sobota, 14 września 2013

Wrzos i małe podsumowanie


 Dziś pod trzynastką rozgościły się wrzosy, to dla mnie kolejny (zaraz po brzydkiej i deszczowej pogodzie) dowód na to, że jesień stoi tuż za progiem. Powoli oswajam się z myślą o końcu lata, choć wcale nie jest to łatwe. Jednak wrzesień ma też swoje pozytywne strony...


...za kilka dni miną dwa lata mojego blogowania. W tym czasie odwiedziliście mnie prawie 250 000 razy, opublikowałam 102 posty, pod którymi zostawiliście 3491 komentarzy, a liczba obserwatorów przekroczyła 650 osób :))) Zakładając bloga nawet nie przypuszczałam, że dziś będę wymieniała tak duże liczby :)) Miał być jedynie zapisem zmian jakie zachodzą w naszym małym mieszkaniu, swego rodzaju internetowym pamiętnikiem. Myślałam, że będę pisała tylko dla siebie, a okazało się, że zagląda tu całkiem sporo osób :) 
Dwa lata temu rozpoczęła się fajna przygoda, dzięki której poznałam ludzi tak samo zakręconych na punkcie swoich mieszkań jak ja :))) 
Z tej okazji szykuję dla Was małą niespodziankę...


... ale o tym w następnym poście :)))

Pozdrawiam ciepło :)


70 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, u mnie też miał być dziennik a okazało się, że to wspaniały świat ludzi zakręconych tak, jak ja, dla których samo wpatrywanie się w piękne wnętrza czy dekoracje sprawia radość :) U mnie niedługo roczek nawet nie wiem kiedy zleciał. Piękny ten Twój kosz!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, prawda blogowy świat wciąga :))

      Usuń
  2. Gratuluję urodzin blogowych i tak imponującej statystyki:)Świetna robota i mam nadzieję,że to jednak początek a do końca baaardzo daleko:)a jesień bez wrzosów-nie możliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja lubię wrzosy, i jak tylko pojawiają się w sprzedaży kupuję je do domu i do ogrodu. Bardzo lubię zaglądać do Ciebie na bloga i życzę Ci następnych lat blogowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wrzosy to jesienny must have :)))

      Usuń
  4. Czas leci szybko bardzo. Wydaje mi się , że zaczynałam niedawno , a to już niedługo stuknie roczek.
    Ładnie u Ciebie. Lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Niespodzianka już niedługo :)

      Usuń
  5. Oby ta pasja rozwijała sie na blogu dalej. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo 13 zawsze jest szczęśliwa:) Z okazji rocznicy tego szczęścia Tobie życzę:) Cudne widoki u Ciebie, domowe widoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dla mnie 13 jest najszczęśliwsza :))

      Usuń
  7. To tak jak i ja, choć staż blogowy mam krótszy ;-) Miało być tylko dla nas, a w blogosferę wsiąkłam na amen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak pozna się ten blogowy świat, nie można się już od niego uwolnić :)))

      Usuń
  8. Gratuluję i rocznicy i cudownych statystyk, tylko pozazdrościć.
    U mnie już też pomału wkradają się wrzosy.
    Dwa już goszczą- białe.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wymiankę.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))Wrzosy kiedyś kojarzyły się tylko z fioletowym kolorem, a teraz pojawia się coraz więcej kolorów, widziałam nawet żółte :))

      Usuń
  9. Ładnie u Ciebie...! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy ! :) Jak zawsze jestem zachwycona Twoim mieszkaniem, myślę, że czułabym się w nim świetnie hihi ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)) Ja mam tak samo z Twoim mieszkaniem :)))

      Usuń
  11. gratulacje:)) i nie dziwię się, że tyle osób się tu zatrzymuje - piękne mieszkanie, świetnie wykadrowane zdjęcia, masa pomysłów, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło czytać takie słowa :)))

      Usuń
  12. Dwa latka.... :) fajnie, że jesteś :) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, i uwielbiam Twoje mieszkanko pełne inspiracji :) czas tu szybko minął, prawda? ja nie mogę uwierzyć, że u mnie niedługo będzie sześć lat!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW kochana, tylko pozazdrościć takiego stażu i wciąż zachwycasz pomysłami :) Ciekawe czy mi uda się tyle wytrwać. Dziękuję :))

      Usuń
  13. Fajnie że jesteś, fajnie że jesteś zakręcona na punkcie swojego mieszkania jak wiele z nas, gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych lat inspirującego blogowania.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje stażu blogowego!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje pieknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie u ciebie ciesze sie ze piszesz tego bloga bo to sama przyjemnosc ciebie odwiedzac

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twój salon! Jest taki czysty, prosty i cudowny! Jestem pod wrażeniem od samego początku, gdy po raz pierwszy go zobaczyłam. To jest coś!
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wrzosy i sama sobie się dziwie, że jeszcze nie mam ani jednego u siebie w mieszkaniu, a to wszystko chyba przez to zamieszanie ślubno weselne :)
    Pieknie u ciebie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na pewno nadrobisz wrzosowe zaległości :))

      Usuń
  19. wrzosy choć kojarzą się z mijającym latem są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, idealne do domu i na zewnątrz :)

      Usuń
  20. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy. Ja zaczynałam w tym samym czsie tylko rok wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje :)
    To już kawał czasu w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Nie myślałam, że tyle wytrwam :)

      Usuń
  22. Zleciało nie? :)

    Jak dla mnie Twoich wpisów mogłoby być 1002 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :)) Kto wie, może kiedyś dobiję do tej liczby, hahah :)

      Usuń
  23. Milá Dagmar,
    nádherné fotografie .... tvému blogu přeju všechno nejlepší !!!!! Marki

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje z okazji rocznicy i statystyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. czas pędzi jak szalony :)
    gratuluję rocznicy i wspaniałego bloga :)
    miło się tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. A no już, zleciało, nie wiem kiedy :))) Dziękuję :))

      Usuń
  27. Gratuluję rocznicy!
    Twoje mieszkanko zachwyca!
    Pozdrawiam ciepło**

    OdpowiedzUsuń
  28. czas leci nie ubłagalnie pamiętam dokładnie pierwszy post i tak pozostałam na długo tutaj.....
    wrzos ma swój urok w każdym wnętrzu wygląda okazale....

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))Fajnie, że jesteś tu od początku :))

      Usuń
    2. podusie od początku mnie urzekły jestem jednej posiadaczką ale cały czas chodzi mi po głowie ta z adwentem pamiętasz......

      miłego poniedziałku u mnie dziś nawet słoneczko jest:)

      Usuń
  29. Cieszymy się bardzo, że jesteś z nami:D Uwielbiam tu zaglądać od samego początku i tak zostało do dziś:D

    Całusy:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  30. witam,
    czy mozesz napisac jakim aparatem i obektywem robisz foty? to pod swiatlo jest niezle.
    pozdrawiam
    domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja narzekałam na jakość tych zdjęć z powodu słabego światła :) Fotografuję nikonem d90 na razie z obiektywem nikkor 18-105 mm 3,5-5,6G ED, ale właśnie rozglądam się za nowym szkłem :)

      Usuń
  31. dwa lata, a w tym czasie narodziło sie piękne mieszkanie i piękny blog - gratuluję i życzę wytrwałości w pisaniu. Trochę to egoistyczne życzenie, ale to dlatego, że bardzo lubię do Ciebie zaglądać ;)
    U mnie w domu tez już wrzosowo i dyniowo - idzie jesień, nie tylko za oknem, ale również w dekoracjach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje wspaniałego czasu blogowania, życzę kolejnych cudownych latek...twórz, inspiruj;))
    Jak wrzos to jesień, dla mnie niestety, nie lubię i już...oby była złota i słoneczna przynajmniej;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. ale u Ciebie ślicznie! gratuluję tych dwóch latek...jak ten czas leci, prawda?:)
    ślicznie masz z tymi wrzosami... ja nie wyobrażam sobie domu bez nich:)
    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Pierwsze zdjęcie prześliczne, no i czekam na niespodziankę :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bardzo lubię wrzosy. To taki urokliwy jesienny kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kącik. Dwa latka świetny wiek, trochę daleko do pełnoletności ale czas szybko leci... Za czas jakiś blog znów będzie kolejnym podsumowaniem internetowego pamiętnika realnego życia. Kolejnych inspiracji życzę, pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tam się cieszę, że "działasz" :-))) bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać
    ps. też lubię te szkło , ja mam białe i niekoniecznie służy mi do kwiatów :-) ale to już co tam fantazja pozwoli i podpowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdecznie gratuluję tej pięknej rocznicy - życzę kolejnych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń