czwartek, 26 września 2013

Bathroom


Łazienka to bez wątpienia najrzadziej pokazywane przeze mnie miejsce, no bo co tu pokazywać...niezbędne sanitariaty upchnięte na trzech metrach kwadratowych. Na "ozdobniki" nie ma za wiele miejsca, mimo to staram się, żeby była przytulna i pozwalała poczuć się jak w domowym SPA :))

Ciężko w niej o szersze kadry, dlatego w ramach wypróbowywania możliwości nowego obiektywu, uchwyciłam kilka szczegółów...

Całość można zobaczyć TU, chociaż od tego czasu przybyło w niej nieco bibelotów :))


Pozdrawiam :)

41 komentarzy:

  1. bibeloty nadają klimat i Tobie się to udało:)
    pozdrawiam ciepło mimo iż za oknem deszcz:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja łazienka jest jeszcze mniejsza ;( Podobają mi się takie druciane kosze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja jest duuuza,ale jakos nie moge sie za nia zabrac,a o takich pieknych bibelotach to w ogöle nie ma mowy...
    Jest jakos malo ustawna...na srodku mozna tanczyc,ale nie ma czego gdzie polozyc..postawic,zadnych regalöw...wlasnie dlaczego nie mam regalöw??-dobry pomysl musze to zmienic!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regały to świetny pomysł, mi się marzy regał-drabina, jednak nie mam gdzie wstawić :)

      Usuń
  4. Moje ukochane Chloe! :)) No i dodatki też kuszą. :) Moja łazienka też jest malutka, ale żeby miała nawet metr metrażu, wanna musi być. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chloe są cudowne :) Też bym chciała wannę, niestety jedyną osobą w domu mogącą brać kąpiele jest Maja, jej jeszcze głęboki brodzik wystarcza :)

      Usuń
  5. urocze bibelotki zaadoptowane na korzyść bathroom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pièkne dodatki, perfumy też takie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia profesjonalne ......kariera przed Tobą :) .....a wiesz ,że to sztuka przedstawić te trzy metry kwadratowe ,tak żeby wyglądały jak milion dolarów :)))???? a Tobie się udało czarodziejko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, gdzież mi tam do milionów :) Dziękuję :))

      Usuń
    2. oj tam pomarzyć dobra rzecz,a kiedy zajrzysz pod jabłonkę ??? kawa wystygła :)

      Usuń
  8. Ależ masz elegancką łazienkę:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat SPA odtworzony w 100% :-) Kiedy patrzę na Twoje zdjęcia mam ochotę na dłuższą chwilę relaksu w wannie w atnturażu świec i woni olejków z mnóstwem piany oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ehhh...nawet nie wspominaj o takiej cudownej kąpieli, u mnie to nie wykonalne :(

      Usuń
  10. Cudowne bibeloty :) i piękne zdjęcia :) Chyba sprawdził się nowy obiektyw?
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Obiektywem jestem zachwycona :)

      Usuń
  11. Piękne drobiazgi ! i mój ulubiony zapach Chloe:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna - mimo że maleńka :) te dodatki robią niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne "drobiazgi" i łazienkę ogólnie masz cudną, małą, ale bardzo ładną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nieee, jak cudownie! jak to mówią ciasna ale własna! nadałaś jej styl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nikkor AF-S 50mm f/1.4G, to pierwsza "stałka" i nie mogę się jeszcze przestawić na brak zoomu :)

      Usuń
  16. piękne, klimatyczne dodatki:) I blog odświeżony ma świetny wygląd!
    ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kobieco :)
    Ja całym Twoim mieszkaniem jestem zachwycona :) a i zmiana wizualna bloga na plus!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kadry :-) i ja jestem fanką chloe - w prawie każdej wersji ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna łazienka i te gadżety, szczególiki są najważniejsze i u Ciebie tworzą piękną całość :):) bardzo mi się podoba! pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow...jak Ty masz tam ślicznie! wspaniałe akcenty, dodatki...to one budują całą łazienkową przestrzeń:) kochana zapraszam na nowy konkurs do siebie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny klimat stworzyłaś, piękne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmmm elegansio :) Do tego ten piękny banerek! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wiem, u Ciebie nawet głupi dozownik na mydło dostojnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam Damar pytanie do Ciebie bo niedawno zagościłam na Twoim blogu. Zdradz mi skad masz takie leciutkie firano-zaslonki.
    Odebralam w tamtym tyg moje wlasne m! i szukam inspiracji poniewaz rowniez uwielbiam styl skandynawski i monochromatycznosc mysle, znalazłam tu kilka fajnych rozwiązań.
    Będę Cię śledziła na bierząco.:)

    Dodatki super!
    Piwnooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zasłony w naszym mieszkaniu są z Ikea. Zaglądaj kiedy chcesz :) Powodzenia w urządzaniu własnego m :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Uwielbiam chloe ... od lat :))) chociaz ten zapach na poczatku wydał mi sie trudny to teraz uwielbiam go coraz bardziej :))
    Bardzo pięknie jest u Ciebie ... klimatycznie , cieplutko i z ogromnym smakiem :))
    Pozdrawiam bardzo cieplo i zapraszam do siebie ... :))) Alicja

    OdpowiedzUsuń
  26. Orientalnie i co najważniejsze-przytulnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję - piękne zdjęcia - mogłyby śmiało reklamować spa :) Ja też mam tylko prysznic i marzę o wannie.

    OdpowiedzUsuń