wtorek, 10 września 2013

Jesień tuż, tuż...


Nie ma się co oszukiwać, lato dobiega końca i trzeba przyjąć do wiadomości, że już za chwilę nadejdzie najmniej lubiana przeze mnie pora roku :(  I chociaż jesieni nie znoszę, to jednak kompletowanie cieplejszej garderoby sprawia mi sporo przyjemności. Tym razem zaczęłam od dodatków - czapka dla Mai i szal w koniki, który zamierzam często od niej pożyczać, to pierwsze z jesiennych zakupów :))


Teraz trzeba pomyśleć o cieplejszych swetrach i kurtkach :)

A jak Wasze przygotowania do chłodów?

Pozdrawiam :)




52 komentarze:

  1. Muszę powiedzieć, że ja też pierwsze zakupy poczyniłam, a dla mojej Sary kupiłam podobną czapkę tylko czarną. Fajne te dżokejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżokejki są rewelacyjne, nie mogłyśmy się zdecydować którą wziąć :))

      Usuń
  2. Nie zgadzam się na jesień i jej przyjście... będę oponować :-)))
    Ale szalik piękny ... jeden i drugi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią dołączę się do protestu :)

      Usuń
  3. Brr, też nie lubię jesieni !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jesień zawsze dobrze nastraja na robótki na drutach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i to chyba jedyny pożytek z jesieni, gdybym umiała dziergać, z chęcią wypełniałabym tym zajęciem długie wieczory :)

      Usuń
  5. Szaliki bardzo mi się podobają:) Zdradzisz skąd?
    No i kolejna skrzynia do której wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szal w gwiazdki kupiłam w Bershce w ubiegłym roku, a tego z konikami możesz szukać na dziale dziecięcym w reserved :)

      Usuń
  6. jeszcze na szczęście nie jest tak żle :))) ale ja też już czuję oddech jesieni na swoich plecach i szkoda mi ,oj szkoda ......ciekawa jestem jak Majka w tej czapce wyglądać będzie :))) mam nadzieję że pokażesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Aguś, jakoś to lato szybko minęło :(
      Czapka jest super, Maja sama ją wybrała :))

      Usuń
  7. Piękna czapka, sama chętnie bym sobie taką kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam się wybiję-lubię jesień :) O ile nie leje i nie wieje! Lubię jej kolory,te wszystkie pięknie mieniące się w słońcu liście,kasztany,miechunki...A i garderobę jesienną uwielbiam bo daje dużo możliwości kombinowania i łączenia ciuchów ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jesień potrafi być piękna, niestety częściej pokazuje się ze złej, deszczowej strony :(
      Z garderobą masz rację, więcej możliwości niż latem :)

      Usuń
  9. Sliczne! przesliczne!
    u mnie tez takie skrzynie z szalami juz czekaja ciesze sie w sumie bo kocham szaliczki:-))) pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Syl, ja też uwielbiam szaliki i apaszki :)

      Usuń
  10. Ja jesien kocham! :) juz nie mogę doczekac sie noszenia trencza i moich retro apaszek :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. W powietrzu czuć już koniec lata, piękne apaszki - uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szkoda że nie może zostać z nami dłużej :(

      Usuń
  12. ach ja z jesienią mam podobnie...lubię tą słoneczną, a u nas jej prawie nie ma, więc wychodzi na to, że nie lubię;) śliczne zakupy poczyniłaś i uwielbiam tą Twoją skrzyneczkę:)))
    buziaki posyłam na nowy dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam dokładnie tak samo, piękna i słoneczna może być, deszczowej nie znoszę. Dziękuję :)

      Usuń
  13. piękny kapelusik, aż zamarzyłam żeby sobie też jakiś fikuśny kupić. Ale jesień opróżniła konto...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem jeszcze w lesie jeśli chodzi o jesienne zakupy, ale Wasze dodatki sama bym przygarnęła:)
    a za jesienią też nie przepadam, ale nie tak jak za zimą, której nie znoszę(oprócz Świąt), bo jestem ciepłolubna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdradz sakad pochodza te szalkiki:) Swietne wzory !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W gwiazdki - Bershka stara kolekcja, a w koniki - reserved dział dziecięcy :)

      Usuń
  16. U mnie zakupów nie będzie. Tylko przekładanie w szafach. Myślałam, że kapelusik dla ciebie. Jest świetny. Zapraszam do mojego sklepu http://kokonhome.pl/ Za kilka dni będą się pojawiać nowości w kolorystyce b&w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w sklepiku byłam, już mam swoje typy, niebawem zamówię :)

      Usuń
  17. cudny szal - sama bym pożyczyła ;) nie lubię jesieni i tego ubierania w kurtki, swetry, czapy itp itd - ale uwielbiam oglądać w sklepach piękne apaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sie jeszcze nie przygotowuję.. :)
    nawet nie chcę o tym myśleć :)


    cieszę sie jeszcze kazdym promykiem słońca i zyję wspomnieniami lata :)
    Jak przyjdzie już jesień to wtedy się z nią zmierzę :)

    miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię jesień, jesienną modę :) fajowy szal!

    OdpowiedzUsuń
  20. W czapce się zakochałam-genialna:))))
    My póki co nie kompletujemy....jeszcze żyję wakacjami....pakuje do walizki same letnie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh.. zazdroszczę Ci, uciekłabym z chęcią przed tą pogodą :))

      Usuń
  21. Jesień (nawet ta deszczowa) jest piekna!
    Ja już dziś otulona jestem bluzo-płaszczem od nubee :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja też już powoli dopuszczam tę myśl, że jesień puka nam do drzwi ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Dagmar, moc krásně jsi si nakoupila .... ta fotografie s tou bedýnkou je nádherná .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dodatki:)
    Ja nic jeszcze nie kupuję, myśleć mi się nie chce nawet o tej porze roku i następnej też;)
    Chętnie za to kompletuję garderobę wiosenną:)))

    Ściskam :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajowa czapka, ale szal - genialny. Prześliczny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czapka świetna, mówisz, że już zaczynasz coś tam......a ja jeszcze chcę lata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. my głównie dzieci zabezpieczamy, na nas przyjdzie czas

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie da się ukryć, że jesień puka do drzwi. W necie pojawiło się sporo akcentów w tym klimacie, także i u mnie. Zapraszam Cię do zabawy w wirtualne jesienne dekorowanie. Może Ci się spodoba? Wpadnij koniecznie! :-) Ściskam! alicja

    OdpowiedzUsuń
  29. na usta cisną się słowa LATO NIE ODCHODZ!
    Ja już wygrzebałam z dna szafy cieplejsze okrycia wierzchnie.
    Cudna czapeczka to H&M?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nasza szafa już skompletowana, czapki, szaliki płaszcze oczyszczone, wyprane i czekają, chociaż mi do jesieni nie śpieszno :(

    OdpowiedzUsuń
  31. dziś było okropnie, ale po południu wyszło słońce i kurtkę niosłam pod pachą. Może pogoda będzie łaskawa i jeszcze podaruje nam sporo ciepłych i słonecznych dni? Oby, bo ja też należę do klubu anty-fanów zimnej i ponurej jesieni.
    Zakupy super! świetna ta czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja kocham jesień, jednak tylko jej złotą stronę, oczywiście też zakupową. Bardzo podobają mi się ubranka - zwłaszcza czapka, jest super urocza i te szaliki - boskie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ stylowo powita jesień Twoja mała.

    OdpowiedzUsuń