niedziela, 9 czerwca 2013

Typograficzne candy

Lubicie typografię?
Ja bardzo! W każdym kącie naszego mieszkania pojawiają się literowe dekoracje, w formie napisów na poduszkach i świeczkach, w postaci drewnianych literek i cyferek postawionych na komodzie lub zawieszonych na ścianie, czy sentencji umieszczonych w ramkach.

Niewątpliwie fankami typografii są też właścicielki marki Babafu Typography.
Praktycznie wszystko co chcesz powiedzieć w ramach wyrażania siebie to hasło przewodnie 
powstających projektów. Emocje, myśli, ważne wydarzenia oraz daty pokazane w prosty, estetyczny sposób nadają wyjątkowego charakteru każdemu wnętrzu.





Jeśli chcielibyście, aby na ścianie Waszego mieszkania zawisł jeden z oferowanych przez
sklep Babafu Typography plakatów, zapraszamy na Candy!


Zasady są proste:

Po pierwsze:
W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie:
który z plakatów dostępnych w sklepie Babafu Typography chcielibyście otrzymać?

Po drugie:
Polubić fanpage Babafu Typography na Facebooku.
(nie jest to warunek konieczny, osoby bez Facebooka też mogą wziąć udział w zabawie)

Po trzecie:
Podlinkować powyższy baner na swoim blogu lub udostępnić publicznie wpis o konkursie na 
facebooku Babafu Typography.


Zapisy trwają do 23 czerwca., serdecznie zapraszamy :))

103 komentarze:

  1. Chciałabym tę z okularkami :) "We are more than what you see" :) profil polubiony, baner wrzucony :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam typografię, wybieram plakat No171 "keep your mind open":) Trzymam mocno kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie zgłoszę się do rozdania. Typografia, którą sobie wybrałam idealnie będzie pasowała do "scenerii", którą właśnie tworzę, czyli dodatki w bieli. Nie dość, że piękna to z pięknym przesłaniem Pabla Picasso: „Everything you can imagine is real”.
    Lubię na fb, a banerek podlinkowany jest na moim blogu
    http://ewkabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam typografię a zatem zapisuję się z wielką chęcią na Plakat № 178,czyli z tekstem z piosenki Deep Purple - All The Time In The World :)
    Pozdrawiam i czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. trudny wybór...
    wszystkie mi się podobają :) może dlatego, że również uwielbiam typografię! jednak wybieram plakat No149 „Imagination rules the world”
    pozdrawiam :)
    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zwłaszcza tą black&white:) z miłą chęcią wezmę udział w zabawie i już zaciskam kciuki za własne szczęście:))) wybieram plakat spersonalizowany :)
    http://babafu.pl/item/plakat_306~dog+who+lives+here+friend

    pozdrowienia dla Ciebie i ekipy genialnego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super :)

    najbardziej podoba mi się No134
    WHAT I LOVE MOST ABOUT MY HOME IS WHO I SHARE IT WITH


    bardzo fajne candy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!

    Ja wybieram plakat 173:))) Od dzisiaj tak zacznę o sobie myśleć:))

    patti3@o2.pl

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię typografy- wybieram Plakat №149- na facebooku już polubiłam ich bardzo dawno:)

    sylwia161077@gmail.com
    pozdrawiam ciepło:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super candy !
    Mi się podoba ten plakacik : "You are the first, will be my last — will be my final words." numer 167

    Banerek na blogu simple life ..

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. 101 mój zdecydowany faworyt. Powiesiłabym takie motto córce w pokoju. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Be my *" - plakat nr 120 :D
    Już nawet wiem, gdzie by zawisł... Jest bardzo a propos!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie świetne... wybieram "believe" :-)
    Lubię, linkuję, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki trudny wybór ...
    ale tak myślę i myślę...
    "&" - nr.144
    Już widzę go na ścianie w salonie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja romantycznie wybieram nr 148 :) "I loved you yesterday, I love you still, I always have, I always will".

    Banerek już jest, teraz będę trzymać kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. 172 byłby dla mnie idealny :)
    Choć jeszcze 169 i 104 też znalazłyby swój kącik :)

    Pozdrawiam i zapraszam: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi bardzo podobają się "black & white" 140 i 141-pojedynczo i w komplecie - super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi marzy się plakat nr 120 "Be my Star". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie rowniez tutaj nie moze zabraknac ;)))
    To ja wybieram plakat 131~one+way+or+another.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten plakat nr 144 "&"
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  21. Plakat №162:) Zgodnie z moim nastrojem - ostatnio lekko buntowniczym :P I jak nie przystoi na wzorową perfekcyjną Panią Domu :) CARPE that fuckin DIEM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sama zajmuję się topografią :)
    więc podobnie do ciebie... szaleję na ich punkcie :D
    czystośc, prostota w tej formie...a taka moc
    nie ma nic piękniejszego :) booooooskie :)

    p.s.powodzenia w konkursiku dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Plakat №134

    To jest mój wybór :) Z wielką przyjemnością staję w kolejce po plakat.
    Pozdrawiam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. wybieram jakikolwiek :)
    Przeprowadzamy się do pierwszego lokum i szukam fajnych gadżetów na start :)
    Linkuję !

    OdpowiedzUsuń
  25. 173 - I'm limited edition
    albo
    120 - be my star

    Super candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne Candy:) Uwielbiam wszelkiego rodzju napisy, i literki. Chętnie zobaczyłąbym u siebie ten plakat http://babafu.pl/item/plakat_178~dont+worry+relax+no+hurry+all+time+in+world byłby to dobry początek udekorowania pustych ścian w pokoju dziennym:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. super candy - bardzo pasuje do Twojego stylu!
    ja chyba najbardziej chcialabym plakat niespodzianke - taki, ktory Tobie podoba sie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne są te plakaty :)
    wybieram nr.172 http://babafu.pl/item/plakat_172~always+look+bright+side+life
    baner już u mnie wisi http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny sklepik,super nagroda!

    Szczerze,to mam ogromny dylemat,który plakat wybrać
    będę się o to martwić jeśli uda mi się wygrać,a póki co
    moje typy to

    №120 Be my Star
    Plakat №161 Believe.
    Plakat №148 I loved you yesterday, I love you still, I always have, I always will

    Trzymam kciuki za wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. podobają mi się wszystkie, a wybieram nr 173 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są super, więc ciężko wybrać...

    Wybieram sentencję No149
    Imagination rules the world
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wszystkie warunki spełnione, oprócz FB którego nie posiadam.

      Usuń
  32. Plakat nr 144, nie mogłam się normalnie zdecydować!;)
    banerek na blogu http://simplyhomeabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wybieram nr 147, choć wszystkie świetne
    kwoleczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Plakat №109 Shut up and drive.
    Bo uwielbiam podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z ogromna chęcią ustawie się cichutko;)
    Wybór ogromny spośród wspaniałych plakatów...ostatecznie padł na nr 149
    "IMAGINATION RULES THE WORLD"
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. No 112, a tuż za nim pół tuzina jeszcze. Doskonałe teksty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie sie podoba plakat 158,właśnie na temat tego co sie dzieje w moim życiu:))

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie ustawię się po te cuda :) sama miałbym duży problem z wyborem odpowiedniej dla mnie typografii - wszystkie są idealne:) ale jak mam coś wskazać - to może tę z żółtym trampkiem i te z okularami

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  39. "We are more than what you see" mam nadzieję że mi się uda :) zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale zaszczyt Ciebie trafił!!!
    Która z nas nie lubi takich plakatów, są piękne i na dodatek z przesłaniem.
    Mnie zauroczył Plakat №148 może dlatego że od paru dni jestem szczęśliwą mężatką i motyw miłości i jej wietrzności to moja tematyka ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    W.

    OdpowiedzUsuń
  41. Plakat №149 - moje małe marzenie. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że plakatowe Candy rządzą :)
    Z chęcią zapisuję się na to u Ciebie.
    Strasznie trudny wybór, ale chyba zdecyduję się na ten: http://babafu.pl/item/plakat_113~more+than+see
    (nr 113).
    I lecę wrzucić bannerek do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
    polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Dla mnie:
    №147 "Everything you can imagine is real" <3 kocham ten cytat, zawsze go pamiętam. Codziennie sobie powtarzam :)

    banner: bookiatryk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybieram http://babafu.pl/item/plakat_177~good+be+queen ! :)
    obserwacja na face jako Aleksandra F
    na blogspocie Ola Faks
    benner na www.cookplease.blogspot.com

    buzieki!

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam sie z racji że nie mam bloga udostępniłam na fb :)
    wybieram plakat Plakat №113 jest rewelacyjny :)

    Pozdrawiam ciepło

    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Cóż za przypadek mnie tu sprowadził. Już jestem zaczarowana klimatem. Według mnie cudowny jest Plakat №131One way or another
    http://babafu.pl/item/plakat_131~one+way+or+another.
    FB nie mam, ale baner wstawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybieram plakat №154. Zdecydowany i mocny przekaz na moją ścianę :)

    Pozdrawiam,
    Zuza
    zuziamarkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie nr 103! BOSKIE!

    Pozdr.
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie zgłaszam się do przygarnięcia jednego z topografów mój faworyt to plakat №172.

    Pozdrawiam
    Basia
    basiaiza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Baner na blogu http://forever-redhead-girl.blogspot.com/
    strona polubiona na facebooku.

    Bardzo chciałabym Plakat №134 :) W przyszłym roku wychodzę za mąż, następnie remontujemy mieszkanko i taki obrazek wyglądałby w nim bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się, chciałabym ten z napisem: I'm A Female. As Fe stands for an iron and man stands for a male therefore I AM IRON MAN (Plakat №174)

    Pozdrawiam,
    karolinka_98@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. http://babafu.pl/item/plakat_106~want+go+sea

    Lubie jako Bernadeta B.
    udostępniłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  54. http://babafu.pl/item/plakat_106~want+go+sea

    Lubie jako Sylwia B.
    udostępniłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wybór ciężki.....szczególnie, że właśnie jestem w trakcie urządzania mieszkania...
    Jednak zdecydowałam się na :
    http://babafu.pl/item/plakat_134~love+most+about+home+share+with

    Oczywiście na FB także polubiłam jako Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. №134 - taki mi się marzy ;-) Na FB polubione i udostępnione na profilu Babafu Typography ;-)

    magdalena.mielnikiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja ucieszyłabym się bardzo z plakatu numer 169 :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  60. Komu w drogę temu trampek na nogę.

    ten plakat dokładnie odzwierciedla moją filozofię życiową :]

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja poproszę Plakat №120

    Be my Star, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest tam tyle rewelacyjnych plakatów, że ja NIE UMIEM się zdecydować na jeden :) chciałabym wiele z nich :) Cuda!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdecydowanie No 155 , żeby nikt nie miał wątpliwości jak bardzo kochamy naszego pupila ;D zapraszam też do siebie na cany ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią się zapisuję :-) Wybieram Plakat №131. No i rozumiem, że wygrywam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłabym tym wylosowanym szczęśliwcem, to chciałabym jednak plakat nr 170 :-)

      Usuń
  65. to ja po dłuuugim namyśle poproszę nr 151 :)life is short jump on the bed :) I czekam niecierpliwie na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  66. jest sezon rowerowy, więc ja stawiam na plakat z rowerem :-)
    i zapisuję się od obserwatorów :-))))
    pozdrawiam& do następnego !

    OdpowiedzUsuń
  67. Na wczoraj, na dziś, na jutro pasuje mi 172. No i kocham Panów Monty Pythonów:-):-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję: Sabii
    udostępniłam na FB https://www.facebook.com/IsTheMagicHereForever
    a chcę:

    Plakat №147 „Everything you can imagine is real”. Pablo Picasso

    OdpowiedzUsuń
  69. Plakat №101 - ten wybieram;) Z jednej strony super gest za wielki wybór, ale z drugiej, jak tu wybrac przy tylu pięknych propozycjach? ;)
    banerek dodałam na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie są niesamowite aż ciężko jest coś wybrać... :)
    Wybieram plakat : №149
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  71. zapraszam do mnie: http://wrazliwa-na-twoj-dotyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Moim faworytem jest 147 :)
    Polubiłam i baner umieściłam u siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Mnie zachwycił 134, chociaż wszystkie są super, nie bardzo wiedzialam, który wybrać. Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam:)
    Bardzo bym chciała plakat nr 134 -
    "what i love the most about my home..."

    banerek wisi tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Taki plakat napewno ładnie by wyglądał w moim nowo pomalownym pokoju.
    Spododał mi się ten plakat :
    http://babafu.pl/item/plakat_162~carpe+fucking+diem
    A benerek wstawiłam do specjalnej zakładki na moim blogu,
    oto link do niej :
    http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Wiele plakatów mi się tam podoba, ale najbardziej ten:
    http://babafu.pl/item/plakat_147~everything+you+can+imagine+real+pablo+picasso

    Spelniam wszystki warunki, a udostępniam wpis tutaj:
    https://www.facebook.com/BabafuTypography/posts/204645169687179

    OdpowiedzUsuń
  77. Najbardziej podoba mi się:
    http://babafu.pl/item/plakat_161~believe
    :)
    Wstawiłam na bloga baner:
    http://spixworth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Fantastyczny sklep, gdybym chciałam kupić wszystko co mi się podoba, na ścianach w moim malutkim mieszkanku nie starczyłoby po prostu miejsca.
    Za moment na blogu pojawi się podlinkowany konkurs, a plakat...
    Plakat №163
    Choć mąż chyba nie ucieszy się z tych obcasów XD

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie wiem jakim cudem przeoczyłam to candy, to musi być wina Google Readera. To chyba nie możliwe wybrać jeden plakat skoro wszystkie są świetne, ale staram się wieszać hasła, które mnie motywują i pozytywnie nastrajają do życia, więc wybieram 172 "Always look on the bright side of life."

    OdpowiedzUsuń
  80. na FB Iwona B
    baner paradoxaraz.blogspot.com
    Plakat №7

    OdpowiedzUsuń
  81. Przyłączam się do zabawy, tylko ... jak tu wybrać tylko jeden plakat ? Jak już trzeba to poproszę No 158 Never give up ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Mnie najbardziej wpadły w oko numery 113 i 149. Zresztą wszystkie są fajne. U mnie baner z Candy w zagładce give away.

    OdpowiedzUsuń
  83. Najbardziej pasujące do mnie to Never give uo No 158 oraz Believe No 161.
    Na FB : Marta Jez...
    Baner: http://matkabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. ustawiam się, bo cukieras powala na kolana, a wszczególności nr 158 "never give up"
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. uwielbiam!!!!
    numer 134 :)
    na fb lubie jako Magda P.
    banner here: http://fuggiti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Rewelacja :) Ciężko się zdecydować ale jakbym miała wybrac padło by na No 162 Carpe that fucking diem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Trudny wybór:) nr 101 - be brave -
    domordoruwlewo@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Dołączam! :-)
    Hmmm... Wybieram Plakat № 101 ("everyday be brave").
    Banner tutaj: http://iamaeiouy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne plakaty, idealne np. na prezent.
    Chciałabym dostać np.
    Plakat №112

    We are more than what you see.
    Chociaż przygarnęłabym wszystkie. :)

    Zgłaszam się, banerek tu: http://ostojaa.blogspot.com/

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  90. Marzy mi się plakat numer 156 (tak, tak, jestem uzależniona od dekorowania ;D)

    Mój blog: marta-nefertari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. o rajusiuuu jak tu tłocznie ja mam to w sercu a chciała bym tez na scianie:)http://babafu.pl/item/plakat_161~believe

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja poproszę plakat nr 172 ;)
    Baner już wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Przemilczę fakt, że chyba nie ma tam plakatu którego nie chciałabym mieć:)Ciężko się zdecydować, ale...niech będzie 152 , bo łączy mi się z profesją :)

    Warunki spełnione, baner na kilkascian.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. "In every moment you have unlimited number of opportunities"(Plakat №104)- wybieram ten! Chociaż faworytów było więcej i ciężko się było zdecydować. Baner na www.felt-ribbon.blogspot.com, fanpage na fb też polubiłam. Czekam z niecierpliwością na wyniki!

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  95. Och, jak dobrze, że tu trafiłam i zdążyłam. wszystkie plakaty niesamowicie mi sie podobają, ale oczyma wyobraźni widzę ten jeden, jedyny w moim przedpokoju - z trampkiem nr 166. Zapisuję się z ogromną ochotą. Zamieszczam banerek u siebie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  96. Moim faworytem jest numerek 149 ;) Polubione z przyjemnością, a bannerek na blogu: fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się w kolejce :) Najbardziej spodobał mi się plakat z numerkiem 172. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  98. Jak dla mnie najlepszy jest plakat nr 172. Baardzo optymistyczny. Szczerze powiedziawszy urządzając swój salon wzoruję się nieco na Twoim wiec taki plakat bardzo by mi pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  99. ustawiam się na ostatnią chwilkę :) Plakat nr 166 byłby idealny do pokoju mojego Mikołaja, który mam urządzać w wakacje ;)
    może akurat mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  100. Wszystkie są cudowne! I byłabym mega szczęśliwa mając choć jeden z nich u siebie.... A który mnie szczególnie zachwycił? Nr 148 - myslę, że cudownie wpasowałby się w każde z wnętrz mojego domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. ooo ten okulistyczny :p bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń