piątek, 20 września 2013

Urodzinowe candy


 Kochani, dziękuję Wam bardzo za tyle miłych słów pod ostatnim postem. 
Dokładnie jutro miną dwa lata od pierwszego oficjalnego wpisu na blogu. Przez ten czas wiele się zmieniło: nasze mieszkanie, wygląd bloga i moje podejście do jego prowadzenia. Kiedyś był dla mnie wypełniaczem czasu i swego rodzaju "oknem na świat" (mamy siedzące w domu z dzieckiem pewnie wiedzą o czym piszę). Teraz jest przede wszystkim odskocznią od tego, co robię na co dzień i miejscem, gdzie mogę podzielić się z Wami tym co lubię. 


Wiele razy nosiłam się z  myślą o zamknięciu bloga, bo brakowało czasu, chęci, tematów...Czułam, że nie nadążam za blogowym światem, że się "wypaliłam". Przyjęłam jednak zasadę "nic na siłę" i piszę posty tylko wtedy, gdy naprawdę mam na to ochotę :)) Czasami milczę ponad miesiąc, a innym razem zasypuję wpisami :)) Mam jednak nadzieję, że Was jeszcze nie zanudziłam naszym monochromatycznym światem?


Cieszę się, że tu zaglądacie, komentujecie, że jesteście (niektórzy od samego początku!), dlatego przygotowałam dla Was małą niespodziankę...


...urodzinowe Candy :))

Do wygrania widoczna na zdjęciach szaro-biała poszewka i komplet gałek meblowych 1,2,3,4 :)))

Jedyne co trzeba zrobić, to wyrażenie chęci udziału, w postaci komentarza pod tym postem. 

 Osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu mailowego :)

Jeśli ktoś ma ochotę, może umieścić poniższy banerek na swoim blogu, ale nie jest to warunek konieczny. 

Zapisy trwają do 6 października, serdecznie zapraszam :))))

Włączyłam również możliwość komentowania przez anonimy, żeby nikt nie było pokrzywdzony, dlatego komentarze pojawiać się będą po zatwierdzeniu.


Miłego weekendu :)

Ps. Wybaczcie jakość zdjęć, ale światło, a raczej jego brak, nie pozwala mi na lepsze :)

221 komentarzy:


  1. Wielkie gratulacje z okazji drugiej rocznicy, nie trać proszę wiary i sił w prowadzenie tego bloga,bo naprawdę warto:)

    Gratuluję

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszamy się jako pierwsze! ;) Poszewka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się!
    banerek na cookplease.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękne te cukiereczki. Z chęcią ustawiam się w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa lata to nie byle co! :) Nawet jeśli miałabyś pisać do nas raz na miesiąc albo dwa, nie myśl już nigdy o zamknięciu bloga. Nie wiem dokładnie od kiedy do ciebie zaglądam, ale ponad rok na pewno, blog jest przejrzany przeze mnie wzdłuż i wszerz, więc wiedz, że jest mi bliski! Uwielbiam Twoje wnętrza, pokoik Twojej córeczki i przemiany, które u Was zachodzą.

    Pozdrawiam ciepło!
    Ps. Na candy się zapiszę, poszewka jest cudna! Banerek na blogu.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Cieszę się, że Ci się u nas podoba :)

      Usuń
  6. zgłaszam się :)
    mail: agnes.999@wp.pl
    http://bitofeuphoria.blogspot.com/
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! nie prowadzę bloga, ale często zaglądam. Może mi się uda. Pozdrawiam aneta.hrybacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że nie zrezygnowałaś, że czasem ale jesteś. Dwa lata to dużo czasu, gratuluję!
    Szary z białym piękne połączenie. A ja zbieram szare dodatki do nowej sypialni więc z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. z moim blogowaniem jest tak samo jak u Ciebie więc doskonale Cię rozumiem :)
    to co dla nas przygotowałaś bardzo mi się podoba i oczywiście zgłaszam się do zabawy i baner u siebie umieszczam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre podejście: "nic na siłę" :)
    Myślę ze nie zależnie od częstotliwości publikowania czytelnicy Cię bardzo kochają :) I ja też uwielbiam tu zaglądać. Zgłaszam się na Candy i zamieszczam baner u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Damarku, wiesz, że z chęcią do Ciebie zaglądam, klimat Twojego mieszkania jest mi bliski. Gratuluję dwóch lat i życzę kolejnych i nie ważne, że piszesz kiedy masz na to ochotę, ważne, że piszesz ( ja sama mam ostatnio z tym problem)

    Ściskam serdecznie.

    P.s. Udziału w candy sobie nie odmówię, bo szaro-biała poszewka skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula :)) Mi strasznie brakuje Twoich wpisów, ale całkowicie to rozumiem :)
      Uściski dla Ciebie i dziewczynek :*

      Usuń
  12. to i ja stanę w szranki po takie cuda,
    mail: marzena.burzych@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wnętrze i dodatki, lubię do Ciebie zaglądać, chociaż to chyba mój pierwszy komentarz tutaj ;) no cóż, od czegoś trzeba zacząć, a jeśli można od tak fajnego candy, to czemu nie? :) banerek wisi w zakładce "candy", pozdrawiam, Aśko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym taką podusię ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. I JA DO CIEBIE ZAGLĄDAM CZĘSTO, CHOĆ RZADKO KOMENTUJĘ:) GRATULUJĘ DRUGIEJ ROCZNICY:)
    Z PRZYJEMNOŚCIĄ USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE:)
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna nagroda! Ustawiam się w kolejce!
    Co ja tu czytam? NIGDY NIE ZANUDZISZ MNIE WASZYM MONOCHROMATYCZNYM I CORAZ TO PIĘKNIEJSZYM WNĘTRZEM! Nie ma po prostu takiej opcji :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam,

    może los się uśmiechnie

    moniuskwiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    ustawiam się grzecznie w kolejce ;)
    Banerek na: http://swiatbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dopiero niedawno odkryłam Twoją szczęśliwą 13, ale już przepadłam w tym Twoim monochromatycznym świecie. Bardzo tu przyjemnie:)
    A jeżeli by mi się poszczęściło to chętnie bym przyjęła te śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  20. WSZYSTKIEGO DOBREGO I POWODZENIA :)

    UROCZE CUKIERASY,WIĘC Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ WEZMĘ UDZIAŁ W ZABAWIE :) KTO WIE...MOŻE SZCZĘŚCIE SIĘ DO MNIE UŚMIECHNIE ;)

    POZDRAWIAM,
    MONIKA

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,
    Być może nie wiesz nawet o moim istnieniu, ale ja odwiedzam Cie 'regularnie' - jak tylko coś dodasz, a jak nie jestem na bieżąco to zawsze sumiennie nadrabiam zaległości. Bywaj tu kiedy tylko chcesz... Ale bywaj! Nie przestawaj, bo miło jest spędzać swój wolny czas przenosząc się na chwilę w Twój świat, przez tę, która chwilę. Miałam wcześniej inne blogi, ale chwilowo są wstrzymane, teraz prowadzę powiedzmy kulinarnego bloga, chociaż zajmuję się rękodzielnictwem i pewnie już niedługo "rozszerzę działalność". Komentarz możesz potraktować jako chęć udziału. Ale nie to jest moim głównym celem, napisałam pierwszy raz (nie przepadam za ujawnianiem się), bo ... no zostań tu. :) Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, takie komentarze zdecydowanie dają mi "kopa" do działania :))

      Usuń
    2. Odwiedziny "u Ciebie" wywołują uśmiech na twarzy :) Zasługujesz na takiego kopa :) działaj dalej, Podrawiam.

      Usuń
  22. I ja ustawiam się w kolejce. Wszystko śliczne, zatem z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy :) Dwa lata to jest trochę czasu i wysiłku więc bardzo doceniam :) Zawsze z wielką przyjemnością do Ciebie zaglądam i podglądam Twoje wnętrza i pomysły na nie :)
    Udział w Candy z chęcią wezmę, bo chociaż poszeweczkę na podusi mam taką samą, ale gałki skradły mi moje serducho.
    Cieplutko pozdrawiam
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje rocznicy :) i zapisuje się do zabawy :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również chętnie się zgłoszę, candy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię Twoje wnętrza :) i zgłaszam się, może a nóż się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejnych lat czerpania przyjemności z blogowania!! :)
    zgłaszam chęć udziału w candy,
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog to nie serwis z nwesami, gdzie liczy się aktualność danej informacji i czas, czas, czas, bo inaczej inni spija śmietankę. Tak jak napisałaś, to odskocznia. Każda z nas pewnie miewa chwile totalnej pustki w głowie, albo szaleńczej inspiracji. Obyś jak najczęściej miewała te drugie :)

    Chętnie wezmę udział w Candy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Lovearti Studio.

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Zgadzam się w 100% :))

      Usuń
  29. Gratulacje rocznicowe!!!! Nie komentuje Ale jestem tu czesto i lubie tu byc.
    Fajne Candy, ktore przypadlo mi bardzo do gustu.
    Serdecznie pozdrawiam zyczac kolejnych stu lat stu wpisow!!!
    gosiakuriatto@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, ja nigdy nie komentowałam, choć często zaglądam. Bardzo podoba mi klimat Twojego bloga :) Zapisuję się na candy - może szczęście dopisze :) kamadom@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Damarku i ja śledzę Twoje wpisy z zachwytem. Bardzo lubię Twój domek i Twoje pomysły. Czasami nawet zanudzam Cię pytaniami bo z przyjemnością coś odgapiam :). Gratuluję rocznicy i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Tara78
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)) Nie zanudzasz mnie, pisz kiedy tylko masz ochotę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  32. Uwielbiam Twój blog ;)

    Ta kolorystycznie poduszka by mi bardzo pasowała ;)

    Magda
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. hej hej zgłaszam się :) trzymam kciuki za siebie :)
    Ania
    anibarpiomar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja śledzę Cię regularnie od jakiegoś roku, nawet nie pamiętam, jak tu trafiłam, ale błogosławię ten szczęśliwy dzień! Teraz to już chyba ostre uzależnienie, bo przyznam, że codziennie sprawdzam, czy wrzuciłaś nowy post. A jak się on już pojawia,to kończy się u mnie głębokim wzdychaniem, a nawet ślinieniem monitora! Ale ta brzydka zazdrość szybko przemienia się w masę inspiracji do tego, jak stuningować moje własne cztery kąty. Więc ani mi tu myśl kobieto o jakimś zamykaniu bloga, jak widać jesteś niezbędna w blogosferze! Masz poważną misję!
    Niech wena wnętrzarska zawsze będzie z Tobą!
    A koleżanki szarej chętnie się posuną i zrobią jej miejsce na kanapie.
    skaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, dla takich komentarzy warto napisać coś choćby od czasu do czasu :))

      Usuń
  35. Wszystkiego dobrego z okazji drugich urodzin ;)
    Staję w kolejce po Candy.
    Pozdrawiam.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. no to i ja sie zapiszę w kolejke:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy :) Czekamy na kolejne :) .. a ja już po cichutku ostrzę sobie ząbki na te cukierasy :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  38. Trafiłam tutaj już dawno temu i zawsze czekam na kolejny post. Kiedy są często, to się cieszę, ale jak rzadziej, to też rozumiem, bo sama prowadzę bloga, i wiem, że nie można na siłę, żeby sobie tego miejsca nie obrzydzić... :)
    Po śliczne upominki oczywiście się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. To ja również się zgłoszę :)
    Podczytuję od początku, ale anonimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. najlepszego z okazji Urodzin Bloga :) oby nigdy nie zabrakło inspiracji i pięknych wnętrz obok :) zapisuję się po upominki , asia.nawalany24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyrażam chęć!! :D Ta poszewka jest prześliczna, szukam takiej i jeśli nie wygram (a bardzo chciałabym) to będę musiałą poprosić o namiary, bo myślę, że by mi tutaj świetnie pasowała :) Twój monochromatyczny świat mnie się nigdy nie znudzi, jestem z tej samej bajki :) Jeszcze raz gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że myśli o zamknięciu bloga nie wrócą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zagladam bardzo często,więc i ja się zapisuję
    Kamila

    kamila-kamila@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowa wierna czytelniczka ( razem z córcią) zgłaszamy się do konkursu :)
    Gratulacje wielkie i podglądać będziemy dalej :)
    Aneta i Zosia.
    Anetiss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jestem codziennie więc sie również zapisuję. I oczywiście zakazuję zamknięcia bloga który jest dla mnie dużą inspiracją
    Monika

    monia.kistowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze, jakie smakowite candy... Wszystkiego Najlepszego Rocznicowego! Żadnych zamknięc bloga proszę! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  46. a ja weszłam teraz pierwszy raz i zostaję :) podoba mi się tu :) i podpisuję się do konkursu :) zapraszam gorąco do siebie sissi1910.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chęci do udziału w Candy są jak najbardziej!

    vnativ@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Boskie mieszkanie i blog.
    wpisuję się na Candy.
    pozdrawiam.
    Marta Cieplińska-Tauter
    (marta.cieplinska.tauter@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  49. WPISUJĘ SIĘ Z WIELKĄ OCHOTĄ!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE***

    OdpowiedzUsuń
  50. Obie rzeczy piękne - staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ohoho! cuda! wpisuję się z przyjemnością***

    OdpowiedzUsuń
  52. Poduszka przepiękna - na moją kanapę pasowałaby idealnie, gałeczki też fajne.
    Bardzo lubię tego bloga, jeden z pierwszych jakie obserwowałam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, proszę jeszcze o adres mailowy :)

      Usuń
  53. Z ogromną radością dopisuję sie do zabawy.
    Twój blog śledzę od początku :) Moją przygodę z własnym blogiem zamknęłam jakiś czas temu ale mam nadzieje że niedługo wznowię nadawanie :)
    Twoje mieszkanie jest dla mnie wzorem jak będę urządzać swoje kolejne miejsce zamieszkania.

    Pozdrawiam Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne mieszkanie - takie czyste w formie, ale jakie przytulne ...
    z wielką ochotą zapisuję się na candy, szczególnie ta poduszka jest piękna

    malgorzata.piekielniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję dwóch latek blogowania oraz blogu pełnego inspiracji:)
    Z chęcią się przyłączę do zabawy:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się jak najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Myślę, że zestawienie bieli z czernią prędko mi się nie znudzi :-). A Twoje wnętrza są cudne i bardzo inspirujące. Do zabawy przyłączam się z przyjemnością. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny blog, fantastyczna poduszka. Z chęcią się zapisuję i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  59. z ogromną chęcią zgłaszam się po cukieraski ....
    pozdrawiam z deszczowego rawicza:)
    sylwia161077@gmail.com



    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również się zapisuję:)
    magda.zlotkowska@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. takie prezenty naszykowałaś, że zaraz się ustawią setki chętnych. No ale nie ma się co dziwić:) i jeszcze raz napiszę, że cieszę się, że nie zamknęłaś bloga! byłam, jestem i będę nadal stałym gościem, bo jest u Ciebie pięknie i inspirująco.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się do Candy :) gałeczki szczególnie przyciągnęły moją uwagę, poszewka też jest bardzo ładna. Salon/sypialnia w planach bliskich :) tu właśnie by pasowały Twoje prezenciki idealnie. Pozdrawiam i zapraszam na Candy na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)

    Ja na Twojego bloga trafiłam tuż po założeniu swojego, pojawiłaś się u kogoś w polecanych. Jak zobaczyłam nazwę to musiałam kliknąć, bo ja też spod trzynastki, mam nadzieję, że również szczęśliwej :) I tak już zostałam bo na prawdę miło tu u Ciebie.
    Ani się waż zniechęcać. Nawet jak brakuje tematów to jedno zdjęcie wnętrza czy detalu wystarcza, nawet, jeśli trzeba czekać dłużej na post.


    Oczywiście poduszką nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wielu kolejnych latek!!!
    Zgłaszam się z chęcią na candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się ;))
    e-mail: roobik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się! Zdjęcia piękne! Pozdrawiam serdecznie! Viola.

    OdpowiedzUsuń
  68. oho ho jaka kolejka :)))))))) zapisuję się ...poduszki od ciebie , nie darowałabym sobie takiej okazji ...pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  69. Pragnę świętowac z Tobą, zasyłam Ci życzenia - byś odkrywała świat wciąż na nowo, siebie i swoje talenty, by wokół Ciebie byli zawsze wspaniali ludzie i pełno inspiracji.....
    Serce mi skradło foto z zielonym liściem:) Ustawiam się w ogonku, iszart

    OdpowiedzUsuń
  70. zaglądam od jakiegoś roku i zgodzę się z Tobą, że blogi są niezłą odskocznią od codziennego życia z dziećmi w domu. Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny post, to co napisałaś to mamy bardzo podobnie, nie mniej nie znikaj bo chociaż piszesz rzadko, ja pewnie jeszcze rzadziej od Ciebie, to niezmiernie miło do Ciebie zaglądać, dla pięknych wnętrz i cudnych fot. Buziaki z okazji 2 latek. No i oczywiście z miłą chęcią zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję dwóch lat i życzę kolejnych pełnych satysfakcji i dobrej zabawy.
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. :)
    Już linkuję.
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  73. Widzę, że kolejka dłuuuuga :) w sumie nie ma się co dziwić.. Ja też zgłaszam się po prezenty i gratuluję ciekawego bloga.
    Pozdrawiam,
    Ola (warmbier.a@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  74. często tu zaglądam choć nie mam bloga, obserwuję zmiany w mieszkanku i odgapiam niektóre pomysły. Naprawdę pomysły ok
    no poduszki piękne! ustawiam się w kolejce:)
    melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. 6 października to dzień moich urodzin :)
    Może uda mi się wygrać piękny prezent. Ustawiam się w gigantycznej kolejce i cierpliwe czekam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Najlepsze życzenia z okazji drugich urodzin :). Bywam u Ciebie z ogromną przyjemnością, nie przestawiaj blogowania, bo jesteś inspiracją dla wielu. A candy - marzenie. Gałkami bym ozdobiła szafę w sypialni, a poszewka wędrowałaby między sypialnią a pokojem dziennym. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  77. Życzę wielu wspaniałych i kreatywnych pomysłów i kolejnych latek,kiedy to będziemy mogły czytać twoje wpisy i obserwować metamorfozy twojego mieszkania,które cieszą i nasze oczy :)
    O takiej podusi/poszewce w zygzaki marzę! Zapisuję się zatem z chęcią w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. ustawiam sie w kolejce i licze na szczescie
    galki piekne:-)
    klamby@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja też się skuszę na te śliczności ;) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam serdecznie :)

    Chętnie przyłączam się do zabawy... piękne masz mieszkanko i z wielką chęcią tu zaglądam i szukam inspiracji :)Pozdrawiam i pozostawiam maila:
    magda.mka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. OGratuluję wytrwałości i postawy-absolutnie się zgadzam-nic na siłę...zaś jeśli pozwolisz z przyjemnościa powalczę o te cudne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przylaczam sie do zyczen urodzinowych bloga. Wszystkiego Dobrego i jeszcze wielu pieknych postow. I nie wypal nam sie nigdy Kochana!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat w blogowym świecie.. ;)
    oczywiście ustawiam się w kolejce, pozdrawiam z przepięknej Bawarii! :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje!!
    Piękne Candy, z miłą chęcią się dołączę:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję drugiej rocznicy. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. W takim razie i ja spróbuję. Życzę dużo wytrwałości.
    Mail:agnieszkawie@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Nastepnych 2222 lat życzę!!!

    I przyłączam się do zabawy, piękna poszewka!
    lady_akira@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratulacje :)
    Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    Pozdrawiam Ania z http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje, z wielką ochotą wezmę udział w zabawie.
    zyczę wytrwałości w pisaniu bloga:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja proszę tylko o jedno i cieszę się, że podjęłaś taką decyzję - nie rezygnuj z bloga, pisz ile możesz i masz ochotę, ale nie rezygnuj. Integralną częścią bloga są moje blogowe znajomości z normalnymi kobietkami. Bardzo sobie cenię także Ciebie i to co nam pokazujesz. Wszystkiego dobrego i dziękuję, że jesteś. Ila z Mazowsza.

    PS. Nie staję w kolejce bo to nie moje kolorki, jedna osoba mniej do nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam Twojego bloga, jest dla mnie bardzo inspirujący.
    Uwielbiam Twoje M i styl w jakim jest urządzone.
    Uwielbiam Twoje wpisy , nawet jak nieraz jest ich TROSZKĘ za mało ( ale to nic).
    Nie wyobrażam sobie żeby nie było Cię w naszym blogowym świecie.
    Grzecznie staję w kolejce i liczę na szczęście że może tym razem to mi się uda i wpiszę się choć w tak mały sposób w historię Twojego bloga.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  92. wielkie gratulacje ;) z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy ;) baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. piekne rozdajesz nagrody Moja Droga, ale juz jedna dostalam od Ciebie, wiec nie bede plakac tym razem... :-)) Twoje b&w ubostwiam i juz. pisalam Ci juz, ze czasem az sie nie chce wierzyc, ze stworzylas takie piekne wnetrze w bloku!!! pozdrawiam Cie serdecznie, Cudawianki :-)) p.s. podejscie do prowadzenia znane mi i praktykowane ;-))

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj i ja się zgłaszam Kochana, chociaż przy takiej konkurencji mam marne szanse :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :-)
    Chętnie i ja się zapisuje :-)
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  96. Z największą przyjemnością dołączyłam do grona twoich obserwatorów, wzdychając podziwiając Wspaniałe mieszkanko Twoje, urządzone z dbałością o każdy detal, cieszę się że zdecydowałaś się na pisanie bloga...pisz, inspiruj...nie na siłę lecz dla przyjemności;))
    Chętnie przystanę w kolejce życząc ci kolejnych cudownych roczków w blogosferze;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudowne gałeczki:) A podusia idealna do mojej szarej sofy w pokoju. Dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce. Jeśli chodzi o Twojego bloga, to jego monochromatyczny charakter jest wyłącznie zaletą. Bardzo w moim guście. Fajne candy, bez propagowania bloga na fejsbuku. Dzięki. kottosiek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Kochana i tym razem zabraknac mnie nie moze w Twoim rozdaniu - moze kiedys sie uda :) pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  99. gigantyczna kolejka, ale także się ustawiam :)
    uwielbiam twoje fotki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  100. Będę cierpliwie dreptać w tej kolejce, a jakże !

    OdpowiedzUsuń
  101. Dobrze, że jesteś :) i że piszesz wtedy, gdy masz ochotę :)
    Upominki bardzo, bardzo ... :)

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętna !! Gałki są świetne i byłyby u mnie dobrze wykorzystane ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina Wiktoria
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie poddawaj się w prowadzeniu bloga :) Sama zamierzam jeden założyć, a byłoby mi smutno gdyby Ciebie na tym blogowisku zabrakło!
    Oczywiście na konkurs jestem chętna :P
    Pozdrawiam serdecznie, Justyna ;3

    e-mail: sachmet88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Kolejka długa ale chętnie stanę w kolejce:))))

    Ps. zawsze lubiłam do Ciebie zagladać...i tam i tu...:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam ja rowniez staje do kolejki.piekny blog i super cukieraski
    Pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. właśnie szarościo - białości zaczynają się wkradać do mojego "kącika biurowego", więc takie dodatki byłyby strzałem w 10 :) zapisuję się - MarchEwka emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  107. właśnie szarości z białościami mają rządzić w moim kąciku "biurkowym", więc takie dodatki byłyby strzałem w 10 - zapisuję się :) MarchEwka emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się:) Ślędzę Cię od dłuższego czasu, masz świetne wyczucie i bardzo lubię Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ty przepraszasz za jakość zdjęć a ja się nimi zachwycam:D

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam! Zgłaszam się i ja, cicha podczytywaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Twoje mieszkanie jest w moich ulubionych kolorach więc bardzo chętnie oglądam wszystkie zdjęcia; teraz przygotowuję pokój dzieciom i taka poduszka bardzo by nas urządzała :-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  112. Poszewka i gałki przecudnej urody. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału również anonimom ;-) Serdecznie pozdrawiam. Ania S. grzesiaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Ogromnie gratuluję rocznicy i bardzo się cieszę ,że kiedyś odnalazłam Twojego bloga. Jest dla mnie niezmiennie inspirujący :)
    Oczywiście z wielką przyjemnością ustawiam się po te wspaniałe cukierasy ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję drugiej rocznicy :) Przyłączam się do zabawy, milena665@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  115. Dołączam, poszewka cudna :) Gratuluję rocznicy Damar. Jestem pod ogromnym wrażeniem faktu, że mimo iż Twoje posty nie pojawiają się co dzień to masz niesamowitą oglądalność a liczba podglądaczy rośnie z każdym dniem.Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam gorąco
    Joanna z A cup of heaven...

    OdpowiedzUsuń
  116. Milá Dagmar,
    tvému blogu přeji všechno nejlepší !!!!!! Krásné druhé narozeniny !!!! Moc ráda k tobě nakujuji .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  117. Witaj!wszystko co robisz, jest piękne...jestem pełna podziwu,sama też się trochę bawię różnymi formami "rękodzieła". Pozdrawiam - Kasia
    może los się do mnie uśmiechnie - kc35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Tak, myślę, że najlepiej nie robić nic na siłę i czuć to co chce się przekazać innym niż pisać by pisać. Również bardzo chętnie ustawię się w kolejkę po takie cuda ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Monochromatyczny świat?! Z zapartym tchem obserwuje i podziwiam. Gałki idealnie "podrasowałyby" moją szafkę na buty:) Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękny zestaw..bardzo mi się podoba i super by pasował u mnie do jednego z pokoi..ahh...Zapisuję się w kolejce po szczęście :)
    Banerek u mnie na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Zobacz ilu masz czytelników :) Sama zaglądam do Ciebie z przyjemnością. Bardzo podobami się Twoje otoczenie i nie raz czerpie z niego inspiracje :)
    Prezenty cudowne, pieknie wpasowałyby się również w moje mieszkanko. Ustawiam sie więc w kolejce i licze na odrobin szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  122. i ja się zgłaszam!
    bardziej dlatego, zebyś wiedziała, że zaglądam i lubię twoje klimaty, niż żebym miała nadzieję, że w tym tłumie bedę miała aż tyle szczęścia :-) zresztą i tak mam twoje dzieła w swoim domu!!!
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  123. O matko! ale chętnych! No ale stanę sobie tu cichutko w kolejce i poczekam na wyniki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam
    Kolejka długa :) może mi się trafią te cuda ;)
    pozdrawiam Ewa
    zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Sama nie raz myślałam aby zamknąć swojego bloga ale nie o to chodzi aby pisać co dziennie ale żeby był częscia nas i sprawiał nam przyjemność. A z przyjemnością czytam takie blogi jak twój dlatego dołaczam się do zabawy i zostane z toba na dłużej ;)
    angee-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. witam:)moze mi sie w koncu uda cos wygrac???:)piekne rzeczy do wygrania wiec I ja staje w ta dlugasna kolejke:)pozdrawiam serdecznie,Marta
    marciausa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Dopisuję się do listy stałych czytelników. Banerek już na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. hej kochana! ach cudne candy...ale na wstępie chcę powiedzieć, że bardzo dziękuję, że nadal z nami jesteś i mam nadzieję, że będziesz już zawsze:))))) buziaki posyłam i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  129. tez z miłą checią wezmę udział...chociaż jeszcze nie zdarzyło mi się wygrać w żadnym konkursie...

    OdpowiedzUsuń
  130. Jeden z moich najlepszych blogów! Skradłam już stąd kilka pomysłów, a dziś z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    Marta :)
    martini886@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Lista chętnych długa, ale może to właśnie do mnie uśmiechnie się los :)
    Pozdrawiam!
    Ruda
    mon_ma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się i ja! Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  133. O wypaleniu nie ma mowy! Pięknie!
    kaspli1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. cuda do wygrania, poszewka no i te gałki!!!
    pozdrawiam
    Ania
    ospan@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Większość czytelników lubi regularność postów, ale ciężko znaleźć czas na częste wpisy podczas szarej codzienności, kiedy nie jest się dzieckiem, tylko dorosłym mającym swoje i innych mniejszych i większych istot życie, zdrowie i dobro na głowie ;)
    Uwielbiam Twoje wnętrze! Jestem zakochana we wnętrzach w stylu skandynawskim, nie mogę patrzeć na te słodko pierdzące romantyczne angielskie wnętrza, shabby chic i wieczne przecierki, czy wszędobylskie w Polsce meblościanki zajmujące całą ścianę.
    Tu tak pięknie, świeżo, idealne dodatki, niby skromne, a tak wyraziste! Jeden z nielicznych pokojów dzecięcych jaki widziałam, jaki mi się spodobał. Można urządzić pokój trzy letniej dziewczynki w stonowanych kolorach z teczowymi dodatkami, który będzie rósł z nia, bez wszędobylskiego różu? Można!
    Na razie w mieszkaniu rodziców i moim skromnym pokoju 8m2 szaleć nie mogę, ale będziesz moją inspiracją za kilka lat!

    Olia
    alexus910606@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Z wielką chęcią odwiedzam Twój blog i z taką samą zgłaszam się do Twojego candy :) Gałki meblowe są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  137. witam jestem chętna ;) m. (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  138. To i ja spróbuję;) Świetne candy, już od miesiąca choruję na takie gałki:) anjabordeaux@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Super poszewka - więc się zapisuje! Super blog i super mieszkanko - mój klimat.
    Pozdrawiam
    aniawolska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Ojej, wspaniała ta poducha! Przyglądam Ci się od dawna i też stopniowo, stopniowo wprowadzam jednolitą paletę barw w swoim domu. Czerń, biel i szarości to jest TO! :) Pozdrawiam i liczę na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  141. Bardzo lubię Twojego bloga, nawet ostatnio cofnęłam się w czasie ;) i doczytałam go do samego początku :) Wciąga... :) Nie brałam udziału w Candy już chyba ponad rok, więc chyba najwyższa pora stanąć po cukierasy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Monochromatyczne wnętrze nigdy mi się nie znudzi :) A do Ciebie chętnie zaglądam już od dawna.
    Co do chęci zrezygnowania, to każdy z nas ma czasem kryzys, ale później wracamy, bo nie możemy żyć bez naszych blogowych przyjaciół, czyż nie?
    Wrzucam bannerek do siebie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  143. Uwielbiam kolory w Waszym mieszkaniu ! A co do prowadzenia bloga, nie zawsze jest kolorowo, ale chyba całkowity bilans zawsze wychodzi bardziej na plus ! ;)
    Chętnie przygarnę takie "cukieraski" :)
    Podzrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  144. Cieszę się ,że kiedyś trafiłam na Twojego blog i z wielką przyjemnością zaglądam do niego.Już dwa lata jak ten czas szybko mija.
    Zapisuję się z chęcią do candy.
    Pozdrawiam
    kazimierczukb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Cudowności rozdajesz, więc proszę o wpisanie mnie do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  146. I ja, i ja :)))

    Gratuluję serdecznie i BĄDŹ! :*

    OdpowiedzUsuń
  147. Wow, ale kolejka :-) Ja również z chęcią się "ustawię". Kochana ja uwielbiam Twoje wętrza i wracam do Ciebie za każdym razem, żeby się inspirować :-) Z blogowaniem mam dokładnie tak samo jak Ty i choć nie raz chciałam to rzucić w ch... to jednak nie mogę żyć bez tego naszego wirtualnego świata :-) Pozdrawiam i kolejnych rocznic życzę!

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję bloga!
    Śliczna poszewka :) chętnie się ustawię w kolejce:)
    dagkow@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. znalezione przez przypadek
    super klimacik bloga - gratuluję urodzin i życzę powodzenia i zapału w dalszym blogowaniu!!
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. odnalazłam przez przypadek Twojego bloga,ale spodobało mi się i zostaję na dłużej :) Gratuluję urodzin i życzę energii w dalszym kreatywnym tworzeniu :)

    pozdrawiam
    ps. szczęścia też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Ale kolejka! Ustawiam się i ja ;-) Poprzez banerek o candy znalazłam Twój blog i zostaję tu na stałe, bardzo przyjemnie tu jest;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  152. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  153. I ja ustawiam się w tej długaśnej kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Skoro to taki szczęśliwy blog, to może ja też spróbuję :)
    Wszystko w moich ulubionych kolorkach - może mi się poszczęści i mósz szary ektorp będzie miał nową zygzakową koleżankę.
    Pozdrawiam
    Edith

    edithstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. To i ja sprobuje :) pimon13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Ogromna kolejka po te cudowności, jednak i ja się skuszę;)
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  157. Gratuluję rocznicy! Bloga śledzę niemal od początku i nie ukrywam, że traktuję go jako inspirację. Sama swoją kawlerkę urządziłam w podobnym stylu, ostatni zakup to grafitowa wersalka, teraz myślę nad białymi żaluzjami. U Ciebie bardzo mi się podobają. Myśle, że i Twoje nagrody świetnie by sie wpasowały w moje wnętrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  158. o mamo ile chętnych osób.... ale zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
    Piękne zdjęcia. Słodycze również więc zgłaszam chęć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  160. jestem na etapie re-dekorowania mieszkania i Twój blog jest skarbnicą inspiracji a po poduchę w chevron muszę się po prostu ustawić :)

    morkisz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Bardzo lubię Twój monochromatyczny świat i od dawna podglądam. Ustawiam się w coraz dłuższej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  164. Ha ha ha... raczej nie wierzę w to, że wygram (przy takiej ilości chętnych), ale gałeczki mnie przyciągają jak magnes. Staję więc :)))
    Jeśli chodzi o wpisy to podzielam Twoje zdanie w pełni. Nie można bazgrolić tylko dla sztuki, to nie w tym rzecz.
    Pozdrawiam
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń
  165. Chętnie zgłoszę na takie candy :)) inka.24@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. a może mi się uda .... 5 tego mam urodziny :-))))
    oczywiście ustawiam się w dłuuuugim ogonku :-)
    banerek wstawiam dla zachęty dla innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff udało mi się :-) ostatnio mam różniaste kłopoty na zamieszczaniu informacji na moim blogu
      pięknej niedzieli życzę !

      Usuń
  167. Przepiękne wnętrza. Mnóstwo inspiracji. Zmotywowana - jutro biorę się za własne mieszkanie :)
    Z przyjemnością wezmę udział w candy. wandziasta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Bardzo rzadko borę udział w Candy bo uważam, że i tak mam tego wszystkiego za dużo. Te prezenty pasują do mnie idealnie więc muszę się jednak zapisać. Baner w zakładce.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ja też ustawiam się w kolejce po te cudowności. Pozdrawiam, Marta (nana1988@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  170. i ja stanę w kolejce , może tym razem się uda (kasia_g5@poczta.onet.pl). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  171. o pieknosci!! klaudyna511@gmail.com ! :))

    OdpowiedzUsuń
  172. Gratuluję :) i zyczę nastepnych lat w blogowym swiecie
    z miła chęcią ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  173. Też się ustawiam w kolejce ;) - bardzo inspirujący blog, ale najbardziej uwielbiam migawki z pokoju Mai
    [home6@wp.pl]

    OdpowiedzUsuń
  174. Zupełnie nie wiem jak to możliwe, że nie trafiłam tutaj wcześniej, mam nadzieję, ze wszelkie myśli o porzuceniu bloga przez Ciebie poleciały sobie w siną dal, bo mam zamiar zaglądać tutaj częściej. A póki co ustawiam się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  175. Piękna poducha, pięknie u Ciebie, staję w kolejce :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  176. Piękne mieszkanie, kopalnia inspiracji. Odkąd znalazłam tego bloga kilka miesięcy temu to zaglądam tu prawie codziennie i podziwiam:) Zgłaszam się więc i ja:)
    pozdrawiam
    ewunia.5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Witaj,alez slicznosci rozdajesz ,zapisze sie i ja jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Ja również się zapisuję, przepiękne cukieraski, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  179. Kochana absolutnie nie przestawaj blogować!! Kopalnia pomysłów i inspiracji mi się tutaj objawiła! Ależ się cieszę, że tu trafiłam! Świetny blog i piękne candy, po które ustawiam się w kolejce :-).
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  180. dopisuję się i ja :) [gato_bonito@tlen.pl]

    OdpowiedzUsuń
  181. To i ja spróbuję. Mój kredens prosi o te gałki:)

    OdpowiedzUsuń
  182. Zgłaszam się!
    mail: anka_8604@wp.pl

    OdpowiedzUsuń