piątek, 19 kwietnia 2013

Blue


Witajcie :)

Nareszcie mamy wiosnę, a wraz z nią naszło mnie na małe zmiany. W naszym dużym pokoju już dawno nie gościł kolor, nie licząc tego w postaci kwiatów, teraz pojawił się w dodatkach. Na razie jest to kilka niebieskich akcentów, ale na pewno będzie więcej, głównie w kąciku wypoczynkowym, w którym pojawi się też nowa kanapa:)



Pewnie jak większość z Was, zaczęłam też działać na balkonie. Uprzątnęłam go po zimie, teraz pora rozejrzeć się za kwiatkami.


Przyjemnego weekendu :)





32 komentarze:

  1. Ja też uprzątnęłam balkon, ale dziś lało cały dzień i na kawkę na tarasie nie było szans. Skoro myślisz o zmianach to chiałabym serdecznie zaprosić Cię na zakupy do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl wszystkie topowe skandynawskie marki pod jednym wirtualnym dachem Zapraszam również, do wizyty na moim blogu i moim pinteset gdzie mnóstwo pomysłów na wykorzystanie i aranżację moich artykułów. zapraszam serdecznie Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niebieski..jestem ciekawa nowej kanapy wiec czekam:))))Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość prezentuje się bardzo ładnie, ale najpiękniej wygląda Gwiazdeczka na zdjęciu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski to mój ulubiony akcent kolorystyczny. Fajnie tam u Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna falbaniasta poducha, ale i tak najpiękniejsze jest portretowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie krople koloru w jasnych wnętrzach. Cudnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżinsowy jak najbardziej :))))
    Pozdrawiam i udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie u Ciebie:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też stroję ogrodową altanę z dodatkami niebieskimi w tym roku.U Ciebie błogi relaks...pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem kiedy do Ciebie zaglądam jestem zachwycona Twoim mieszkaniem.Jest jasno,przestronnie ale nie zimno i nudno.I ten stół na który choruję nieustannie...;))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglada ten Wasz duzy poköj.Piekne poduchy!
    Ja na dworze jeszcze nic nie ruszylam.Sypialnia zastopowala wszystko...
    Milego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. super podusia - szyta czy kupiona ? modelka na zdjęciu pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna poduszka i kolor, ja obecnie strasznie wariuje na punkcie turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciągnie do turkusu, ale bardziej w ubraniach :))

      Usuń
  14. Cudowna podusia :) u mnie bzik na punkcie mięty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wszystko urządzone! Dodatki w kolorze ożywią wnętrze :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dodatki i ten pokój, ach :)

    Teraz i ja mogę szaleć na balkonie w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, właśnie doczytałam, własne M to fajna sprawa :))

      Usuń
  17. Bardzo lubie taki odcień niebieskiego,czyzby to był kobaltowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba bardziej jeansowy, trochę jaśniejszy od granatu :)

      Usuń
  18. Piękny stół, krzesła, poducha z falbanami. Slicznie :)
    Od maja sadzenie, póki co zakupiłam bratki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba również postawię na bratki :)

      Usuń
  19. uwielbiam niebieski. bardzo wycisza i uspokaja. w odpowiednich dawkach i odcieniach oczywiście. u ciebie wygląda pięknie i dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie u Ciebie,,,ale moją uwagę przykuła lampa!!niesamowicie mi się podoba!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście bardzo mnie cieszy, ze kolory wracają na salony, po tak dlugiej zimie terapia kolorystyczna bardzo wskazana:)
    Miłej niedzieli zyczę i mnóstwa słonca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie u Was;) Z błękitnymi akcentami jak i bez;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A skąd lampka? Poszukuję podobnej

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, patrzę i nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeuroczy canvas, i sliczna corenka!!!

    OdpowiedzUsuń