piątek, 15 marca 2013

Konkurs Wonder Home - wyniki

Witajcie Kochani :)

Konkurs z Wonder Home dobiegł końca, pora więc podać wyniki :))



Bez zbędnego przedłużania ogłaszam, że cudowne nagrody wygrywają:

Malina - piękną poduszkę firmy Green Gate

Magdalena Gębala -  kosmetyczkę Lisbeth Dahl

bb26 (Bernadeta B) - wielkanocne jajka

Wygranym serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy.

Wszystkim bawiącym się z nami w imieniu swoim i sklepu Wonder Home bardzo dziękuję za udział :))

Pozdrawiam 




10 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Na prawdę?? To ja Malina!! Wiem, że już nie tak jestem podpisana, bo założyłam blog ;) ...ale aż z wrażenia i niedowierzania poszłam zobaczyć, czy jakiejś drugiej Maliny tam nie ma:) Nie widziałam :) Idę pisać maila! Dziękuję!! :* :* :* Bardzo dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń