzUsuń
  14. I za to uwielbiam pokoik Mai...ja nie mogę już patrzeć na nasz fioletowy;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie - tak powinno wyglądać dzieciństwo każdego dziecka - K O L O R O W O !
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń