niedziela, 21 kwietnia 2013

Prawie bez zmian


Witajcie w niedzielę :)
Cieszę się, że moje niebieskości w pokoju przypadły Wam do gustu. O ile tam w kółko coś się zmienia, przybywają nowe dodatki, a dekoracje migrują z miejsca na miejsce, tak w przedpokoju dzieje się niewiele. Największą zmianą jaka zaszła tu w ostatnich dniach było pochowanie z wieszaków zimowych kurtek, ich miejsce zajęły wiosenne okrycia, a zamiast kozaków pod ławeczką stoją baleriny...nareszcie!!!


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym choć trochę nie zamieszała w wystroju, więc od czasu do czasu zmienia się zawartość ramek, czy też inna dekoracja "przycupnie" obok ławeczki. Może pomyślę też o nowej poduszce, chociaż tę bardzo lubię :))
 No i marzy mi się jeszcze jedna zmiana, za którą nie wiem za bardzo jak się zabrać...wielka brązowa szafa wnękowa, musi zmienić kolor :)) Myślę o oklejeniu jej "betonową" lub graficzną tapetą, macie może jakieś doświadczenia w tej kwestii? Nie wiem jak będzie się to sprawdzało w użytkowaniu.


Miłej reszty niedzieli i dobrego słonecznego tygodnia :)


34 komentarze:

  1. Bardzo fajnie zaadaptowana ściana w przedpokoju :-)
    ślicznie u Ciebie !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabym prosić o nazwę marki i odcienia farby jaką jest pomalowany przedpokój? Bardzo przypadł mi do gustu ten kolor a ciężko wybrać taki z błyszczących się wzorników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorem niestety nie pomogę, bo mieszałam sama z barwników :)

      Usuń
  3. Śliczny,przepokój z charakterem i klasą.Prostota w najlepszym wydaniu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny i przejrzysty przedpokój :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Wasz przedpokój, jest miłą zapowiedzią reszty mieszkania :)

    Galeria świetna, ja swojej jeszcze się nie doczekałam.

    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jest - kolor, styl, dodatki, wszystko na piątkę:)

    Szafy nie oklejałam ale świetnie, że temat poruszyłaś, śledzić będę odzewy ogółu bo mi się marzy również tapeta na szafie wnękowej, tapeta "stare deski"...to moje marzenie jeśli chodzi i szafę;)

    Miłego tygodnia damarku:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, stare deski też fajnie by wyglądały :)
      Dziękuję, że zajrzałaś :)

      Usuń
  7. Twój przedpokój prezentuje się stylowo, bardzo mi przypomina styl Dagi z House of Ideas, przepraszam że porównuję , ale macie bardzo podobny gust . Widać, że dodatki dobierasz starannie i lubisz ładne rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam na zakupy do redecor.pl (skandynawskie marki) Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, uwielbiam dom Dagi, jak dla mnie jest idealny :)

      Usuń
  8. Podziwiam konsekwencję kolorystyczną i stylistyczną. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to mało ważne, ale w tym pięknym wnętrzu zauważyłam bardzo śliczne baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się Twój przedpokój niezmiennie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może tapeta w czarne grochy lub pasy. Znalazłam na allegro i wydaje mi się, że pasowałaby do twojego przedpokoju. Jak chcesz wyślę linka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grochy i paski raczej odpadają, myślałam bardziej o czymś w tym stylu http://www.storeys.no/nor/Webshop/Fibertapet/%28code%29/G0960.

      Usuń
  12. Przedpokój jest boski ale szafy bym chyba nie oklejała. Zniszczysz ja. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego cały czas się zastanawiam, boję się,że wyjdzie gorzej niż jest :(

      Usuń
  13. Cudny wystrój! Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem, świetny kolaż, idealnie skomponowany.. no naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obiecałam sobie , że w tym tygodniu zabiorę się za przegląd szafy, wczoraj pochowałam już zimowe kurtki, teraz czas na resztę:)
    Przepiekny masz ten przedpokój!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) Również mam brązową szafę wnękową w sypialni i męczy mnie to ;) Myślałam jednak tylko o malowaniu. Ciekawa jestem jak Tobie wyjdzie szafa bo pomysł bardzo ciekawy (ciekawa jestem tej "betonowej" tapety :)).

    OdpowiedzUsuń
  16. też zdecydowanie wolę dekorację z butów letnich niż zimowych... hihi

    OdpowiedzUsuń
  17. Dagmar,
    nádherná předsíň, úžasný vstup do bytu .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  18. może bez większych zmian ;) ale pięknie jak zawsze - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć, tak na wstępie, przeglądam Twój blog już od bardzo dawna i naprawdę Cię podziwiam, za ten gust.
    oklejałam ostatnio fronty (czerwony dąb, ale robiony na wysoki połysk ;/) aby rozjaśnić przedpokój, tapetą w 'kolorze' drewna sosnowego. jeśli chcesz to chętnie podeślę Ci zdjęcia. użytkuje się bardzo dobrze, a jest już ze mną około 2 miesięcy. ; ))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Super, z chęcią zobaczę. A oklejałaś tapetą czy okleiną meblową, bo mi chodzi o tapetę, taką jak się kładzie na ściany :)

      Usuń
    2. uu no to niestety nie, bo moje to okleina meblowa. to przykro mi, ale jeśli chcesz to fotki ciągle mogę podesłać. ; )

      Usuń
  20. Sliczne te Twoje mieszkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku, jak ładnie, bardzo lubie kolorystyke czarno-biała

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pięknie urządzone wszystko, z gustem i niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń