niedziela, 10 marca 2013

Twórczy kącik



Ostatni kącik w Majkowym pokoju doczekał się wreszcie zagospodarowania, a moja mała miłośniczka rysowania ma teraz idealne miejsce do doskonalenia swojej twórczości.
Planując to miejsce wiedziałam, że musi w nim stanąć biureczko z podnoszonym blatem, ale wcale o takie nie łatwo (przynajmniej nie w rozsądnej cenie). Dlatego kiedy natknęłam się na poniższe zdjęcie, bardzo się ucieszyłam, że Ikea wprowadza takie stoliczki.


Oczywiście musiałam swoje odczekać, zanim pojawiły się u nas w sklepie, ale od kilku dni możemy się nim cieszyć (ja chyba nawet bardziej niż Maja ;)). Jest świetny!
 

Pomysł z wyeksponowaniem książeczek na półeczkach zna już chyba każdy.
 I love it ! Dlatego nie mogłam się oprzeć i pojawiły się też u nas :))

 

 Krzesełko chyba zmieni kolor... turkus, czerwień, żółty...jeszcze nie wiem, na razie jednak musi tak zostać, mam dosyć malowania :)


Mam nadzieję, że powstanie tu wiele małych "dzieł sztuki" (Maja w abstrakcji jest naprawdę świetna :)))

Przyjemnego wieczoru :)


46 komentarzy:

  1. Super stolik ! Sama bym chciała taki mieć hihi, tylko wydaje mi się, że to wersja mini dla najmlodszych, a ja raczej do tych wielkich należę hihi
    Może wyrośnie Ci artystka ? Kto wie, dlatego trzeba wspierać realizowanie planów maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa kochana cudny kącik wyczarowałaś! ten stoliczek, krzesełko! (w turkusie będzie obłędne):) i te kule kolorowe:)))
    fajny miałaś pomysł na wyeksponowanie książeczek! jestem pod wrażeniem:))) hehe i ja chyba sama bym do niego zasiadła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, krzesełko chyba jednak będzie turkusowe :)

      Usuń
  3. Fajny kącik i biureczko super !!! A nad regalikiem mogłaby zawisnąć jakaś tablica na dzieła sztuki utalentowanej malarki - taka sugestia od matki plastycznie natchnionej córki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na tablicę mam już pomysł, tylko czasu na realizację brak :)

      Usuń
  4. Kącik idealny dla małej damy, która lubi rysować :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super to biurko! co prawda mój brzdac nawet dobrze jeszcze nie siedzi.. ale kusi mnie zeby mu kupic na zapas.. bo jak wycofają je z Ikea ?? :( zmiana koloru krzesełka dobry pomysł :D ja bym odrazu to zorbiła.. ale mnie malowanie relaksuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć sama nie mam takiego pokoiku to chętnie taki bym chciała :) bardzo świeży i przyjemny !!! Ja bym krzesełka nie Makowska tylko poduszeczke fajna uszyła na siedzisko !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stolik jest super i już wiem, że MUSZĘ go mieć, a raczej mój Muffin musi... tam ukryjemy cały kredeczkowo-flamastrowy bałagan!;)
    Pozdrowionka! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam stoliczek, skrytka po blatem jest całkiem pojemna i ma oddzielną przegródkę na kredki, flamastry itd.

      Usuń
  8. Bardzo fajne miejsce do tworzenia:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. caly kacik jest wspanialy...samych dziek sztuki zatem zycze;)
    w pokoju mojej corki stoi zwykly lack z ikea a i tak wszelkie rysowania czy malowania odbywaja sie w salonie...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to biureczko! Pokoik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie jest, biureczko bardzo ładne i funkcjonalne. Teraz Maja dopiero się rozkręci, da upust twórczości swojej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne a przede wszystkim praktyczne to biureczko:-)
    Pozdrawiam,
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  13. Stoliczek świetny :))) U ans skończyło się na przemalowaniu starego stolika, ale kiedyś na pewno Młodemu jakieś fajne biureczko sprawię ;)))
    Ściski***

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny twórczy kącik!! Biureczko urocze, szkoda że w Krakowie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kącik:-)
    A ja jestem ciekawa jak wygląda Twój kąt do pracy:-)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, niestety muszę Cię rozczarować...ja nie doczekałam się jeszcze porządnego miejsca do pracy :( Marzę o takim, ale niestety nie mam już gdzie wcisnąć. Na szczęście nasz stół dzielnie znosi zarówno sterty papierów, laptopa, drukarkę, jak i maszynę do szycie :)))

      Usuń
  16. Piekne kąciki dla maluszków, aż chce się pracować/bawić/rysować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe to biureczko, mnie też bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie..kącik marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kącik - zachęca do tworzenia; a biurko jest rzeczywiście rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ladnie! Pieknie to razem wszystko wyglada, podobaja mi sie poleczki na bajki.

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie.
    Jestem zachwycona dywanem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kącik ma Maja. Pomysł z książeczkami na półkach świetny :) a krzesełko, moim zdaniem, rzeczywiście lepiej będzie wyglądać w kolorze :) ja stawiam na turkus :) czekam na Wasza decyzję w sprawie krzesełka :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam jak moja córcia była mała i całe dnie potrafiła rysować na kartkach a4,śmialiśmy się z mężem ze będę musiała w papierni pracować by zarobić na papier do rysowania bo znikał w ogromnych ilościach....nie mówiąc o kredkach,flamastrach.Rysunki zachowane mam do dziś:)
    Teraz Twoja Majka będzie tworzyć cudne rysunki bo talent odziedziczyła po mamie:)Pokoik jest obłędny biureczko miodzio.....właścicielka szczęśliwa:)))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kącik ,a proszę mi powiedzieć jaka to jest Czcionka? Szukam jej w moim programie ,ale nic no chyba ,że mam inny program do przeróbki
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czcionka nazywa się Scriptina Pro, ściągnięta z internetu.

      Usuń
    2. zabawne, właśnie zastanawiałam się nad tym samym :) dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  25. śliczny kącik ,a proszę mi powiedzieć jaka to jest Czcionka? Szukam jej w moim programie ,ale nic no chyba ,że mam inny program do przeróbki
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny kącik...a stoliczek też mi się marzył jednak za późno go trochę wprowadzili..Majka może teraz działać twórczo:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona tym kącikiem. Nie wiedziałam , ze Ikea wprowadziłą nową kolekcję mebli dla dzieci mimo, że w Ikei byłam ostatnio 4 razy.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra kącik ... zresztą cały pokoik jest super, taki przemyślany i estetyczny. Ja swojej córci również urządziłam pokoik na biało.
    Pozdrawiam IgAgA

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki kącik zawsze jest potrzebny ;) A dzieł sztuki z pewnością będzie sporo - potem tylko czekać za paręnaście lat na międzynarodowe wystawy ;)
    Pozdrawiam!
    PS. Zapraszam do mnie na urodzinowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pokoik, kolorowy, ale nie przeładowany :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny ten stoliczek-aż żal ,że już się nie jest dzieckiem :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna aranżacja:) Cudne baloniki

    OdpowiedzUsuń
  33. a gdzie kupiłaś te kolorowe lampki? są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Maja jak urosła! I jakie długie włoski ma :)
    Kącik cudny, mała może w spokoju oddać się swojej twórczości :D

    A "martynkę" miałam i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi sie podoba twoj pomysl na tworczy kacik

    OdpowiedzUsuń
  36. tyle rzeczy chciałabym tu napisać, a mam mocno ograniczony dostęp do internetu.
    Twoje mieszkanie zmieniło się bardzo, jest wyjątkowe, urządzone bez zbędnego nadęcia.
    Maja jest urocza!
    Widzę kredki o odpowiednim przekroju, rowerek biegowy identyczny jak mojej córeczki i chyba taką samą kamizelkę. /nie mogłam się powstrzymać i musiałam wbrew zasadom porównać Wasze do naszego :)/
    Będę się powtarzać: imponujesz wciąż bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  37. ale świetny stolik! kącik jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie! Stolik boski! Uwielbiam Twój styl i Twoje wnętrza. Półeczki na książeczki są ekstra - potwierdzam bo też mamy takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kącik, tez mam miejsce na taki w pokoju synka, ale na razie muszę czekać :)

    OdpowiedzUsuń