środa, 15 maja 2013

Balkon i nowości c.d.


Witajcie :)
Dawno nie było mnie w blogowym świecie, ale nie myślcie, że w tym czasie próżnowałam, o nie!
 Wręcz przeciwnie, pracy miałam bardzo dużo i tej zawodowej, i tej dla przyjemności. 
Wreszcie udało nam się ogarnąć balkon po zimie, najpierw P. ułożył drewnianą podłogę, a potem ja zajęłam się kwiatkami. W tym roku po raz pierwszy kupiłam surfinie i wilczomlecz, nie mogło zabraknąć też lawendy i niezawodnych pelargonii :)
 
 
Nasz balkon jest mikroskopijnych rozmiarów, dlatego zrezygnowałam z zagracania go meblami. Zamiast tego do siedzenia mamy poduszki, które także były w paczce od Magdy (o całej jej zawartości i o tym jak zamówienie stało się wymianką napiszę innym razem :))).
 





A przy okazji robienia zdjęć do tego posta, odkryłam, że mamy nieproszone towarzystwo - osy uwiły sobie gniazdko pod stołkiem.


Pozdrawiam serdecznie




34 komentarze:

  1. Piękny i przytulny balkonik. A lokatorów niestety ci nie zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, balkonik choć mały bardzo przytulny...a na osy uważaj!!! zapraszam na rewizytę do homefocuss i na zakupy do redecor.pl. Miłęgo wieczoru Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny :) a osy... dzis sa na wagę złota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osy?? Myślałam, że pszczoły ;) Bardzo przyjemnie na Twoim balkoniku Damarku :) Pozdrowienia!!

      Usuń
  4. bardzo ładnie,poduszki do siedzenia zamiast klasycznych mebli tworzą przytulny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gniazdo os..ho ho. Mały, ale uroczy jak wszystko u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest na tym twoim balkonie! Zrezygnowałaś jednak z tej pufy biedronkowej????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zrezygnowałam z pufy, dzielnie służy nam w pokoju :))

      Usuń
  7. Balkonik uroczy :) Zazdroszcze drewnianej podłogi. Przymierzałam się do tych kwadracików ale na moj balkon potrzebuje ich aż stu (30x30) i troche cena powalila mnie na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na tak dużą powierzchnię to rzeczywiście spory koszt.

      Usuń
  8. Może i mały, ale czuć na nim fajny klimat. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pieknie! I nawet owady sie rozgoscily:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie to wszystko wymyslilas!!!
    A na osy uwazaj!!!!-bardzo.U nas zrobily tak duzegniazdo,ze straz musiala je zlikwidowac.....
    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przestraszyłam się, gdy je odkryłam. Udało nam się jednak usunąć zanim na dobre się rozgościły.

      Usuń
  12. śliczny balkonik:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okazuje śię że i na małej powieżchni można wyczarować bajeczne miejsce do odpoczynku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. hej kochana! ach jak bajecznie z tymi poduchami i podłogą. Marzy mi się taka, ale mam kafle na balkonie i nie wiem czy mogłabym sobie coś takiego zrobić...
    śliczne kwiaty, donice, no wszystko!
    cieszę się, że jesteś, bo bez Ciebie jakoś tak pusto było:*
    bużki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)) Obawiam się jednak, że to tylko chwilowy powrót, ciągle doba za krótka, żeby znaleźć czas na blogowanie.

      Usuń
  15. Fajowy balkonik:) a co zrobiłaś z gniazdem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście była w nim tylko jedna osa, gdy odleciała, usunęliśmy gniazdo.

      Usuń
  16. Mały, ale cudny balkon :) ja jestem na etapie urządzania własnego :)

    Właśnie - co z osami? :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny balkonik:-)
    Też jestem ciekawa co zrobiłaś z "niespodzianką" pod stołkiem? Ja os się boję strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęliśmy gniazdko, gdy osa odleciała.

      Usuń
  18. bardzo przytulny balkonik :) dobór aranżacji jak zawsze doskonały :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny balkon..z tą podłogą jest taki klimatyczny...nam może w przyszłym roku uda się podłogę założyć...:)))Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest idealny, na zdjęciach wcale nie widać że mały, a nawet jeśli rzeczywiście taki jest doskonale go zagospodarowałaś, ja nie mam wcale dlatego wiele bym dała by mieć choćby najmniejszy;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie jest - z umiarem, z klasą...
    Poduchy rewelacyjne są, ta ze zwierzaczkiem szczególnie;)
    Pozdrawiam majowo:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, tylko to gniazdko trochę przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Balkonik klasa, bardzo mi się podoba. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń