środa, 4 grudnia 2013

Ekspresowy wianek adwentowy i nowy dywan


Witajcie :)
Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Paczuszki z kalendarza adwentowego powoli znikają, a my odliczamy dni do Świąt :)  Nieśmiało pojawiają się pierwsze dekoracje - głównie gwiazdki i światełka. 
Pierwsza partia pierników wylądowała w brzuchach, trzeba więc zabrać się za kolejne :)


W niedzielę zapłonęła też pierwsza świeca adwentowa :) W tej kwestii nie wysiliłam się zbytnio, wykorzystałam świecznik kupiony u Agi, dodałam tagi z cyferkami i nasz "wianek-nie wianek" adwentowy gotowy :)


Znalazłam też w końcu idealny dywan do kącika kanapowego (no prawie idealny - wolałabym biały, ale kwestia praktyczności wygrała). Jest mięciutki  i ciepły, prawie jak ten futrzany koc :), a dla takiego zmarzlaka jak ja zimą nie ma nic lepszego niż ciepełko pod stopami :) 
Teraz brakuje tu już tylko wymarzonego stolika kawowego :)


Miłej reszty tygodnia :))

50 komentarzy:

  1. Właśnie dzisiaj snułam marzenia o futrzakach na swoim blogu, aa tu takie piękne u Ciebie...koniecznie zdradź tajemnicę gdzie kupiłaś taki cudny dywan..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Odpowiedziałam na końcu :)

      Usuń
  2. u Ciebie jak zwykle pięknie i te kapciuchy! :) W takim kąciku, to ja całą zimę bym spędziła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekł koc futrzakowy:-))) zapraszam do mnie na rocznicowe candy oraz na nowości do redecor.pl pozdrawiam serdecznie Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulnie w tym kąciku. Chętnie bym włożyła nóżki w Twoje bamboszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten dywan i kapcie ;) też by mi się przydały takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, skąd taki piękny dywan?
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, biało, szaro, aj....

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie z bamboszkami jest obłędne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ten dywan rzeczywiście świetny , ten kolor jest idealny , pasuje świetnie, a biały zaraz byłby szary , ha ha ha. Możesz zdradzić gdzie go kupiłaś ?????

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie u Ciebie, taki futrzasty kocyk to moje marzenie, ale ceny są odstraszające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ceny są faktycznie wysokie, ale ja swój kupiłam naprawdę tanio w TkMaxx :)

      Usuń
  10. może i ekspresowy ale jaki cudny !!!!! ja w końcu niedźwiedzia zamówiłam u Agi i się go już doczekać nie mogę !!!!!!NA TEN TEŻ JESTEM CHORA !!!!! gwiazda śliczna i dywan i jak zawsze !!!!tylko te butki by u mnie miały funkcję dekoracyjną, bo ja gołostopa jestem :)))))i ciągle mi gorąco nawet jak trzaska mróz !!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, Ty jak moja Maja, mam wrażenie, że mogłaby chodzić boso nawet po śniegu :)

      Usuń
  11. Oj tak pięknie u Ciebie :-) I zdradź proszę gdzie zakupiłaś taki dywan? Piękny jest !:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty ale piękny:) pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudnie...:)))))))) jak zawsze zachwycasz mnie moja droga...:)
    świetny ten dywanik! kocham tą miękkość pod stopami:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chcę wiedzieć gdzie kupiłaś taki piekny dywan ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kapcie, koc i dywan chcę znaleźć w prezencie od mikołaja <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale miękko:) Klimatycznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pięknie u Ciebie.... cuuuda:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że ty na srogą zimę to jesteś bardzo dobrze przygotowana?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dywan jest super. Ja mam biało-czarny ale przy moim psie nie przetrwał i chyba trzeba pomyśleć o wymianie. Czy to tak zwany shaggy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywan nazywa się Whisper, ale jest z serii futrzaków shaggy :)

      Usuń
  20. Pięknie, mogłabym spać na tym dywanie i przykrywać się kocem;-) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie u Ciebie :))) Ja rowniez lubie biel ;))) bialy futrzany pled (mysle o takim) i bialy dywan (mam bialo-czarny) jednak mam podobne obawy, ze praktyczny kolor to nie jest ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Wianek" jest super,zresztą jak zawsze jeśli chodzi o świecznik Agi,za to dywan oglądałam dokładnie ten sam w sklepie i faktycznie jest niesamowicie miły i mięciutki w dotyku. Za to zazdroszczę tych cieplusich kapci...takie i mnie by się przydały bo tak jak Ty jestem zmarzlakiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. jest pięknie :) też chce takie kapcie..

    OdpowiedzUsuń
  24. całość sprawia że aż się ciepło robi w te zimowe dni....
    karola
    otulenibiela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie! dywanik jest super, ja mam kremowy i średnio raz na miesiąc dwa szoruje go na kolanach :/ całe szczęście nie jest duży więc nie żałuj że masz szary :) i ogromnie mi się podoba Twoja kanapa, ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze... piękny ten świecznik ;) i świetnie to wszystko wymyśliłaś i skomponowałaś :)

    Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie!!! Dywanik jest absolutnie idealny - zdradzisz, gdzie kupiłaś? ja nadal poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaaaa słodkie papusie :D zakochałam się :))))) dywanik też!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale przyjemnie zasiąść a takim kąciku kanapowym,nawet na dywanie-bo wydaje się mięciutki.A co do pierników-u mnie też zawsze pierwsza partia zostaje natychmiast pochłonięta :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy pytają o dywanik, a mnie zauroczył wazonik z hiacyntem. Gdzie się takie wazonik-doniczki kupuje? Pozdrawiam- Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazonik wyszperany kiedyś na giełdzie staroci :)

      Usuń
  31. Dywanik pasuje jak ulał. Kapcie w pięknym kolorze. I koc tak fajnie zimowo nastraja. Piękne zdjęcia jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  32. O jeny! Ale milusi dywan i w pięknym kolorze... i ten "wianek" - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  33. jest pięknie.....kapcioszki i pled mam identyczny chyba w tym samym sklepie zakupiłyśmy:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. no no kocyk prezentuje sie bardzo ladnie i wyglada na przyjemnie cieply :)

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dywan oraz tez szarości pięknie się pasowały w twoje m. Z umiarem i delikatnie a do tego przytulne, Puchatek dodatki, jestem za. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny futrzak z tego dywanu :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Swiecznik adwentowy sliczny, lubie jak sa wlasnie takie "nie tradycyjne" :)
    A dywan wow, tez chce taki... ale do sypialni :))) cieplutki, mieciutki mmmm...
    pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że dywan tak bardzo Wam się spodobał :)) Upatrzyłam go na stronie Komfortu, ale musiałabym długo na niego czekać, więc zaczęłam poszukiwania i znalazłam identyczny tutaj: http://allegro.pl/dywan-whisper-tungsten-120-x-180-arte-i3765219323.html

    Co do bamboszy - swoich nie oddam, ale w H&M mają ich sporo w różnych kolorach, może się podzielą :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękno i prostota. Piękny wieniec adwentowy. Dywan śliczny , taki do wylegiwania się.
    Pozdrawiam
    Kaśka http://dompodbrzoza.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny dywanik i kapcioszki :)
    Zapraszam do mnie :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. och jak milutko, cieplutko, futrzankowo i przytulnie:) tylko kubasek z herbatką i relaksik do wiosny:)))

    OdpowiedzUsuń