poniedziałek, 24 czerwca 2013

Typograficzne candy - wyniki


Witajcie :)

Wiem, że wiele z Was czeka na wyniki Candy, które miałam przyjemność zorganizować razem ze sklepem Babafu Typography. Dlatego, nie przedłużając, ogłaszam, że szczęśliwą osobą, do której trafi wybrany plakat jest....


W imieniu swoim i sklepu serdecznie gratuluję i proszę o kontakt :))

Wszystkich, którym nie poszczęściło się w Candy, a chcieliby mieć któryś z fantastycznych plakatów u siebie, zapraszam do sklepu Babafu Typography.
Jeśli od 24.06 do 30.06 złożycie zamówienie na hasło "Candy pod szczęśliwą 13", otrzymacie rabat 15%. Z promocji może skorzystać każdy, nawet osoby nie biorące udziału w zabawie :))


Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. gratulacje dla szczęściary, a Tobie kochana jak i sklepikowi bardzo dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, a taka miałam nadzieję, że to do mnie usmiechnie sie szczęście a tu taki klops :P:P:P
    Gratulacje !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę. Masz piękną poduszkę z szopem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla blogowej kolezanki i dziekuje za zabawe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje !!!!!!i pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj a mialam wielką ochotę na tę nagrodę. No cóż... Gratuluję zwyciężczyni candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i podziękowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczęściary :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:) A ja zaraz sobie zerknę ile by kosztował mój obiekt westchnień po zniżce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, a sama chętnie skorzystam z promocji. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na http://lawendowe-wzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje, a ja przegapiłam cały konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranej i dzięki za fajną zabawę ... szkoda, że się nie udało :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i dziękuję za zabawę. Za to poduszka z szopem rewelacyjna! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję Adze...
    Dziekuję za zabawę...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej :-) Świetna poduszka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. No i szczęśliwa zwyciężczyni dopisze się na samym końcu;))Przepraszam że dopiero teraz ale nawał wszystkiego spowodował,że nie miałam wcześniej czas na cokolwiek :( Niemniej jestem przeszczęśliwa że to ja zostanę posiadaczka cudownego plakatu i dziękuje bardzo za świetna zabawę;))

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje dla zwycięzczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, czy możesz powiedzieć skąd masz narożnik ? Ma przepiękny kolor i materiał. Niestety nigdzie nie mogę takiego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Narożnik kupiony w Agata Meble, ale po kilku miesiącach użytkowania mogę stwierdzić, że nie jestem z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń