niedziela, 1 września 2013

Projekt komoda


Witajcie :)
O tym, że z wakacji wróciłam wypoczęta i pełna nowych pomysłów mogą świadczyć dzisiejsze zdjęcia. Wczoraj zaraz po rozpakowaniu walizek zabrałam się za metamorfozę Majkowej komody. Zmiana była konieczna, ponieważ farba, którą ją pomalowałam nie trzymała się na plastikowych szybkach.

 

Wykorzystałam samoprzylepny papier foliowany we wzór arlekina i okleiłam nim szybki. Miałam obawy, czy efekt nie będzie zbyt męczący dla oczu, ale wyszło całkiem nieźle. Komoda nabrała zupełnie innego charakteru, szybko, tanio, a co najważniejsze nie widać brzydkich odprysków.
Jak było wcześniej możecie zobaczyć TUTAJ.


Przy okazji wprowadziłam trochę zmian na ścianie nad komodą, doszedł nosorożec, literki, nowe zdjęcia. Ostatnio przemycam coraz więcej czerni do pokoju Mai, ale myślę, że w zestawieniu z bielą i żywymi kolorami nie wygląda ponuro i zbyt poważnie :)


Na komodzie widzi mi się jeszcze lampka królik Heico, dlatego wpisałam ją już na listę marzeń :))


Życzę Wam miłego wieczoru i uciekam szykować właścicielkę pokoju do pierwszego dnia w przedszkolu :))


68 komentarzy:

  1. Mam dokładnie takie same komody. I też nie pasowało mi to że wszystko przez tą plekse było widać. Ta folia super sprawa. Mogłabyś podać nazwę tego produktu? Bo ja sobie je obkleiłam od środka papierem do pakowania prezentów. Wybrałam fioletowy wzór barokowy, wygląda to całkiem fajnie w połączeniu z mleczną pleksą. Ale niestety parę dni temu mój kochany kotek otworzył sobie komodę, wszedł do środka i wydrapał pół papieru:( Także czas na odnowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiero-folia jest ze sklepu Tiger, szkoda, że te sklepy są tylko w Warszawie czasami mają fajn rzeczy :)

      Usuń
  2. Głowa wypoczęta, pełna nowych pomysłów .... zdjęcia mówią same za siebie :-)))
    Świetny pomysł odświeżenia komody :-)) Przypadł mi bardzo :-))
    Pozdrawiam i czekam na nowe pomysły :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takiej komody nie mam, a szkoda, bo gdybym miała, to bym pomysł zgapiła :-) Wyszło świetnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :-) i bardzo udanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł! O wiele lepiej to wygląda gdy nie widzimy co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogę zapytać skąd jest folia? Szukam czegoś podobnego :) Bardzo podoba mi się metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folię, a w zasadzie foliowany papier przylepny kupiłam w sklepie tiger. Są też inne wzory :)

      Usuń
  7. bardzo ładnie to wygląda. sama zastanawiałam się na pomalowaniem swoich komód na biel, bo by ładnie wyglądały z fioletowymi ścianami, ale właśnie boję się, że farba za szybko mi zejdzie, a naklejając też bym miała jakieś obawy, że zaraz mi bąbelek wyskoczy i tyle z renowacji. uh, muszę jeszcze pomyśleć nad tym wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na elementach z mdf nic się nie dzieje, ale na tych szybkach robiły się odpryski. Ten papier łatwo się przykleja, zero bąbli, mam tylko nadzieję, że długo siębędzie trzymał :)

      Usuń
  8. ale śliczna:)a ja mam pytanie czy ta folia bedzie sie trzymała na płycie mdf czy to tylko na szybki?:)pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wiem jak to się będzie trzymało nawet u mnie, to nie jest typowa okleina meblowa, to raczej papier ozdobny z klejem. Zobaczymy, komoda i tak wyglądała źle, więc nic do stracenia nie mam :)

      Usuń
  9. Czerwni jest w sam raz:) Idealnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mebelek nabrał charakteru,prezentuje się rewelacyjnie! Jestem ciekawa tych twoich nowych pomysłów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna metamorfoza !!! Bardzo mi się podoba :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. metamorfoza bardzo udana,oj śliczny ten pokoik ma córcia:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą samą komodę, którą też planowałam jakoś przerobić, bo brzydko przeswitują ubranka w środku i myślałam o jakimś fajnym materiale, ale nie wiedziałam jak go przymocować:) Twój pomysł świetny! A mogłabym wiedzieć gdzie zakupiłaś taki papier? Byłabym Ci bardzo wdzięczna za odp:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie można kupić taką super skrzynię na zabawki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już doczytałam, że Mąż taki zdolny !!! :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za jutrzejszy dzień :)

    Metamorfoza świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, pierwszy dzień za nami, było super i bez problemów :)

      Usuń
  17. W zachwycie trwam i powodzenia życzę jutro i na kolejne dni:****

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna metamorfoza ! Bardzo podoba mi się pokoik :) Moja młodsza jutro też pierwszy dzień do przedszkola więc trzymam kciuki i za nas i za Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja też mocno ściskam za Was :)

      Usuń
  19. bardzo fajnie wygląda komódka w nowej szacie :) i to zdjęcie przyklejone taśmą - super :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w przedszkolu, u nas jutro też debiut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno trzymam kciuki za Zosię, będzie dobrze :)

      Usuń
  21. Cudna przemiana komody :) a cały pokoik wygląda przepięknie! Wyrabiasz córeczce dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się komoda i to jak teraz wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna metamorfoza! Komoda wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. hej kochana:) bardzo ładnie teraz wygląda ta komoda:) lubię ten wzór:) super, że jest jeszcze gdzieś, nie tylko na meblu:)
    ładny tez kolaż nad komodą:) buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna zmiana, co więcej zawsze można folie wymienić;))
    No i świetnie wykorzystałaś do innych dekoracji, by wszystko do siebie pasowało;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wychodzę z tego założenia, jak się znudzi będzie okazja do kolejnej przemiany :)) Dziękuję :)

      Usuń
  26. Pomysły masz jak zwykle cudowne.
    Pokoik wygląda na prawdę ekstra.
    Majeczka pewnie jest nim zachwycona.
    Uwielbiam te Twoje mieszkanko, ja się chyba po prostu do Ciebie przeprowadzę.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, jakoś się pomieścimy, hihihi :)

      Usuń
  27. Komoda wygląda teraz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna metamorfoza ! absolutnie genialnie ! cała aranżacja nad komodą też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też miałabym obawy przed tym wzorkiem, ale z tego, co widzę, zupełnie niepotrzebnie. Efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  30. nie sądziłam, że ten pokój może wyglądać jeszcze ładniej - a jednak! świetna metamorfoza. A lampka-królik będzie tutaj jak wisienka na torcie :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  31. wYSZŁO BARDZO ŁADNIE :)
    I bardzo spodobał mi się nosorożec :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  32. hej tam !!!! a Ty cały czas w działaniu :)) ja też nie myślałam że może być jeszcze lepiej :))))jeśli było idealnie to teraz co mam napisać.... że jak jest?buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Komoda wygląda wyjątkowo elegancko w tej wersji. Co do czerni w dziecięcym pokoju, jestem bardzo na tak. Widziałam w zeszłym roku włoski sklep z ubrankami dla dzieci do trzeciego roku życia. Wszystko było czarne, szare i granatowe ale wyglądało świetnie. Ja mojemu małemu wnukowi również serwuję czerń. Muszę sprowadzić notesy Tine K w ten sam wzorek co okleina na komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia. Będzie mi niezmiernie miło :-) Ściskam! alicja

    OdpowiedzUsuń
  35. Pokoik nabrał charakteru a pomysł z folią super , :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś dla odważnych, bo taki mebel zmienia charakter całego pomieszczenia. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam do Ciebie, współwyróżniona koleżanko, z bloga Alicji... i już wiem, za co to wyróżnienie! czadowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo spodobało mi się to wnętrze. Wzór na komodzie świetnie pasuje. Ale Cię wychwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny pomysl! Wyglada elegancko i stylowo. Wzor folii jest rewelacyjny, bardzo mi sie podoba, ja jeszcze nie znalazlam takiego.

    Mam nadzieje, ze pierwszy dzien w przedszkolu przeszedl w milym nastroju. :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  40. Super metamorfoza! Komoda zyskała nowe życie i wyglada lepiej niż w oryginale. Zabawny zbieg okoliczności bo właśnie dziś kupiłam lampke królika o której piszesz :) I mam nadzieje ze pierwszy dzień w przedszkolu należy do udanych Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie urządzam pokój mojemu maleństwu:) u mnie troche inne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bomba! lubię takie proste i efektowne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Komoda wyszła świetnie, a skrzynia na zabawki! Aj! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  44. też mam taką komodę u dziecka, świetna przemiana!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelka a pudlo z napisem chyba sciagne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pokoik małej podoba mi się zarówno przed jak i po:) Jestem zwolenniczką bieli i czerni! Taka kolorystyka nawet w pokoju dziecięcym robi wrażenie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pokój ma Twoja córeczka - taki jasny i świeży. I mam wrażenie że jest wszystkiego tyle ile trzeba, nie jest przepakowany - super.

    OdpowiedzUsuń