piątek, 8 marca 2013

Nowa-stara szafa



Biel chyba nigdy mi się nie znudzi, wręcz przeciwnie chcę jej coraz więcej :) 
Tym razem zmiany koloru na biały doigrała się szafa w przedpokoju.


Męczyła mnie już od dawna, bo pierwszej urody nie jest, ale ukrywa jeszcze brzydszy gazomierz, rury i jednocześnie jest pojemną szafką na buty. Po przemalowaniu na biało stopiła się ze ścianą i prawie zniknęła. Przedpokój zdecydowanie zyskał na wielkości, a ponieważ szafa stoi przy wejściu do kuchni, to i tej parę "optycznych centymetrów" przybyło.

 


Z okazji dzisiejszego święta, życzę wszystkim Kobietom miłości, radości i spełnienia :)



Miłego weekendu :)


45 komentarzy:

  1. hej kochana! super , że przemalowałaś tą szafę:) ja w przedpokoju mam dużą szafę z voxa w kolorze WENGE, ale kupioną 2 lata temu i już teraz nie mogę na nią patrzeć i najchętniej bym przemalowała:) tylko nie wiem jak się za to zabrać... bo to takie wielkie, a trzebaby było całą szafę zetrzeć!
    uściski dla Ciebie, wszystkiego dobrego kobietko!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Ja też mam taką wielką, w takiej samej okleinie jak była ta, też nie daje mi spokoju...zobaczę może doczeka się kiedyś zmiłowania :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia :) Tobie również wszystkiego dobrego :) a biel wygląda super :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  5. mało kobieco się wyrażę...ale stwierdzam fakt " zarąbiście" ta szafa Ci wyszła ! z nową gałeczką, extra, po prostu ślicznie wygląda teraz Twój przedpokój !!! pozdrawiam Magda
    przepraszam, dwa razy komentarz mi zafiksował :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba mało kobieco :)) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  6. Świetne posunięcie, w tej bieli jest zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, też tak myślę :)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo fajnie. Pozdrawiam i życzę miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszło.Wszystkiego dobrego z okazji naszego święta:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę !

    Czy mój komputer nie pokazuję jakichś zdjęć ..........bo ja żadnej szafy na tych zdjęciach nie widzę !!!! Oprócz gałki ceramicznej z chwostem:)) Albo się tak wtopiła że jej naprawdę nie widać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...spokojnie Patti, wszystko działa :) Tej szafy naprawdę prawie nie widać. Całości nie ma co fotografować, ot biała tafla od podłogi do sufitu :))

      Usuń
    2. Kochana !

      Już się wystraszyłam , ze mój komputer nie czyta wszystkich zdjęć albo czas do okulisty:))

      Nawet ten kawałek co widać wyszedł świetnie:))

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. wygląda ślicznie;) też marzę o przerobieniu tego straszydła co mam na korytarzu:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu jaśniej! I Tobie też wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie się biel nie znudzi a mi się nigdy nie znudzi mieszkanie Twoje:)

    Damarku, szczęścia życzę, na każdy dzień roku, nie tylko ten:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przemiana zdecydowanie na plus :) a z okazji Święta Tobie również wszystkiego najlepszego - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna metamorfoza, jednak biel to biel!!!
    Wszystkiego dobrego!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wymyśliłaś, cudowna metamorfoza.
    Pozdrawiam M :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja kocham jaskry...:)))
    szafa teraz wygląda o niebo lepiej, więcej przestzreni się zrobiło :))) Też muszę swoją przemalować...hmmm....
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ostatnio pokochałam biel;-) Szafa wygląda super i masz racje zrobiło się przestronniej.
    Piękny kwiat!!!!!
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rowniezkocham biel:-) A u Ciebie bardzo jej do twarzy:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu lepiej ;) Ja też kocham biel i jej wszystkie odcienie, odmiany ... Gałeczka super i chwościk też bardzo fajny! Buziole wiosenne i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się bardzo podoba kolor ścian, biel uniwersalna i ponadczasowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie u Ciebie a szafa w bieli faktycznie zyskała na urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolejna świetna metamorfoza - oj rozpędziłaś się z tą bielą :))) wygląda super i na pewno jest teraz optycznie jaśniej i przestronniej.
    pozdrowionka i zapraszam do mnie na wiosenne candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym chętnie cały dom pomalowała na biało, wyszło rewelacyjnie!Zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super metamorfoza
    Tez chce przemalowac meble ale troche sie boje czy to bedzie trwale

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo udana metamorfoza,gałeczka miodzio.....i ja pokochałam boiel i w mieszkanku zmiany zmiany ale cóż człowiek naogląda się pieknych wnętrz i dostaje bzika.....tyko portfel cierpi:)


    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biały jest dobry na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skąd masz taką piękną skrzynię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynię zrobiłam sama :)

      Usuń
    2. Ooo, super! Może i ja spróbuję. A jak, w takim razie, uzyskać taki efekt "przetartych" napisów?

      Usuń