środa, 6 marca 2013

Słońce w kuchni



Witajcie :)
Czy Wy też nie możecie nacieszyć się tą piękną wiosenną pogodą? Ja nawet nie chcę słyszeć o powrocie zimy, tak bardzo brakowało mi słońca :) I chociaż nie mogę w pełni korzystać z uroków obecnej aury, bo znów zmagam się z choróbskiem, to i tak cieszą mnie promyki wpadające przez okno.


Korzystając z tego, że nie brakuje światła zrobiłam kilka zdjęć odmienionej trochę kuchni :)
Niby nic, bo tylko wymieniliśmy blaty i zamontowaliśmy półkę, ale dla mnie różnica jest ogromna :)




 W czeluściach komputera długo szukałam zdjęcia tego kącika przed zmianami i znalazłam bardzo stare, zrobione niedługo po przeprowadzce, w stanie zastanym :))
Jest różnica?


Kochani, przypominam o konkursie, został już tylko tydzień, żeby wziąć w nim udział. Do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody.

Zapraszam :))



Miłego dnia :)


53 komentarze:

  1. Bardzo ładne zmiany :)
    Wiadomo, na poczatku cieszymy sie z tego co mamy, ale apetyt rośnie w miare jedzenia i wiadomo ...
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na początku nawet nie myślałam o zmianach, cieszyłam się, że jest wymarzone, własne :)

      Usuń
  2. Zmiany jak najbardziej na plus. Spodobała mi się lampka przymocowana do półki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lampka jest z ikei.

      Usuń
  3. Kochana, jaka różnica! Zdecydowanie na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet najmniejsza zmiana cieszy..półeczka prezentuje się bardzo fajne plus kubeczki i miseczki na niej:)
    słonko i u mnie pięknie świeci --- pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też już się strasznie stęskniłam za słońcem, ale nareszcie jest! niesamowite jak bardzo zyskała Twoja kuchnia na wymianie blatów na białe. Od razu jakoś tak jaśniej się zrobiło. Teraz jest o wiele bardziej w Twoim stylu więc nie możesz być z tej zmiany niezadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prawda, wielkiej rewolucji nie było, a kuchnia wygląda zupełnie inaczej :)

      Usuń
  6. O matko, aż się nie chce wierzyć, że tylko blat zmieniony i półeczka dodana. Całość nabrała świeżości. Pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. My korzystamy ze słońca ile się da...a różnica jest ogromna:) Fantastyczna ta lampka-potrzebuję czegoś takiego nad zlew. Ale ciągle szukam....
    Wracaj szybko do zdrowia:))))
    PS.pokój dzieci po zmianach już jest na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już nadrobiłam zaległości u Ciebie :)

      Usuń
  8. Wszystko mi się bardzo podoba :)
    Dla Ciebie także trzynastka jest szczęśliwa? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, taki porządek. wszystko rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę zwrócił pojemnik na chleb.Śliczny ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chlebak taki trochę gotowo-hand made :)

      Usuń
  11. Pewnie, że widać! Blat dużo zmienił, rozjaśnił kuchnię :)

    Ja też już nie chcę zimy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :)
      Ja też nie chcę zimy, a ona znów przyszła :)

      Usuń
  12. Wspaniałe zmiany, małe a cieszą i dużo wnoszą...miseczki, chlebak,wszystko cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przypuszczałem jak bardzo brakowało mi słońca, zdecydowanie tego potrzebowałam :D Normalnie odżyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też odżyłam, ale dziś znów zima :(

      Usuń
  14. o tak jest różnica i to znacząca i oczywiście na wielki plus:))) śliczną masz ceramikę i dodatki. ten chlebak to dla mnie jest największe odkrycie! jest cudny, gdzieś Ty go wyłapała?:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :)
      Kochana, o chlebaku już kiedyś pisałam. To puszka sagaform, którą dostałam od pewnej miłej osóbki, z wyklejonym przeze mnie napisem :)

      Usuń
  15. Zmiany cieszą , ta zdecydowanie na korzyść. W ogóle bardzo mi się u Ciebie podoba i chętnie tu zaglądam. Zapraszam Cie serdecznie na rewizytę i jak się spodoba to do mojego grona:-) Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super te zmiany - i cudowne miseczki :) pozdrawiam i życzę miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany bardzo korzystne! Jest przyjemniej, klimatycznie i przejrzyście. Buziaki wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak! Jateż szaleję ze szczęścia jak widzę promienie słoneczne w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że wszystko wygada wtedy piękniej?

      Usuń
  19. zmiany bardzo pozytywne..ten pojemnik na chleb jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małe zmiany zazwyczaj są najbardziej spektakularne - sama tego ostatnio doświadczyłam! ;)
    Uwielbiam wiosnę, aż nie chce mi się wierzyć, że za niedługo znów ma być 0 stopni... :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy już marzy o wiośnie, zimie mówimy stanowcze nie :)

      Usuń
  21. Mala zmiana, duzy efekt :-) U mnie wiosna w pelni...nareszcie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sympatyczna zmiana... Niby nic wielkiego, ale jak cieszy!
    Pozdrawiam z Köln... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Takie zmiany najbardziej cieszą :)

      Usuń
  23. No niby nic wielkiego, ale faktycznie kuchnia wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiany w tym kaciku na duży plus!! Od razu milej jak to słoneczko świeci!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zmiana. Strasznie fajny ten chlebak. Już kiedyś mnie urzekł, tylko nie pamiętam gdzie. A czy zdradzisz skąd pochodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Odpowiedziałam już Scraperce na to pytanie, kilka komentarzy wyżej :)

      Usuń
  26. Przepięknie:)
    Pozdrawiam Damarku po długiej przerwie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Cieszę się, że wróciłaś :)

      Usuń
  27. Śliczne mieszkanko ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń