wtorek, 13 sierpnia 2013

Pozostając w temacie


Witajcie :)
Dziś również koszyk w roli głównej, chociaż trochę inny. Kupiony z myślą o wakacjach i plażowaniu, spełnia również funkcje dekoracyjne :)
To lubię! Praktyczne i ładne jednocześnie :)


Uwielbiam różnego rodzaju kosze, koszyki, pudełeczka, szkatułki - pozwalają uporządkować przestrzeń, ukryć to co nie powinno leżeć na wierzchu lub wręcz odwrotnie - wyeksponować to co się w nich znajduje np. kwiaty, biżuterię. 

A Wy lubicie koszyki?


Pozdrawiam ciepło :)



26 komentarzy:

  1. Kosze, koszyki uwielbiam!!!Pieknie ożywiają bialo-czarne wnetrza. Ten jest przesliczny!!! Wlasnie jestem na etapie pakowania i taki koszyk bylby idealny na moj wypad... podkradam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest:) takie kosze to ja uwielbiam1 ostatnio przecież na taki jeden zachorowałam , więc szybciutko kupiłam sobie bardzo podobny:)
    ślicznie masz! buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog. Dodaję do obserwowanych i będę wpadać.
    Zapraszam też do nas w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dokładnie to samo:)mam dwa na plażę i jeden z krotką rączką na zakupy, ktory dzisiaj podczas sprzatania poslużyl jako koszyk na poduszki:)I chyba na razie tak go zostawię:)Poduszki swietnie wygladaja a jak bedzie mi potrzebny to przełożę je na sofę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jak ładnie wygląda! :)

    zapraszam na nowy, makaronowy post oraz na kulinarne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię koszyki, gorzej z puzderkami - może to jakiś uraz z dzieciństwa bo ciągle dostawałam jakieś pudełka które bynajmniej nie były wymarzonymi prezentami ;)A taki kosz plażowy to istne cudo ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyków nigdy za wiele :-)) szczególnie w domostwie :-)) prawda - łatwiej utrzymać ład, albo zakryć nieład :-))
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię koszyki:-) Twój jest śliczny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kosz.
    w domu mam w każdym 'kącie 'jakiś kosz.Na jarmarku nie mogę przejść obojętnie obok wiklinowych koszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest wspaniały....masz rację bardzo fajny element dekoracyjny i do tego praktyczny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudo:)
    Pięknie masz damarku w każdym zakątku swoim, zuch babeczka z Ciebie, cudu dokonałaś w wystroju swojego m.;)
    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  12. no pewnie!!! uwielbiam i mam ich....zdecydowanie za mało!!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam i ja...a tego koszyka plażowego Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyki w domu, istne - MUST HAVE !
    A taki jak Twój to już w ogóle, " Praktyczne i ładne " musi być ! ;P
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. ja je uwielbiam!!! :)
    Twój przedpokój bardzooooooo mi się podoba- jest śliczny <3

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba, koszyk bardzo w moim guście! Czy możesz zdradzić gdzie ją nabyłaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyk jest ze sklepu internetowego Secret Life :)

      Usuń
  17. Te ramki na przedpokoju wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. koszyki są super! zachwycam się jak zawsze Twoim przedpokojem - z koszykiem mu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kosze i mam podobny :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ocieplają minimalistyczne, ascetyczne wnętrza. Bardzo ładnie wkomponował się w Twoje wnętrze,
    Kilka tygodni temu spotkałam taki w atrakcyjnej cenie i.... żałuję po dziś dzień, że nie kupiłam :( Ech.
    Może jeszcze po niego wrócę! :)))
    Serdeczności, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam nikogo kto powiedziałby "nie" koszykom. To mój number one.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny koszyk! Uwielbiam wszelakiego rodzaju kosze i koszyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się Twój blog i Twoje mieszkanie. Gratuluję konsekwencji w urządzaniu. Obserwuję od dawna, a dziś zostawiam swój ślad. Zapraszam do moich, skromnych progów (raczkuję w blogowaniu :-)) i pozdrawiam.

    http://mojedomowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja w tym roku wyrzuciłam mój stary kosz i teraz żałuję, bo może trzeba było go jakoś ratować:( Twój piękny. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. czy mocowanie uchwytów w koszyku i same uchwyty koszyka są wytrzymałe, tzn. dobrej jakości?

    OdpowiedzUsuń