niedziela, 13 października 2013

Z kuchni


Kuchnia to kolejne obok łazienki pomieszczenie, którego nie pokazuję zbyt często. Ciągle jeszcze odbiega od reszty mieszkania, ale co jakiś czas wprowadzam w niej drobne zmiany, żeby nadać jej choć trochę skandynawskiego sznytu. 


Pierwszym krokiem do nowego wyglądu była wymiana blatów i uchwytów, później pojawiły się stołki, drewniane żaluzje ustąpiły miejsca białym i zaczęłam rozglądać się za nową lampą.
Miała być biała, w industrialnym stylu i niedroga...nie łatwe zadanie, zwłaszcza jeśli chodzi o to ostatnie.


I tu znów z pomocą przyszła mi IKEA, wypuszczając nową linię lamp. To jest dokładnie to czego szukałam, odpowiedni kolor, kształt, wielkość, CENA i do tego ten "przewód od żelazka"...idealna :))



A tak wyglądał ten kąt w 2010 roku...bleeeh...


Dobrego tygodnia Wam życzę :)



75 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda. Ta biel jest ujmująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba. Też planuję właśnie zmiany w kuchni i też mam drewniane żaluzje, ale chyba na razie ich nie zmienię niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, można powiedzieć, że moje żaluzje to takie małe DIY. Zostały mi białe listewki po skróceniu żaluzji w dużym pokoju i u Mai, starczyło akurat na wymianę. Baza została od drewnianych, pozostałe elementy przemalowałam i wymieniłam sznurek :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. No to powiem Ci, że zdolna jesteś :)

      Usuń
  3. Pięknie! Lampa bardzo mnie zaintrygowała. U mnie w przedpokoju ciągle straszą gołe żarówki :) Może wreszcie coś się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żarówki też mogą wyglądać ciekawie ;) U mnie przedpokojowe oświetlenie też czeka na zmianę :)

      Usuń
  4. Szok! Niesamowita zmiana :) To dwa zupełnie inne pomieszczenia :) Też jestem po takiej drastycznej zmianie - tam gdzie jest teraz kuchnia, a właściwie aneks kuchenny, stały dwa biurka, a przez jakiś czas atlas do ćwiczeń i suszarka do prania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Takie zmiany cieszą najbardziej :)

      Usuń
  5. Pieknie, bialo, duzo powietrza.... Zapewne milo jest w niej przebywac.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ! taaaaki biały kącik . Mhmmm ! Sznurek lampy , rzeczywiście cudny, nie wiedziałam że te lamy taki mają, :) no i jeszcze strasznie podoba mi się to zdjęcie orzechów i ściereczki . Świetne jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przemiana. Lampa ikeowa też mnie zachwyciła od pierwszego wejrzenia, a w twojej kuchni pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja kiedy ją tylko zobaczyłam, wiedziałam, że to jest to :)

      Usuń
  8. Teraz kącik wygląda dla mnie jak z katalogu :) ale wcześniej rzeczywiście niezbyt i tak ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcie przed zrobione kilka miesięcy po wprowadzeniu, jeszcze przed jakimikolwiek zmianami :)

      Usuń
  9. Świetne zmiany :) Ja też sobie powolutku wybielam dom i każdy kroczek mnie cieszy :)))
    Ostatnio spełniłam swoje marzenie o białej podłodze i prawie się unoszę ze szczęścia, że ją mam. Zaraz będę przemalowywać w następnym pokoiku :)
    Wrzuciłam u siebie zdjęcia: www.zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieli nigdy za wiele (chociaż nie wszyscy tak myślą ;)). Białej podłogi zazdroszczę :)

      Usuń
  10. No i jeszcze BARDZO mi się podoba twój nowy banerek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no rzeczywiście teraz jest pięknie! Lampa rzeczywiście pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie!! Zmiana niesamowita. Pokażesz reszte kuchni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś może pokażę, ale wymaga jeszcze kilku zmian, np. frontów :))

      Usuń
  13. Nowa lampa to absolutna rewelacja!!! Jeszcze jej u nas nie widzialam, ale pomysle nad nia. Moja kuchnia rowniez wola o pomoc ;) nie wiem, czy warto inwestowac w meble, bo i tak w planach jest zmiana mieszkania, ale lamoa tu czy gdzie indziej bedzie wygladac wspaniale. Jest stworzona idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie jest tak samo, nie zamierzam zmieniać mebli, bo kiedyś trzeba będzie poszukać większego mieszkania. Myślę jednak o nowych frontach :))
      A lampa, masz rację, wszędzie się odnajdzie :)

      Usuń
  14. Wspaniała zmiana :) czyściutko, bielutko, idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiana wspaniała! i ta wszechobecna biel. I Love It!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampa wspaniała! Muszę się za nią rozejrzeć!
    Cała kuchnia mi się podoba, skąd jest stolik?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Stolik, tak jak cały ten kącik, to Ikea :)

      Usuń
  17. Jasno, biało, pięknie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. no masz znowu szwed dobrze pokombinował ...jak ja go nienawidzę :))))))))) cud miód i orzeszki kącik :)
    i ten sznur od żelazka ....jest super !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, jak tak kombinuje :)) Na szweda zawsze można liczyć :) Jak zdrówko?

      Usuń
    2. myślę ,że byśmy już mogły się dogadać i nie zakasłałabym cię :)))) dzięki że pytasz :))a TY jak ?przeszło czy się rozwinęło ???buziole

      Usuń
    3. Na szczęście poszło sobie paskudztwo :) Nie mam czasu na chorowanie :)

      Usuń
  19. Zmiana niebywała! Pięknie urządziłaś, a lampa cudna, czy maja takie w turkusie?? Lecę szukac :)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba tylko białe są dostepne, chociaż stojące z tej serii widziałam też srebrne.

      Usuń
  20. Na zdjęciach nie widać by odbiegała...bardzo mi się podoba i lampa w swej prostocie idealna:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny klimat:) PS. Fantastyczna ta ściereczka w trójkąty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS 2 u mnie ostatnio było DIY na pudełko na zabawki...pasowałoby do pokoju Majki..

      Usuń
  22. zmiana oszałamiająca! a lampa świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, czy mogę dostać informację od Pani gdzie kupić taki biały stolik i krzesła do kuchni? czyżby IKEA??? dziękuję i pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stół, krzesełko dla dziecka i stołki to IKEA :)

      Usuń
  24. Dzis nie podoba Ci sie stara kuchnia,jestes zauroczona nowa,za pare lat bedzie tak samo....
    Ale to chyba dobrze,ze tak jest.Jak byloby nudno mieszkac w tej samej kuchni przez 30 lat...choc i znam takie przypadki....
    Nowa kuchnia baaardzo mi sie podoba :)-swietnie to wszystko polaczylas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie tak jak piszesz, ale cóż ja bez zmian żyć nie potrafię :)) Dziękuję :))

      Usuń
  25. nieźle jak nie ta sama kuchnia ;-) ja pewnie też pozmieniałabym teraz inaczej w mieszkaniu niż na początku urządzania :) masz talent do aranżacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany są rewelacyjne. Tworzysz perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna lampa - myślę, że zagości w niejednym mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna jest ta lampa i cena z nóg nie zwala, też o niej myślę, zakupię raczej;)
    Damarku, ta Twoja nad stołem to ta większa czy mniejsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, to ta większa, dla mnie zdecydowanie ładniejsza :))

      Usuń
  29. fajne fotki i kącik też fajny. a lampa bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna zmiana i ta biel....lampa bomba już zapisuję ją na mojej liscie a zaluzje też właśnie wymieniłam na białe te z ikea poszły na śmietnik.....cudnie tu ac.....

    dzieki tobie ja pokochałam ten styl i również króluje biel i czerń:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiana jest, wyraźna. Kącik jest biały, jasny , no i lampa świetnie pasuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie, biało, czysto, jasno, przejrzyście :)
    co tu dużo pisać ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  33. Dagmar .... nádherná lampa i proměna koutu ...pa, pa Marki

    OdpowiedzUsuń
  34. Hihi... ja także jestem w trakcie zmian... B&W jest także moim ulubionym zestawem. Z ciekawością obejrzałam zdjęcia- zmiana zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  35. No szlag mnie jasny trafi. Oczywiście nie mogli wypuścić tych lamp miesiąc wcześniej, prawda? :( Miałabym perfekcyjne lampy do pokoju (TA CENA!!!) a tak musiałam się zadowolić czarnymi Hektar.

    Ale zmiana super, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też już jestem zakochana w tej nowej serii lamp ikea :) cudny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna przemiana a lampa rewelacyjna :)
    Myślałam o tej mniejszej do pokoiku synka, większa jest ładniejsza ale chyba bardziej "kuchenna".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna przemiana :) ta lampa też bardzo mi przypadła do gustu :) pięknie masz w tej kuchni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjna zmiana :) lampa cudowna :)
    Kuchnia nabrała jakby objętości dzięki jasnym barwą. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kącik! Lampa boska!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. Zmiana kapitalna, ale że masz wyczucie smaku to ja już wiem od dawna :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Zmiana ogromna.
    Efekt oszałamiający.
    U Ciebie jest jak zwykle cudownie.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  43. cudnie! i już bardzo skandynawsko:) Lampa jest cudna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowna zmiana, jak zwykle zreszta :-)) a lampe podziwialam ostatnio w Ikea. czuje, ze sie skusze na te mala, na biurko :-))

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie tu u Ciebie, tak jasno :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zmiana totalna! te krzesełka dziecięce są idealne, mój syn je uwielbia:) Nie spodziewałabym się, że ta lampa jest z ikei. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna aranżacja, piękne subtelne kolory!lampa z Ikea baaardzo mi się podoba! to chyba nowość , bo nie widziałam tam nic takiego ostatnio? p.s. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczna przemiana z burego na bardzo jasny i z pozytywną energią kącik śniadaniowy.

    OdpowiedzUsuń