wtorek, 8 października 2013

Futrzany koc i wyniki candy


Witajcie :)

Jeszcze nie tak dawno wszelkie futra omijałam szerokim łukiem, a ostatnio łapię się na tym, że coraz częściej przyciągają mój wzrok... tak jak ten koc :))
Nie kupiłam go podczas pierwszej wizyty w sklepie, bo miałam wrażenie, że nie wpasuje się w nasze mieszkanie. Jednak nie mogąc o nim zapomnieć, po kilku dniach wróciłam i...nie żałuję! Jest cudowny, miękki i cieplutki. Idealny na jesienne i zimowe wieczory :))



Ale co tam koc, Wy pewnie czekacie na wyniki candy?

Po podliczeniu wszystkich ważnych komentarzy wyszło mi 184 chętnych...WOW! 
Najchętniej nagrodziłabym wszystkich, ale to niemożliwe, dlatego w wyłonieniu zwycięzcy pomógł mi generator liczb. 

Szczęśliwy komentarz należy do MartaeM. Gratuluję serdecznie i proszę o kontakt :)) 

Pozostałym dziękuję za udział :)))

A teraz zmykam pod nowy kocyk, bo znów jakieś choróbsko mnie bierze :(

58 komentarzy:

  1. Jejku rewelacja to futerko! W ogóle fotki świetne :) Gratuluję serdecznie zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damarku powiedz, czy ten fotel jest wygodny? Korci mnie, nnie powiem i choć nie mam na nniego na razie miejsca... tak sobie marzę :D

      Usuń
    2. Kasiu siedzi się w nim bardzo wygodnie, jest fajnie wyprofilowany, ale pod plecy potrzebna jest poduszka, bo patyczki trochę uwierają w kręgosłup ;))

      Usuń
    3. Dziękuję za rady ;) No bez poduszki się nie obejdze, a one tak fajnie na nim wyglądają, że nie wyobrażam go sobie bez poduch :D

      Usuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, zazdroszczę Marcie! Super koc i jak zwykle rewelacyjneeee wprost zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koc rewelacyjny!
    Gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny futrzak! Rozumiem Cię doskonale. Też kiedyś trzymałam się z daleka od futer a teraz mam skórę owczą na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dla zwycięzcy. Koc cudny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny koc, gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratkti dla zwyciężczyni dziękuje za miłą zabawę:)
    kocyk obłędny gdzie można taki nabyć...zdradzisz?

    pozdrawiam ciepło i zdróweczka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koc do nabycia w TK Maxx :)

      Usuń
    2. jaka szkoda u mnie niet takiego sklepu:(

      miłego wieczorku:)

      Usuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni - jeżeli masz ochotę to zapraszam Cię na Candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni :) a Tobie dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla szczęściary :) koc aż zaprasza, by sie nim okryć :) zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koc fajowy ale chyba nie pasuje do mojego mieszkanka;) dziękuję za zabawę i gratuluje szczęściarze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni:))))
    Kocyk wygląda na wyjątkowo miękki i ciepły....ja póki co omijam futra ale nie mowię nie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Milutki ten kocyk, bardzo gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale się cieszę :))) dziękuję i zaraz smaruję maila, tylko się najpierw jeszcze raz na te cudeńka napatrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie koce i narzuty! Są idealne na jesienno-zimowe wieczorki!
    Gratulacje dla Zwyciężczyni!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę i gratuluje zwyciężczyni :) genialny fotel i te podusie na nim i ten koc nic tylko siedzieć i się relaksować w towarzystwie dobrej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten koc,mogę wiedzieć gdzie kupiony?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. no kurcze !!!!! taka fajna poducha :)))) no kurcze choraś ??? ja TEŻ :))) no kurcze pewnie jak mi minie to już śladu po tym futrzaku nie będzie :))) a w ogóle gdzie polowałaś ??:))) buziaki oby Ciebie lżejszy wirus dopadł !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, było jeszcze kilka na stanie, więc może starczy :) Łowy oczywiście w TK Maxx :)
      Kuruj się kochana, mi już trochę lepiej :)

      Usuń
  21. Kocyk bardzo przytulaśny, jak to mówi moja córa :)

    Dziękuję Kochana za zabawę i gratuluję wygranej Marcie. A Tobie zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Marty:)

    Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jaki on jest piękny!!!!!! robi niesamowite wrażenie! serio:)
    z takiego to bym nie wychodziła:) musi być niesamowicie cieplutki:)))

    gratuluję Martusi wygranej, a Tobie dziękuję za zabawę kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  24. Koc cudny. Dzięki za zabawę i gratulacje dla wylosowanej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten kocyk, bardzo mi się podoba.
    Świetne fotki.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  26. sama bym się zanurzyła w ten kocyk teraz :D dobrze,że po niego wróciłaś :D nie daj się choróbsku ;* gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) robię co mogę żeby mnie całkiem nie rozłożyło :)

      Usuń
  27. dzieki za zabaw ei gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koc idealny... dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam gorąco
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny koc i gratulacje dla zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koc jest przepiekny.Sama poprosilam kolezanke,zeby mi cos podobnego przywiozla z Pl.
    Na zimne wieczory to cos wyjatkowego :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję szczęścia Wylosowanej :-)
    na pocieszenie wskakuję pod swój włochaty koc :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kocyk.. :)

    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  34. kocyk przepiękny!!!
    gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh jaki cudny koc:) I gratulacje dla koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma nic lepszego na świecie niż grzanie się pod futrzanym kocem w taką porę roku. Ja też się ostatnio w taki zaopatrzyłam i jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluje zwyciężczyni;)
    A kocyk...ech...wspaniały;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Też kiedyś nie lubiłam wszelkich futrzastych rzeczy i też mi się teraz zmienia. Moja koleżanka mówi, że to starość, ja mówię, że reumatyzm ;) Tylko u mnie w grę wchodzą jedynie sztuczne rzeczy z racji takich a nie innych poglądów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję !!! wrócę tu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wczoraj sama zachorowałam na punkcie futrzanego koca, są boskie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli to naturalne futro, to gust godny potępienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest naturalne futro, nigdy bym takiego nie kupiła.

      Usuń
  42. Kocyk wygląda bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń