wtorek, 2 kwietnia 2013

Moc koloru



Witajcie :)
 
Czy ktoś wie gdzie jest ta wiosna??? 
Uwielbiam biel, ale tej za oknem mam zdecydowanie dosyć. Brakuje mi słońca, śpiewu ptaków, KOLORÓW!


Skoro Pani Wiosna w tym roku zaspała, muszę sobie jakoś radzić i wprowadzać przynajmniej jej namiastkę w domu. Dlatego w Majkowym pokoiku znów przybyło koloru, głównie za sprawą szydełkowego pledu zrobionego przez babcię. Mamy teraz własną ukwieconą łąkę :)
Doszedł też nowy kolorowy wieszak, a z zimowego snu obudziły się motyle :)


Może teraz wiosna zobaczy, jak bardzo nam jej brakuje i szybko nadrobi zaległości.

Miłego tygodnia :)





52 komentarze:

  1. Ach,jak pieknie!!!!
    Dobralas przepiekne kolory..!!!!!!!!
    No i pled...möj jest w kawalkach jeszcze -sama zobacz :)
    Piekny poköj... no i jaki porzadek!!!!-musze to koniecznie pokazac moim dziecia.....jako wzör do nasladowania!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety z tym porządkim też mamy problem, tak było tylko do zdjęć :)

      Usuń
  2. Biel ożywiona takim kolorami prezentuje się bajecznie :D
    Pled to poprostu mistrzostwo świata :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE, PIĘKNIE, PIĘKNIE! Cudowny pledzik i ten uroczy wieszaczek z kolorowymi kulkami.Wszystko tak dograne, tak subtelne,że... Że brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pled jest prześliczny,chętnie bym się sama takim otuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to za przesliczny obrazek nad łóżkiem? zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek jest ze strony z darmowymi grafikami "feed your soul" :)

      Usuń
  6. Jak kolorowo i wesoło:)Pięknie !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och cudnie! w pierwszej chwili pomyślałam, że to inspiracje ze Skandynawii!! Brawo! Teraz nie trzeba zaglądac az za morze, żeby zobaczyć cudne pokoje dziecięce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie!!!
    I te kolorki :) wiosna pełną gębą :)
    Zapraszam na konkurs urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pled. Kolorowo i wesoło. Jak wiosna nie chce przyjść to sobie trzeba jakoś radzić ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoik obłędny.Właśnie taki wytargałam z szafy moich rodziców leżał na dnie tylko w kolorze niebieskim w połączeniu z białym i 2szt podusi właśnie schną i jutro zmiana wystroju u córy:) Twój pledzik jak i cały pokoik jest przepiękny jak i mała właścicielka.Pozdrawiam ciepło i byle do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na myśli kocyk który wytargałam z szafy:)

      Usuń
    2. Super, że masz taką pamiątkę. Moja babcia miała pełno takich poduszek, niestety nie zachowały się:(

      Usuń
  11. Kochana wiosna już jest u mnie, zatem trzymam kciuki, że niebawem zawita i do Polski :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę Ci tej wiosny, mam nadzieję że niebawem zawita i do nas :)

      Usuń
  12. Tak wiosny i mnie brakuje dlatego świeta były na żołto!!!!A pledzik jest uroczy i dodaje wesołych kolorków w pokoju!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie w tym pokoiku Maji:)Pled przepiękny, marzy mi się dokładnie taki jak ten Twój:)Muszę wziąść się za szydełko:)Pozdrawiam wiosennie i zapraszam na swoje emaliowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kącik sypialniany, a pledzik rewelacja :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny, kolorowy pled :) mi również brakuje słońca i kolorów i mam nadzieję, że już niedlugo wiosna sobie o nas przypomni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! w białym pomieszczeniu krople kolorów wyglądają rewelacyjnie :) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, tak wesoło w tym pokoiku! Pled <3
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna pledzikowa łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie jest! Teraz wiosna na pewno przybędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne dodatki....taka Babcia to Skarb:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam sie z dziewczynami powyzej. piekna laka!! :-)) tez z utesknieniem czekam na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jak miło i wiosennie się zrobiło... Buziaki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna narzuta, piękne pastelowe kolory, wiosno czy Ty to widzisz i nic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale dzięki temu, że biały jest kolorem przewodnim, pozostałe kolory się nie gryząi wszystko łącznie nie wygląda za ciężko, dlatego uwielbiam właśnie biały!

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam na konkurs :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny pokoik i ten pled...ach!

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaa kochana zakochałam się w tym pokoiku! a pled absolutnie rewelacyjny:) gratulacje dla złotej rączki:) świetne połączenie kolorków:)))
    no i wieszaki to absolutny must have:) ściskam cieplutko, bo zima nadal trzyma;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, babcia super się spisała, dlatego dostała kolejne zadanie :)

      Usuń
  28. Pledzik i wieszak - bomba! Pokoik boski i jak najbardziej w moim stylu, ale to już wiesz :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny pledzik.
    Dobrze miec Babcie .
    Pozdrawiam.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest pieknie!!! nie ukrywam, że właśnie pokój Twojej córci i tego co w nim zrobiłaś coraz bardziej skłania mnie do podobnego rozwiązania w pokoiku mojej córci: biel i multikolorowe dodatki;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. powiem tak, pierwszy rzut oka na pled i myślałam, że Tereska nasza, Frotka znaczy się maczała w tym palce, ale doczytałam, że babcia. naprawdę przepięknie Damarku! przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest ten pled! Musiała się babcia narobić! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałam zapytać o wieszaczek i łóżko..gdzie takie piękne dają? pozdrawiam i czytam z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszak jet ze sklepu tiger, a łóżko z ikea :)

      Usuń
    2. swietny, tylko, że ja z poznania..a mogłabym poprosić o przysługę..:)?

      Usuń
    3. Kochana, z chęcią bym pomogła, ale ja też dzięki przysłudze go zdobyłam :)
      Szkoda, że te sklepy tylko w Warszawie :(

      Usuń
  34. Cudnie, świeżo i harmonijnie:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dagmar,
    nádhera, překrásný pléd, úžasné barvičky ..... Marki

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny pokoik. Ja mam pytanie co do dywanu w pokoju Twojej córki. Powiedz proszę jak się go użytkuje zastanawiam się nad zakupem takich 2 do przdpokoju. Sprawdzą się?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku, jaki ten pled cudny, nie mogę się przestać zachwycać.

    OdpowiedzUsuń