czwartek, 8 sierpnia 2013

It's good to be Princess...


Witajcie :)
Ufff...ale nam się lato rozszalało! 36 stopni!!!

Mnie taki upał niestety strasznie rozleniwia. Niewiele z tego co sobie zaplanowałam udało mi się zrobić, ale urlop trwa więc wszystko przede mną :)
Trochę zmian zaszło w Majkowym pokoiku: nowy plakat z Babafu Typography zastąpił dotychczasowy obrazek. Teraz nie ma wątpliwości, że to królestwo księżniczki :))


Na łóżku nowe poduszki. Tą piękną dzierganą wygrałam w Candy u Justyny, w paczuszce były jeszcze inne cuda - gdzie znalazły swoje miejsce pokażę innym razem :)


Poduszka we flamingi uszyta przeze mnie, ostatnio podoba mi się ten motyw, myślę, że spokojnie odnajdzie się również w salonie :)


Pozdrawiam :)


33 komentarze:

  1. Skandynawski styl idealnie zaaranżowałaś, milutko i śliczniutko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, uroczo, cudownie ! Właśnie jestem na etapie urządzania pokoju córki i mam nadzieję, że wyjdzie równie dobrze - biała farba już czeka :) A tymczasem patrzę na Twoje zdjęcia i podziwiam. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że się powtarzam ale uwielbiam ten pokoik...wygrana w Candy pasowała się idealnie:))))) A ta tkanina we flamingi piękna....gdzie kupiłaś???

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!Jest jasno i przejrzyście. Odrazu moją uwagę zwrócił kolorowy pled i ciekawy wieszak :) Gratuluję poczucia stylu. Czytam Twojego bloga od dawna i postanowiłam wyjść z ukrycia :)
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam do siebie - http://joconcept.blogspot.com/
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejciu, a ja w okularach i szukam flamingów i znaleźc nie mogę hihi
    A tu są, na podusi, stado flamingów ! Super wzorek !
    I pokój bardzo ładnie urządzony :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wygranej....podusia iście dziewczęca do pokoiku Majeczki wpasowała się idealnie.
    Torebeczkę miałam identyczną jak córcia dostałam od babci kiedy byłam dzieckiem...pozostały teraz tylko miłe wspomnienia:)))))


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe i takie kojące jest królestwo Małej Księżniczki - pięknie:)))

    A wiesz, że nad tą tkaniną też się zastanawiałam? Na razie zamówiłam w lisy, tak z myślą o jesieni już;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lisy będą super na jesień :))

      Usuń
  8. Piękny pokoik ma Twoja księżniczka :)
    Przy okazji zapraszam do mnie http://mylittlehome22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Księżniczka na pewno pęka z dumy....
    Cudny, dziewczecy klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna narzuta :) Cały pokój godny księżniczki :)
    Co do upałów to mam tak samo, ogarnąć się nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten pokoik!! Mam nadzieję, że kiedyś uzyskam taki efekt w pokoju mojej małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusie obie śliczne - pokoik Mai taki pełen spokoju i harmonii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko, pledzik cudny. Ja męczę się z moim, a końca nie widać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrana u Justynki wpasowała się idealnie w pokój córeczki!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pieknie sama bym z checia zamieszkała w tym pokoiku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow kochana królestwo takie mogłoby być tez moim królestwem:) Ty wiesz, że ja za typografię i szydełkowe cuda oddam wszystko:) ślicznie!
    dobrego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne miejsce. Dla dziecka, ale nie do końca dziecinne. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny dom, taki świeży i przejrzysty! Mam wrażenie, że można w nim odpocząć tak naprawdę :-) Z przyjemnością dodam Twój blog do moich ulubionych i będę wpdać w Twoje progi z wizytą. Pozdrawiam cieplutko! alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze będziesz mile widzianym gościem :)

      Usuń
  19. cudne te księżniczkowe motywy :) Ja mam raczej poligon w domu

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie...jasno i przejrzyście...tego mi brakuję w Maniowym pokoiku, widząc królestwo Twojej Mai postanowienie kupna białej farby juz za mną;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Dagmar, nádherný pokojíček .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże mój, ten pokój jest przecudowny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń