czwartek, 24 października 2013

Świecznik (adwentowy?)


Poznajecie?
Oczywiście...to cudo ze sklepu naszej zdolnej Agnieszki! Jest u nas już od kilku dni, ale nie miałam czasu żeby się nim pochwalić. Niektórym, pewnie ze względu na cztery świece, kojarzyć się będzie z adwentem...dla mnie to świecznik całoroczny :) Fantastyczny i dający mnóstwo możliwości aranżacyjnych.


Najbardziej lubię go w takiej "pustej" postaci, chociaż pewnie na Święta wypełnię go bombkami, szyszkami itd. :)) Upss...czy nie za wcześnie o tym myślę? Przecież do grudnia zostało jeszcze trochę czasu...



...na razie cieszymy się piękną złotą jesienią :)) W takim wydaniu mogę ją nawet polubić :))
 


Pozdrawiam serdecznie :)

42 komentarze:

  1. ten świecznik chodził za mną od 2 lat i w końcu wiem u kogo kupić dziękuję.......zaraz biegnę do sklepu :)))))))))))))))))))))))

    pięknie wyglądacie....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie sie wpasowal do Twoich 4 katow! Prosto i pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myslę o tym świeczniku tylko nie mogę zdecydować się czy srebrny , czy czarny, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali, ja też nie mogłam się zdecydować, ale w końcu stanęło na tym :)

      Usuń
  4. świecznik czadowy! zdjęcia jesienne cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świecznik jest fantastyczny! Ja też najbardziej lubię puste szklane pudełeczka ;) ...ale aleee jaki cudny storczyk!! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy, Aga jak zwykle zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten świecznik! zawsze przykuwa moją uwagę w różnych aranżacjach

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że będzie jeszcze ciekawiej wyglądał, jeśli wosk spłynie po świeczkach, a same świeczki będą różnej długości. Z symetrii przekształci się w taką fajną asymetryczną formę.

    Pozdrawiam,
    Joanna z Lovearti Studio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, uwielbiam takie oblepione woskiem świece :)

      Usuń
  9. świecznik pasuje do waszego gniazdka.
    :)
    ale jaki płaszczyk dziecie ma piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszka ma piękne rzeczy! ależ piękna ta Twoja ślicznotka. Jaka modniara zresztą mamcia też. Bardzo w moim stylu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. świecznik pierwsza klasa. Zaczełam się łamać czy go nie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej laseczki ....jaka śliczna panna ci rośnie ...napatrzeć się nie mogę ....cudnie ją ubrałaś na ten spacer ...na świecznik ten i ja choruję od dawna !!!! ale first things first :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Filipku :) Ja też długo chorowałam, dlatego kiedy tylko trafiła się okazja, kupiłam :)

      Usuń
  13. Absolutnie nie za wcześnie! Na myślenie o Bożym Narodzeniu nigdy nie jest za wcześnie! Choć nie jestem w tej kwestii obiektywna, bo dla mnie przygotowania do świąt zaczynają się wtedy, kiedy liście zaczynają spadać z drzew. A jak już jest 1 listopada, to po prostu nie mogę się powstrzymać przed obmyślaniem świątecznych dekoracji, prezentów, sposobów ich opakowania... kocham święta. Tak bardzo przenoszą mnie z powrotem w czas dzieciństwa, błogości, beztroski, czasów kiedy nasza rodzina była znacznie większa... ech. Mogłabym pisać tak i pisać, zawracając głowę... :- ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Święta, ale niestety cały ten komercyjny szum, który zaczyna się już po 1 listopada, jakoś odbiera mi ich magię. Dlatego przygotowania zaczynam nie wcześniej niż w grudniu :)

      Usuń
  14. wow, jakie piękne zdjecia, a ta malutka księżniczka najsłodsza na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świecznik bardzo ciekawy, nowoczesny...
    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy świecznik. Ale zdjęcia cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świecznik idealnie się tu wkomponował. Na myślenie o świętach nie jest za wcześnie. Ja już ok. 2 tygodnie temu widziałam bombki i inne ozdoby w home&you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spotykam w sklepach świąteczne dekoracje, jak dla mnie jeszcze za wcześnie :)

      Usuń
  18. świetny ten świecznik! A wypełniony róznymi cudami nabierze jeszcze innego chrakteru, super:)
    no ale oczywiście śliczna blondyneczka bije wszystko na głowę! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. świecznik Agi rewelacja , bej prace :)
    pozdrawiamardzo lubię j

    OdpowiedzUsuń
  20. no ja to kocham świece i świeczniki - dla mnie super! :D
    szalejecie w liściach fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie prezentuje się ten świecznik u Ciebie.
    Posiadam bardzo podobny , mój mąż stworzył go dla mnie.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ cudnie wygląda ten świecznik w Twojej aranżacji - w bieli mu do twarzy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszka robi piekne rzeczy :) a jesien taka jak w tym roku , moze byc co roku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny świecznik, ale ... jakiego Ty masz Storczyka !!!!!! Nie mogę sie napatrzeć, och i ach - pfu jaki brzydal :P- podziwiała maniaczka storczyków :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świecznik wspaniały, już nie raz i nie dwa mignął mi na zagranicznych blogach;)) a nasza Aguniu potrafi wyczarować wszystko jak widać i ze wspaniałym efektem...
    Zdjęcia jesienne cudne, aż się chce takiej i tylko takiej jesieni;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. haha, a ja dwa dni temu bombki w tkmaxx kupiłam ;) piękny świecznik, piękny storczyk i fajowa ostatnia fotka:)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ten świecznik! Ja też łapię na tym, że zaczynam myśleć o świętach:-)
    A te liście przeszkadzają, wolałabym Ciebie zobaczyć:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. ale świetny! już go widzę z tymi bombkami albo szyszkami, super!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia i piękny świecznik :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekny swiecznik...a ostatnie zdjecie genialne:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Też taki zamówiłam, tylko w czerni. Twój wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świecznik jest genialny, uwielbiam takie minimalistyczne dodatki. :)

    www.haukotella.com

    OdpowiedzUsuń
  33. AAAA!!!! suuper!!! Dziękuję******

    OdpowiedzUsuń
  34. Świecznik taki dość surowy ale w tej surowości jest siła. Bardzo ciekawy. I można zmieniać jego wygląd zgodnie z nastrojem a to daje mnóstwo możliwości.

    OdpowiedzUsuń