niedziela, 2 czerwca 2013

1,2,3...


Witajcie :)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :)
Ponieważ wiele osób pytało o kanapę, wyjaśniam: jest to narożnik kupiony w Agata Meble, model Picolo. W sklepie nie wyglądała zbyt atrakcyjnie (ciemnobrązowa niby skóra z włosiem (?) i jasnymi przeszyciami), ale spełniała wszystkie nasze wymagania. 
Na szczęście w wybranym przez nas materiale zyskała nieco na urodzie :))


W Majkowym pokoiku pojawił się nowy przybornik na kredki i flamastry, zrobiony z kuchennych pojemniczków z Ikei.


A niedawne urodziny były okazją do sprezentowania (Mai/ mamy) wymarzonego wózka :))

Łatwego powrotu do pracy po długim lenistwie :))


38 komentarzy:

  1. Wszystko jest cudowne. Wózeczek bardzo stylowy i mnie zachwyca. Pomysł na kredki - super. Uwielbiam ten dziecinny pokoik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, jasny i kolorowy pokoik. Idealnie zagospodarowany.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. ten wózeczek jest bajeczny! zresztą pokoik cudny, a kanapa szkoda, że narożnik:P bo ja też mam a teraz potrzebuję "zwykłej" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Po jakim lenistwie ? hihi
    Pokoik prezentuje się ślicznie, a wózek marzenie hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny pokoik a wózeczek cudo!!!! (zdradzisz gdzie go kupiłaś?)
    pojemniki na kredki to świetny pomysł!
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wózek kupiony na allegro, dostępny jest w różnych kolorach :)

      Usuń
  6. Ależ tu cudnie !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pokoik. Wózeczek jest cudowny. Pamiętam, że moja mama miała podobny, ale niestety jak byłam mała dziadkowie go spalili. Pomysł z pojemnikami na kredki świetny.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi się ten wózek podoba,zaraz bym do niego jakiś kwiatek wsadziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten wózeczek, jak i cały pokój - jasny, przytulny, nieprzesłodzony. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi pojemniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokoik jest przecudowny, bardzo ładnie zaaranżowany.
    Uroczy!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokoik i jaki porządek. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się pokoik.
    Świetny pomysł na przechowywanie kredek, widać co w środku i jest porządek

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeju jaki śliczny pokoik! uwielbiam takie dziecięce klimaty:))) kiedy ja taki będę urządzać?;)
    przy okazji zapraszam kochana na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Majkowy pokoik..i uwielbiam te wózki:) Wikusia ostatnio w swoim chciała Franka wozić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pokoik, a wózeczek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny pokoik i prezent cudny!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny pokoik. zawsze o takim marzyłam.
    Maja musi być zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny pokoik a naj jego właścicielka....szkoda że moja córcia ma już 15lat:)wózek niebiański gdzie można taki zakupić jeśli można wiedzieć?

    pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pokoik :) My swego czasu również używaliśmy tych pojemników do kredek, ale w kolorze różowym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny pokoik a przybornik bardzo pomusłowy

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekne pastele :) kolorki...
    i te detale :D dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten wózeczek, szkoda że Sara już z lalek wyrosła. Ja właśnie jestem na etapie zmiany wizerunku pokoju Sebastiana. Chcę mu wstawić biurko i też myślałam o powieszeniu takich organizerów na kredki. Fajnie to u Ciebie wygląda, więc pewnie też się zdecuduję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za pomysłowość :)

    Pokojem Mai zachwycam się nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witaj Damarku po tej stronie tęczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wózeczek śliczny. Pokoik wesoły i słoneczny. Na pewno Maja się w nim bardzo dobrze czuje :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  27. To tak samo tematycznie u nas..bo my tez dzis o sypialence mojej corki:)))
    Cudownie, jak male pociechy moga spedzac czas w pieknym otoczeniu, dostrzegac piekno
    I podziwiac ciezka prace swoich kochanych mam:)))
    pozdrawiam
    ANIA

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny pokój. Wózek cudowny. Wszystko wspaniale zgrane kolorystycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. czy ja mogę zapytać o domek dla laleczek? już kiedyś rzucił mi się w oko, a teraz tu wróciłam, bo moja maleńka na urodziny poprosiła o domek, a że mamy już trochę klocków z playmobil to pomyślałam, że można by poszerzyć kolekcję. Bo to palymobil, prawda?
    Tylko niestety, nigdzie takiego domku nie widziałam. Zdradzisz gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  30. czy ja mogę zapytać o domek dla laleczek? już kiedyś rzucił mi się w oko, a teraz tu wróciłam, bo moja maleńka na urodziny poprosiła o domek, a że mamy już trochę klocków z playmobil to pomyślałam, że można by poszerzyć kolekcję. Bo to palymobil, prawda?
    Tylko niestety, nigdzie takiego domku nie widziałam. Zdradzisz gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to playmobil. Domek Maja dostała w prezencie, ale wydaje mi się, że był kupiony w Smyku :)

      Usuń
  31. o, dzięki, sprawdzę smyka, bo tam jeszcze nie patrzyłam ostatnio.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń