piątek, 18 października 2013

Tipi mi się marzy...

www.ariadneathome.nl

Witajcie :)

Dziś post nieco inny, zamiast zdjęć z naszego mieszkania, mam dla Was kilka inspiracji z indiańskim tipi w roli głównej. Nie dość, że stanowi idealne miejsce do zabawy, odpoczynku, czytania bajek lub dziecięcą kryjówkę przed cały światem, to jeszcze wygląda bardzo efektownie :) 
Marzy mi się takie w Majkowym pokoju, ale z racji metrażu może być ciężko to marzenie zrealizować. Wiec póki co, zachwycam się zdjęciami takimi jak te :))

pinterest.com
http://trendenser.se
http://mokkasin.blogspot.se

Prawda, że fajne?

A już jutro wpadnę tu z niespodzianką dla Was :))

Pozdrawiam ciepło :))



25 komentarzy:

  1. o mi też... :))) świetne inspiracje:)
    buziaki i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :))) szkoda że te nasze mieszkania takie małe ...ja sobie wybieram to z drugiego zdjęcia :)))) idziesz na spotkanie blogerek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo żałuję ale nie dam rady, konkurencyjną imprezę mamy :( Może za rok się uda :) A Ty się wybierasz?

      Usuń
    2. ja już byłam na otwarciu ....ale na pewno dużo ciekawiej będzie na blogerskiej częsci ...też mam inne plany na weekend ...może za rok ....jak się uda :)))

      Usuń
  3. Piękne inspiracje:) Mi też się tipi marzy już od dawna..ale mam w planie zrobić składany namiot z drewnianym stelażem i z płótna...po zabawie składamy i miejsca nie zajmuje:)))) Widziałam gdzies kiedyś taką inspirację i mi z głowy nie wychodzi...fajna alternatywa dla Tipi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajny pomysł do pokoju dziecka. Inspiracja nr 3 jest naj. Niespodzianka? Jak ja lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a frajda dla dzieci przeogromna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł no i atrakcyjny dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny.Sama chcialabym miec taki zeby czasem sie ukryc przed siwatem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne fotki.
    Sama bym tam poleniuchowała.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi również się marzy i myślę, że wkrótce się spełni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak. Też widziałabym takie TIPI w pokoju Zosi. Mam jednak taki sam problem co Ty... mały metraż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne! Ja jeszcze nie mam komu takiego tipi zmajstrować, ani tym bardziej miejsca w mieszkaniu by je gdzieś ulokować ale chętnie bym cos takiego u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie fajny jest do pokoju córci pasowałby idealnie......

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne tipi zwłaszcza to ze świecącymi lampeczkami :D wyobraziłam sobie siebie w nim i moją córcią :)
    ohohohoh a cóż to za niespodzianka? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, bardzo fajny;)) póki co u nas namiot z ikea ale kto wie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. tez mi sie marzy.. i chyba go zrobie dla Yosiego. znajde dla mniego miejsce.. bo tak mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Na prawdę fajne miejsce i chyba nie tylko dla dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe są! My się "ratujemy" od czasu do czasu zamkiem budowanym pod stołem :)) ale tipi na stałe mieć to i ja sama bym chciała :)
    mama silesia, wcześniej benkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia - też mi się taki marzy i zazdroszczę wszystkim rodzicom, którzy mają realne usprawiedliwienie dla takiego zakupu - ostatnio na targach widziałam też piękne tipi NunuNu:) i znów, jak nie wiem skąd, te szalone marzenia wróciły;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Też od pewnego czasu o czymś takim myślę, kupiłam już nawet materiały - tylko ciągle brak mi niestety czasu :( Muszę się zebrać, twój post mnie na nowo nakręcił. :)

    OdpowiedzUsuń