niedziela, 7 kwietnia 2013

Od kuchni


 Witajcie :)
 Czy u Was też od rana tak pięknie świeci słońce? Czyżby wiosna sobie o nas jednak przypomniała:))) Chyba najwyższy czas, prawda? 

Dziś chciałam pochwalić się Wam cudami jakie przyszły do mnie prosto ze sklepu Wonder Home :)))
W paczuszce-niespodziance znalazłam piękny fartuszek firmy Green Gate i przesiewacz z tej samej serii :))) Praktyczne i jednocześnie urocze. Mam wrażenie, że dzięki nim moja kuchnia nabrała nowego, nieco romantycznego charakteru, a zmiany na wiosnę przecież jak najbardziej wskazane :)


Z takimi fajnymi gadżetami gotowanie od razu robi się przyjemniejsze :)))
Pani Asiu, dziękuję raz jeszcze :))


Miłej, słonecznej niedzieli Wam życzę :))



46 komentarzy:

  1. U mnie świeci!!! I to w całej okazałości! Także zaraz znikam na spacerek, żeby nie marnować wolnego dnia...
    Podoba mi się ten kubeczek.... A i babeczka kusi... oj, kusi.....Kto wie, może na spacerku zahachę o lodziarnię, bo dostałam smaku na coś słodkiego (a miałam się odchudzać!).........
    Miłego popołudnia Ci życzę....
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tam odchudzanie, najważniejsza chwila przyjemności :))
      Dziś nadal słoneczko :)))

      Usuń
  2. Tak, u mnie też jest tak słonecznie! Piękne niespodzianki z Wonder Home, pasują idealnie i dodają przytulności... Kuchenne półeczki rewelacja!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to słońce od Ciebie wreszcie dotarło do Polski :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, ze jutro się nie schowa...

    Piękny, rzeczywiście odrobinę romantyczny charakter :)))
    Ściskam niedzielnie *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś u nas nadal słonecznie i mam nadzieję, że już tak zostanie, a z dnia na dzień będzie coraz cieplej :))

      Usuń
  4. Piękne te rzeczy z kolekcji Green Gate!!! pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie na kwiecisty post Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie posty: od kuchni hihi :)
    Swietne perezenty dostałaś, bardzo fajne :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cudeńka :)

    Ach do wiosny też wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :)
      Och mam nadzieję, że teraz już ta wiosna przyjdzie :)

      Usuń
  7. U mnie też pieknie świeci, ale tez jest bardzo zimny wiatr :) z jednej strony fajnie, bo osusza błoto pośniegowe, a z drugiej niefajnie, bo zimno...

    piekne prezenty :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze chłodno, ale już znacznie przyjemniej :)

      Usuń
  8. mmm wspaniałe prezenty cieszące oko:))) i serce oczywiście! ach z takimi dodatkami kuchni Twojej do twarzy kochana:))) u mnie też dziś ładne słoneczko było, idealne na sesję;)
    ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, mi też podoba się jej nowa odsłona :)

      Usuń
  9. Wreszcie świeci :D Prześliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bidoka nie mam dzisiaj ani słoneczka ani cudnych gadżetów z green gate. Dzieki Bogu mam internet i mogę oglądnąć wszystko na monitorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak u mnie też słoneczko grzeje jak szalone :) śliczny fartuszek i przesiewacz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Green Gate ma cudowne rzeczy :) te szare podobają mi się najbardziej :)
    U mnie też słoneczko, mimo zwałów śniegu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem oczarowana szarą serią, chyba muszę pomyśleć o kolejnych elementach :))

      Usuń
  13. Śliczne, chyba też sprawię sobie taki przesiewacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę fajna sprawa :))

      Usuń
  14. Gratuluję! Poszczęściło Ci się :-) Piękne rzeczy. Ja bym wszystko przygarnęła z Green Gate ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Rzeczywiście rzeczy z Green Gate mają w sobie wiele uroku :)

      Usuń
  15. prezenciki urocze do kuchni kolorystycznie się wpasowały.
    Słoneczko dziś już od rana pięknie świeci ach nareszcie można powiedzieć wiosna......śniegu u mnie brak:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      U mnie niestety śnieg jeszcze zalega, ale jego dni są policzone :)))

      Usuń
  16. Śliczne podoba mi się zwłaszcza dlatego, że nie jest różowe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ...piekne...
    U mnie wczoraj caly dzien swiecilo slonce a w dzien bylo.....+15°C!!!!!!!!!!!!!!
    Napstrykalam röwniez foty..bo nie ma to jak slonce...
    Milego dnia zycze! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały zestawik, bądź co bądź idealnie pasuje do Twojego wnętrza;))
    Słoneczka życzę i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas słońce było, ale się zmyło, niestety.. :(
    Piękne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw do kuchni! U mnie tez słońce od rana - w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się przesiewacz podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i u mnie słońce:) oby już na stałe, a przesiewacz boski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw otrzymałaś:-)) Pasuje idealnie do Twojej kuchni!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny prezent dostałaś :)
    U mnie też zrobiło się słonecznie i każdą wolną chwilę spędzam na dworze! Oby zima nie wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezent! Rzeczywiście romantyczny komplecik i jaki gustowny :-) Pięknie uchwycone słońce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszytko pasuje idealnie, świetne fotografie ;)
    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie świeciło, ale się zmyło - dziś znowu pochmurno i deszczowo. Ale na szczęście tym razem to w końcu taki całkiem ciepły, wiosenny deszcz.

    OdpowiedzUsuń