niedziela, 4 sierpnia 2013

...


Hop, hop...czy ktoś tu jeszcze zagląda? bo ja już chyba zapomniałam, że prowadzę bloga :)) Jakoś ostatnio brak mi chęci (!), tematów i czasu na blogowanie. 
Mam jednak nadzieję, że w najbliższych dniach to się zmieni, ponieważ zaczęłam urlop. A że bezczynnie siedzieć nie potrafię, już wymyśliłam sobie kilka zajęć.


Na początek kilka drobnych zmian w Majkowym pokoiku, głównie za sprawą prezentów, które ostatnio do mnie dotarły (o nich następnym razem) :)) Kuchni może też się trochę dostanie :) 
No i zamierzam przeprosić się z maszyną do szycia, która stoi nieużywana chyba od roku!!! 
Tematów nie powinno mi więc zabraknąć, żeby jeszcze chęci wróciły :))


 Dobrego nowego tygodnia!


35 komentarzy:

  1. Oczywiscie, ze zagladamy :) jak zawsze u Ciebie bardzo przyjemnie. Ta latarenka nadaje smaczku. Mam taka biala, ale jak Twoja widze to mialabym ochote na srebrna hahaha ;) dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)) kochana, coś Cię ciągnie ostatnio do tego srebra, hahaha :)

      Usuń
  2. udanego urlopu- dużo słońca i pozytywnej energii!
    czekamy na efekty Twojej "nudy" :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Damarku, pamiętamy, zaglądamy i pozdrawiamy:***
    Miłego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądamy, zaglądamy;) nie przejmuj się, czasem nadchodzi takie "zmęczenie materiału". Ważne, żeby się nie zmuszać. Ale masz takie piękne kąty i takie fajne pomysły, że mam nadzieję, że chęć do pisania jednak Ci wróci.
    pozdrowionka i zapraszam na candy - tak na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, od czasu do czasu miewam takie zmęczenie, ale tak źle chyba jeszcze nie było :) mam nadzieję, że wszystko wróci do normy :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Właśnie niedawno przeglądałam Twojego bloga w poszukiwaniu biało-czarnych inspiracji :-) Najbardziej podobają mi się zimowe aranżacje, bo tam pojawiają się rzeczy do dekoracji, które od dawna mam na oku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, do zimowych trzeba jeszcze trochę poczekać, może do tego czsu pojawią się nowe pomysły :) Cieszę się, że mogę inspirować :)

      Usuń
  6. Nie mogą ci się skończyć tematy i pomysły, bo kto nas będzie inspirował?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagladamy i czekamy na kolejne posty ;)
    Latarenka jest prześliczna! !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, hej:)))) Kochana przypomnij mi proszę jak się nazywają te kwiaty???? Są przepiękne...cikawe, czy w ogrodzie można takie sadzić...;))))))))

    Czekam na powrót weny :******* A tymczasem odpoczywaj *****
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, to eustoma. Uwielbiam je, miałam z nich nawet bukiet ślubny :) Nigdy nie spotkałam się z nimi w ogrodzie, sama jestem ciekawa jak by wyglądały.

      Usuń
    2. ..s.prawdziłam.... do uprawy w doniczkach....

      xxx

      Usuń
  9. Zaglądamy, zaglądamy ;-)
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA tam pamiętam....widzę wygrane od Justyny i flamingi....piękne:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zaglądam! :)

    zapraszam do siebie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze zaglądnę, jak widzę, że machasz rączką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie wróciłam do blogowego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze sie ze znow znalazlam Twojego bloga! Jakis czas temu laptop odmowil mi posluszenstwa i musze moje blogowe perelki wyszukiwac na nowo:/
    Blog pelen inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  15. hej słońce:) no czekałam na jakiegoś posta i jest! :)
    ja zauważyłam, że ostatnio wszędzie jakoś tak cicho na blogach i mniej komentarzy niż zwykle... ta pogoda chyba troszkę nas rozleniwia:) śliczne szydełkowe piękności:) udanego wypoczywania!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też leniwie - po urlopie nawet jeszcze bardziej ;) Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Działaj, działaj :) zaglądamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na zmiany;)
    Kwiaty jak i kadry z Twojego mieszkania przepiękne...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładnie urządzone mieszkanie,świetne dodatki
    Super !!! Zapraszam do mnie
    http://mylittlehome22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Czy mogę zapytać skąd te białe szafki z pierwszego zdjęcia? Bardzo mi się podobają (tak jak całe mieszkanie). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń