sobota, 19 października 2013

Konkurs z Amazing Decor

Witajcie :))

Dziś obiecana niespodzianka! 
Wraz ze sklepem AmazingDecor mam przyjemność zorganizować dla Was konkurs z super nagrodami.

AmazingDecor to miejsce, gdzie znajdziecie skandynawski design w najlepszym wydaniu, fantastyczne produkty znanych marek: Broste Copenhagen, Bloomingville, House Doctor, Madam Stoltz i wiele innych! Zarówno wielbiciele surowego minimalizmu, jak i fani urzekających pasteli znajdą tam coś dla siebie.



Zasady konkursu są proste:

Po pierwsze:

W komentarzu pod tym postem odpowiedz na pytanie: 
Które z produktów dostępnych w sklepie AmazingDecor podobają Ci się najbardziej?

Po drugie:
 
Jeśli posiadasz facebooka polub fanpage AmazingDecor  (nie jest to warunek konieczny, osoby bez facebooka też mogą brać udział)

Po trzecie: 

Podlinkuj powyższy baner na swoim blogu lub udostępnij publicznie wpis o konkursie na facebooku Amazing Decor.

Zapisy trwają do 10 listopada.

Wśród uczestników rozlosujemy trzy nagrody:

  • poszewkę Live-Love-Laugh firmy Madam Stoltz,
  • wieszak Bora firmy Broste Copenhagen,
  •  gwiazdę Smilla firmy Broste Copenhagen.

 

Serdecznie zapraszamy!

A poniżej mała porcja inspiracji z wykorzystaniem nagród :))





Udanego weekendu Wam życzę :)



51 komentarzy:

  1. Jest tam tyle cudeniek,że nie sposób wybrać tej jednej :) Mi najbardziej przypadły do gustu:dywanik i wycieraczka z motywem gwiazdki oraz kosz z trawy morskiej.
    Pozdrawiam i zapisuję się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudeńka.....po głowie chodzi mi Stołek Industrialny,na który chyba się w końcu skusze.....
    zapisuje się w kolejce po takie cudeńka.....

    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja też spróbuję szczęścia, mnie urzekają druciane kosze maści wszelakiej :) choruję na ten do butelek, cudny jest :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny sklep :) mi jednak najbardziej wpadł w oko bambusowy lampion :)
    pozdrawiam i licze na szczęście :)
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl
    nie posiadam bloga, więc banerek umieściłam u siebie na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka rzeczy na oku, ale szklany świecznik na 4 świece jest dla mnie na 1-szym miejscu! piękno tkwi w prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  6. na tę chwilę wybieram sobie gwiazdę smillę jako produkt naj ze sklepu ,ale i kosze różniste też by się przydały :)))i literki adwentowe ....zapisuję się, może tym razem coś mi się uda wygrać :))))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, staję w kolejce:) W sklepie jest masa rzeczy, które bym chciała, ah.... a na chwilę obecną lampa szara, taka do ściany, możną ją w każdą stronę poprzekręcać, oraz kosz w biało-czarne pasy, idealny byłby do pokoju córy.....link na deco-szuflada, pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podobają się gałki do mebli, a gdybym miała zaszaleć to sięgnęła bym po tę cudną wagę kuchenna :)))
    Teraz pozostaje mi tylko czekać, bo chrapkę mam też na gwiazdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się. W sklepie AmazingDecor najbardziej podobają mi się pojemniki: Lunchbox ( idealne na posiłek do pracy), apteczka First aid, poduszka z literą A oraz dozownik do mydła Hand soap.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się butelka Nude... To na początek, bo pięknych obiektów pożądania jest więcej :)
    Oczywiście nagrody też są wspaniałe, więc chętnie wezmę udział w zabawie!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze sklepu najbardziej spodobała mi sie szara lampa http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Lampa-szara/173 ponieważ idealnie pasowałaby do mojej sypialni. Asortyment mają tak piekny, że i tak cieżko jest się zdecydować.
    Fanpage lubie juz od dawna. Teraz to tylko sama przyjemność wziąż udział w konkursie sponsorowanym przez nich.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ujął album do zdjęć: http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Album-na-zdjecia/238
    Jestem sentymentalna, także wszystkie wspomnienia skrupulatnie zbieram i wklejam właśnie do albumu, także mam słabość troszkę do tego typu przedmiotów :)
    Strona AD polubiona oraz baner na FB udostępniony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne, ja już powoli myślami wybiegam do świąt, więc wybrałabym adwentowe cyferki i gwiazdę smilla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki takim genialnym konkursom poznaje się takie wspaniałe miejsca jak Amazing Decor...przepadłam!!!Świecznik ceramiczny z sową wspaniały no i gwiazda smilla cudna;)
    Nagrody wspaniałe więc chętnie przystanę;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno wybrać jedną rzecz :) W pierwszej kolejności kupiłabym niespotykane gałki do mebli, szczególnie tę z gwiazdką. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam przyłączam się do zabawy. W sklepie jest dużo ciekawych propozycji, podoba mi się min. ta oto poduszka http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Poduszka-litera-A-biala/210. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cuda!!!:) nie wiem czy mi wolno, ale spróbuję szczęścia;)
    bardzo podoba mi się kosz z trawy morskiej i wiele wiele innych rzeczy: http://amazingdecor.pl/pl/p/Kosz-z-trawy-morskiej/228

    no to zostaje zaciskać mocno kciuki:)
    uściski i dobrego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Cięzko jes wybrać jedną. :) Ale dywanik gwiazdka ... cudo ... obłędny...
    http://amazingdecor.pl/pl/p/Dywanik-gwiazdka/199
    Mam nadzieje iż mikolaj przeczyta co jest moim marzeniem :)

    A moze w losowaniu szczescie sie do mnie usmiechnie... oby te rzeczy tez sa cudne. I gwiazda w tym czasie bardzo przydatna :)

    Caluję Agata

    OdpowiedzUsuń
  19. czemu co chwila znajduje takie super sklepy :) ja chyba zbankrutuje ;)
    nie mogę się zdecydować, więc chyba najbardziej podobają mi się dwie rzeczy :)
    papierowe słomki - zawsze kradną moje serce
    http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Papierowe-slomki-biale-kropki-pastelowy-roz/297
    i wieszak, przydałby się do mojej firmy w celu przechowywania ozdonego kartonu
    http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Wieszak-na-pocztowki/179

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty, które mi się bardzo podobają to: zeszyt szkicownik ptaszek, świecznik ceramiczny sowa, poduszka haftowana oczko, lampa szara jest wprost obłędna i idealnie wpasowałaby się w moje 4 kąty, kosz w czarne pasy przygarnęłabym do przedpokoju a strzałem w 10-tkę jest dla mnie dywanik gwiazda. Pozdrawiam i ciesze się, że mogę wziąć udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepadłam na stronie sklepu, chyba mikołajowi będę musiała ją wskazać :D
    Mi najbardziej w oko wpadła gwiazda smilla i adwentowe cyferki.

    Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki świetny ten sklep. Różności takie że chciałabym wszystko. Ale najbardziej urzekł mnie druciany pojemnik na jajka. NO cudo totalne. I gwiazda smilla - Ja już chce Boże Narodzenie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi sie oczywiście przedmioty przedstawione w candy, dlatego zglaszam się do zabawy:)
    Z pozostałego asortymentu najbardziej podoba mi się ocynkowany domek-latarnia. Oraz hamak i termosy.
    Bannerek w panelu bocznym mojego bloga.

    Dobrego dnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie fajne rzeczy!cudowne druciane kosze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze sklepu Amazing Decor najbardziej podobają mi się rzeczy do dekoracji. Świece, świeczniki i wiele wiele innych, nie sposób zdecydować się na kilka rzeczy bo wszystkie są cudne :) Banerek wpadł już na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aj, nie potrafię wybrać! Dostaję oczopląsu w takich miejscach i miałabym problem nawet z wybraniem jednej z trzech nagród. Podobnie jak Anna S, świeczniki lubię i mam fioła na punkcie szkła.
    Podlinkowane z banerkiem na mikroauka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się mnóstwo rzeczy :) na przykład różowa retro waga i druciaki, jak choćby ten wieszak na drobiazgi :) i fajnie, że masz też produkty do jedzenia :) można przy okazji zamówić jakieś smakołyki :):) banerek na moim blogu umieściła i zapraszam też na moje candy
    http://dolcevitapodroznika.blogspot.com/2013/10/i-want-candy.html#comment-form
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tam jest tyle cudownych rzeczy że ciężko zdecydować się na coś konkretnego! piękne i praktyczne są wszelkie kosze druciane. i bardzo podobają mi się rzeczy w dziale ogród
    a nagrody są piękne! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy są w tym sklepie, trudno wybrać jedną. Zakochałam się w dywaniku z gwiazdą http://www.amazingdecor.pl/pl/p/Dywanik-gwiazdka/199, I oczywiście ustawiam się w kolejce konkursowej do nagród :) z nich najbardziej podoba mi się poszewka. fanpage polubiłam i banerek również umieściłam, do sprawdzenia na http://milemaison.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja gdybym wygrała w lotto wykupiłabym połowe tego sklepu bo produkty są cudne..Mi najbardziej przypadły gadżety do łazienki..kosze druciane, półka, stolik z tacą...hmm....marzenia..:) tylko jeszcze najpierw musze znaleźć punkt docelowy-moje wymarzone skandynawskie mieszkanko:)
    Ustawiam się oczywiście w kolejke:) nigdy nic nie wygralam-a moze sie w koncu uda:)
    zapraszam także na candy do mnie:) myśle ze coś upolujesz dla siebie ponieważ wybór jest:) oto link: http://paulalifestyle.blogspot.com/2013/10/candy.html
    pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ to proste ! Melamina z Rice i słomki, dużo słomek, zasypać się słomkami !
    No, takie mam fantazje po pobycie w Amazing Decor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A jak spełniać marzenia to spełniać...:):):)
    A ja się podpisuje jak Karolina wyżej... SŁOMKI, SŁOMKI i jeszcze raz SŁOMKI... są cudowne i takie Skandynawskie :D
    POZDRAWIAM Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja to gdybym mogla to pol sklepu bym kupila. Baardzo podoba mi sie pojemnik na proszek do prania. Poza tym lampion jest super, no i jeszcze papilotki do muffinek :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi podobają się najbardziej świece i świeczniki no i oczywiście poduchy.
    A tak na prawdę to mi się wszystko tam podoba.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Okrągłe lustro na sznurze żeglarskim to moje marzenie już od kilku miesięcy. Chciałabym umieścić je w łazience i codziennie podczas kąpieli wspominać morskie przygody i czar mazurskich jezior! Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie osobiście zachwyciły domki latarenki !
    Boskie są!
    Link z banerkiem zamieszczony , dołączam do grupy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w koszu w czarne pasy i dywanie jutowym, ale reszta przedmiotów jest równie cudowna! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    sklepik bardzo interesujący, niesamowity asortyment - ja zachwyciłam się latarnią domkiem ocynkowanym - śliczny :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Waga kuchenna retro różowa. Marzę o niej i śnię po nocach... Zwłaszcza, że zawsze mam problem z odmierzaniem ;) Jest piękna i idealnie pasuje do mojej kuchni. Mam nadzieję, że w końcu kiedyś stanę się jej posiadaczką i ułatwi mi moje pichcenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w latarence domku i krześle hamaku - ale to już mam i polecam wszystkim :)
    Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie ten kosz najbardziej przypadł mi do gustu :) super :) http://amazingdecor.pl/pl/p/Kosz-z-trawy-morskiej/228#

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyłączam się do zabawy :) W sklepie jest wiele rzeczy, które baaardzo mi się podobają :) Przede wszystkim druciane kosze - świetne :), kosz w czarne pasy widzę go oczami wyobraźni w swoim pokoju :), dywanik z gwiazdą - idealny do mojej łazienki i gałki do mebli - mam do nich słabość :))) Mogłabym wymieniać jeszcze wiele rzeczy :) No i poducha live, love.... - uwielbiam poduchy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mnie najbardziej podobają sie ocynki - latarenki domki i wszelakie kosze, koszyczki, doniczki ocynkowane:)

    zapisuję sie z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo by tu wymieniać, co się podoba, ale uwagę przykuły oczywiście papilotki. Oprócz tego - grill wiaderko :D, kosz na butelki, domek latarenka, papierowe słomki, świecznik ceramiczny z sową, waga kuchenna retro (moje marzenie) :)
    To tyle - zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojoj... wszystko jest tak wspaniałe, że trudno jest coś wybrać co najbardziej przypadło mi do gustu.... ale myślę, ze najbardziej zauroczył mnie krzesło hamak... o którym zawsze marzyłam ... mam nadzieję , że kiedyś to moje marzenie się spełni i będę mogła zasiąść w takim fotelu :)

    Oczywiście i ja zgłaszam sie do zabawy... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hmmm co bym wybrała podoba mi sie bardzo koszyk na jajka marze o takim od jakiegoś czasu. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą oraz na moje Candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  47. do szczęścia brakuje mi tylko gwiazdki z nieba;), a najlepiej takiej z amazingdecor;) nie no, podobaja mi się prawie wszystkie rzeczy, piszę "prawie", bo części już mam!!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie zachwyca gwiazda smilla. Banerek na blogu, pozdrawiam cieplutko http://uolinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. no i bym przegapila :) zabieralam sie za to kilka razy - potem grypa zoladkowa sciela z nog i tu bach na sam koniec trafiam i jak zawsze nie wygrywam :(

    mi najbardziej podoba sie waga retro i jako maniak domkow to lampionik domek mrauuu

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo,bardzo podoba mi się stolik Meena metalowy z tacą,jest poprostu idealny :)
    i oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie podoba sie wszystko, ogladam i ogladam i nie moge sie zdecydowac co by mi tak najbardziej przypadlo do gustu najbardziej to chyba lampiony i wszelkiego typu druciane kosze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń