czwartek, 11 kwietnia 2013

Puf i prośba


Marzył mi się taki puf od dawna, ale cena zawsze skutecznie powstrzymywała mnie przed zakupem.... aż do poniedziałku, kiedy to pojawiły się w znanym każdemu sklepie z owadem, za całkiem rozsądne pieniądze.
Pojechałam po turkusowy do pokoju Mai, a wróciłam z szarym, który stanął w dużym pokoju :))) Cóż, kobieta zmienną jest :)


Nam służy głównie jako podnóżek, a Maja traktuje go jak wielką piłkę, którą toczy po całym mieszkaniu :))
Jak widać zastosowań może mieć wiele :)) Uwielbiam takie okazje :))


Kochani, jeszcze wspomniana w tytule prośba :)
Szukam kogoś, kto pomógłby mi zrealizować moje marzenia z h&m home (czemu te produkty nie są jeszcze dostępne w Polsce??!!!). Wiem, że wiele z Was mieszka za granicą i być może ma dostęp do tych sklepów, jeśli zechcecie mi pomóc, proszę o kontakt :))



Miłego dnia :))



61 komentarzy:

  1. Pufka idealna do Twojego salonu. Dodaje smaczku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pufa jest boska, niestety z Kaliszu ich nie było :((((
    Pięknie urządzony salon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim miescie jest H&M Home i nawet za tydzien jade do Polski, wiec moglabym bez wiekszych kosztow przeslac Tobie rzeczy ;))) Jedyny problem ktory widze, to moj brak konta w zlotowkach. Pieniazki mozesz przelac, ale Twoj bank moze pobierac dodatkowe oplaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim miescie mieszkasz ???

      Usuń
    2. Super, zorientuję się jak sprawa z moim bankiem wygląda i dam znać :) Mieszkam w Łodzi :)

      Usuń
    3. Szkoda, ze nie okolice Krakowa ;))) Jutro, albo najpozniej w sobote moglabym zobaczyc, czy maja na skladzie Twoje "wymarzone" rzeczy. Czesto w sklepie brakuje tego co jest w katalogu, albo maja inne promocje.

      Usuń
    4. Magdaleno, podaj mi proszę swój mail, bo nie znalazłam. Jeszcze dziś napiszę co chcę :)

      Usuń
  4. Och cudny jest ten puf! :)))
    ach u mnie chyba miejsca byłoby za mało... świetny kolorek:))) bardzo ładnie się wpasował w Wasz pokoik:) ja niestety nie mam dostępu do tego sklepu i strasznie żałuję, że nie ma ich jeszcze w Polsce... uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie puf jest całkiem spory, dlatego nie kupiłam go do Majki, bo tylko bym jej "zagraciła" pokój.
      Ja też żałuję, że H&M nie mamy:((

      Usuń
  5. tez zwróciłam uwagę na ta ofertę.. ale do sklepu jeszcze nie poszłam.. muszę sie przejsc.. w sumie pasował by niebieski do pokoju Y .. u ciebie pasuje idealnie :) zdjecia wnetrza z pufem jak z katalogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to biegnij szybko, bo podobno znikają jak ciepłe bułeczki :)))
      dziękuję :)

      Usuń
  6. Nie wierzę, że znalazłaś to cudo w sklepie z owadem?! Nieprawdopodobne!! :) Cóż za okazja, niczym nie różni się od tych, które widziałam w sklepie za 80 euro :/ Niestety h&m home nie istnieje we Francji.. ubolewam na tym podobnie, jak Ty, ale może kiedyś się doczekamy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciężko mi w to uwierzyć, nie mogłam przegapić takiej okazji :)
      Mam nadzieję, że H&M otworzy wkrótce działy domowe w Polsce i we Francji oczywiście :)))

      Usuń
  7. O widzę, że ten puff robi furorę na blogach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny nowy "mebelek" :-( Idealnie wkomponowal sie w otoczenie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie, chyba jeszcze tylko ja nie sprawiłam sobie tego cuda! a w mojej biedronie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pufa! Gustownie urządzony salon:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te pufy, a ta szara idealnie pasuje do Twojego salonu :-) Ja aż tak nie zaszalałam, bo kupiłam tylko i aż cztery poszewki w tym dwie w intensywnym zielonym kolorze. Możesz do mnie zajrzeć, bo relację pozakupową zamieściłam, także zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam :)) Również udane zakupy :)

      Usuń
  12. wygląda pięknie i idealnie wpasowała się w Wasz salon :) Też dziś oglądałam, ale się nie zdecydowałam... cały czas myślę :) Mam już dwie podobne wykonane przeze mnie dlatego też nie mam "ciśnienia" wielkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już na drugim blogu widzę to siedzisko. Super jest:) Szkoda, że nie ma tego sklepu w UK. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy z H&M to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta pufa. Niestety nie mam na razie miejsca na takie cudeńka.


    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudnie u Ciebie wygląda! też bardzo mi się podoba i fajnie by pasował w pokoju mojego malucha:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w B nie ma ich :( ale może i dobrze, bo bałabym sie, że moje dzieci wybiją sobie na tym pufie zęby :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest super! Chyba również dziś zajrzę do tego sklepu, może i u mnie będą? ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Od razu w poniedziałek poleciałam do sklepu i zakupiłam beżowy:) ach jest cudowny i ta cena :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że w blogowym świeci te pufy są bardzo znane lubiane i nie ma co się dziwić, sama się zastanawiam czemu się nie sksusilam żeby wybrać do znanego sklepu....

    OdpowiedzUsuń
  20. Puf genialny i to w moim ulubionym kolorze, choć turkus tez pięknie by się prezentował w tak jasnym wnętrzu.
    Pozdrawiam :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Dagmar,
    nádherný puff, krásná barvička .......... s věcmi z H&M Home ti bohužel nepomůžu, u nás v česku taky bohužel není .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  22. Też patrzyłam na ten puff i miałam na niego ochotę i nie wiem czemu zrezygnowałam ...hmm tak fajnie wygląda, może jednak się zdecyduję ... a co HM Home to niestety nie mogę pomóc :( też żałuję, że u nas go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten szary puf idealnie wpasował sie w twój salon :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja go am i ten kolor:)
    Cudnie u Ciebie ach.....
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Damarku, napisalam w sprawie h&m home :-)) na skrzynke mailowa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zakupiłam - nawet dwie :) Miała być tylko turkusowa, ale wieczorem postanowiłam, że druga, beżowa się jeszcze przyda. Szkoda było nie skorzystać z takiej okazji :) Jutro pokaże u mnie jak się prezentują. Aha, jedna pufa w dzień służy jako barykada dla mojego czołgającego się synka - skutecznie broni wejścia do przedpokoju, gdzie niekoniecznie chciałabym, żeby froterował płytki :)
    Aga z gu-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie pufy były i moim marzeniem..chciałam kolorową do pokoju dzieci...ceny odstraszały...nawet te robione na zamówienie tanio nie wychodziły..i cieszę się że poczekałam...brat kupił dla nas turkusową...już nie mogę się doczekać kiedy będziemy mieć ją w domu:) A szara idealna do Waszego salonu:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super u Ciebie wygląda! Turkus też byłby niezły... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. idealnie pasuje w tym kolorze u Ciebie....ja tez nie mogłam się powstrzymać i kupiłam...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. pufa cudnie się u ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pufik super!! Nie dosyć że ładny to jeszcze wielofunkcyjny ;)
    Życzę z całego serduszka spełnienia marzenia z H&M..

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny puf, dziś też miałam go w rękach :))

    OdpowiedzUsuń
  33. a mnie właśnie ten stonkowy puf odstraszył ceną :D może za sto lat sama sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoje mieszkanko, jak zwykle jest u Ciebie cudownie.
    Puf jest cudowna, prezentuje się obłędnie.
    Pozdrawiam M :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepieknie Ci się ten puf wpisał w mieszkanie :).Ja się cały czas bardzo bronie przed jego kupnem-nie mam po prostu już miejsca- a takie zdjęcia na pewno w tym nie pomagają ;) Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajnie wygląda w Waszym salonie,ja niestety nie znalazłam na nią u siebie miejsca..

    OdpowiedzUsuń
  37. Mám moc ráda Váš blog, Vaše bydlení je krásné....posílám malý odkaz, můžete pufu vytvořit kamarádku, přišla jsem na návod jak na něho, pěkný večer z ČR, radka

    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=11676&user=267007

    OdpowiedzUsuń
  38. Puf wpasował się świetnie, aż trudno sobie wyobrazić, że jeszcze parę dni temu go nie było. Mnie też się udało upolować grafitowy.

    OdpowiedzUsuń
  39. u Ciebie nabrał smaku, też poszłam do tego sklepu z zamiarem zakupu - zachęcona przez Kaan, ale nie ujął mnie za serce.
    Chyba ciut żałuję decyzji...

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny,klimatyczny blog.Zprzyjemnością dołączyłam do obserwtorów.Zapraszam do mnie w wolnej chwili.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW co za puf !:) pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mieszkanko przecudne............

    OdpowiedzUsuń
  43. Taki cudowny puf, że aż się wczoraj przeszłam do mojego sklepu z owadem! I są! Nie mogłam uwierzyć ... sama nie wiem gdzie mogłabym go wstawić, ale u Ciebie wygląda super! Piękny salon! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  44. puf wygląda świetnie ;) podziwiam Twoje wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne mieszkanie, a na dzierganą pufę też się skusiłam :D ->pufki w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy stolik kawowy to Boksel z ikei? Chciałam się zapytac o szybę na stoliku, czy nie wygląda tandetnie i czy jest łatwa w utrzymaniu? Chodzi mi głównie, czy wycieraniu nie zostaja ślady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm stolik jest z Ikea, ale nazwy nie pamiętam. Ten nie ma szyby na blacie.

      Usuń