wtorek, 18 czerwca 2013

Always look on the bright side of life...



...taka motywacja po ciężkich dwóch tygodniach jak najbardziej potrzebna.
 Dziś nareszcie mam chwilę na złapanie oddechu (tylko jak tu oddychać przy takim upale?) i mogę pochwalić się Wam nowym plakatem z Babafu Typography. Nie miałam problemu ze znalezieniem dla niego odpowiedniego miejsca :) Drugi jeszcze czeka na oprawienie.
Są super, pięknie wykonane i starannie zapakowane :)

Babafu - bardzo dziękuję :)))


Jeśli jeszcze nie zapisaliście się na cady, możecie to zrobić tu: KLIK i tu: KLIK
Naprawdę jest o co walczyć.


Miłego wieczoru :)

Ps. Wiem, że mam zaległości mailowe, ale postaram się odpisać na wszystkie wiadomości w ciągu najbliższych dni :)



20 komentarzy:

  1. plakat wpasował się idealnie w Twoje wnętrze - a ja zapraszam do mnie na candy urodzinowe :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam,że idealny do Twojego wnętrza.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i skandynawsko, więc nie może się nie podobać:)))
    Ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie i piękniej wciąż nieustannie ......Babafu typografię ma świetną !!!! jest kilka co to za serce mnie chwyciły ale ja przez te skosy nie wiem gdzie je mam tu podziać i tak myślę od zimy ..i jeszcze nic nie wymyśliłam .....ALE WYMYŚLĘ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a w ogóle to się stęskniłam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny plakat - też bym nie miała problemu z miejscem dla niego ;) idę się zapisać na candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialy plakat-znam firmei mam juz tam cos wyszukane...jak tylko minie lato i bede miala wiecej czasu wezme sie znowu za urzadzanie domu....
    Piekna lampa-mam idealna...ale nadal sie nia zachwycam:))
    Pozdrawiam wten niesamowity upal.:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wpasował się idealnie do Twojego wnętrza.....
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dagmar,
    nádherný plakát ... moc mu to u tebe sluší .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  10. hej hej! ładnie wygląda ten plakat, to prawda...wygląda na bardzo porządnie wykonany:) a u Ciebie odnalazł się i już:)

    więcej takich chwil odddechu życzę:)
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie ten plakat pasuje do Twojego mieszkanka, a ta lampa - cudo!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, to dokładnie ten plakat, który wybrałam wczoraj w Candy :) i nawet lampę mam taką samą. Nic dziwnego, że OGROMNIE mi się podoba! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie powinna wisiec ta myśl ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie plakaty no i lampa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest genialny i idealnie się wpasował!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie !
    i plakat super :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Plakat i dżinsowa poducha są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tu u Ciebie. Masz rękę do tworzenia skandynawskiego klimatu.

    OdpowiedzUsuń