niedziela, 3 lutego 2013



Witajcie :)
Przede wszystkim dziękuję Wam za miłe komentarze na temat Majkowego pokoiku. Jeszcze sporo w nim do zrobienia, brakuje wygodnego kącika do rysowania, miejsca na książeczki i gry. Niestety to nie takie łatwe zmieścić wszystko na kilku metach, tak by zostało jeszcze sporo przestrzeni do zabawy, dlatego cały czas główkuję jak te dwie rzeczy pogodzić. 

Dziś po raz pierwszy od dawna słońce nieśmiało wyjrzało zza chmur, pobiegałam więc z aparatem i uchwyciłam kilka promyków :)




Miłego wieczoru :)


30 komentarzy:

  1. Pięknie lampiony i ta poducha (lniana?). Przede mną też zagwostka ulokowania wszystkiego w pokoiku dziecięcym... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie już pisałam :D ale podusia z gwiazdką z ćwieków jest po prostu genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy koc. Jak już Ci się uda zrobić zaplanowane kąciki, pochwal się zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) U mnie też dzisiaj wyszło słońce, ale na bardzo krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś tą śliczną marokańską lampę??

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne wnętrza u Ciebie są, lubię taką harmonię i dobrane kolory. Zapraszam Cię do mnie na fajne DIY Gosia z homefocuss.blogspot.com . Miło mi będzie mieć Cię w moim gronie google obserwators Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. och jak ładnie marokańsko tak u Ciebie się zrobiło:)))
    czarujące zdjęcia! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnie...u nas tez słońce..
    Zapraszam na Candy do mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie słonko niestety nie zawitało.. :) ale przynajmniej u Ciebie sobie trochę go zaznam :) czarno biały pled - uwielbiam . podczas zakupów niestety zdecydowałam się na inny, ale to znak, że jest po co wrócić znowu do sklepu ;)
    pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie słonko niestety nie zawitało.. :) ale przynajmniej u Ciebie sobie trochę go zaznam :) czarno biały pled - uwielbiam . podczas zakupów niestety zdecydowałam się na inny, ale to znak, że jest po co wrócić znowu do sklepu ;)
    pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kropy i latarenki :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy u Ciebie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie słoneczka ani widu, ani słychu... Ładne migawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie...:)))) Piękne te marokańskie lampiony i pledzik ładny :) U nas też nawet wyjrzało po południu, ale ja zagrypiała, więc jakoś nie umiałam się cieszyć...
    ściskam mocno****

    OdpowiedzUsuń
  15. ...pieknie!!! :)
    U nas röwniz pochmurno!!!
    Ale dzis wieczorem popruszylo.. wiec moe z mrozem wröci i slonce...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne jest te zdjęcie lampionu rzucającego cień na ścianę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadal pod wrażeniem Twoich cudnych odsłon podusie urocze .....
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie masz !!! Kocyk jest mój ukochany a podusia z gwiazdą cudowna!!
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  19. W każdej odsłonie mi się podoba u Ciebie Damarku :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kropkowany pledzik bombowy :-))Podusia gwiazdkowa-extra

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem jak zwykle zachwycona , uwielbiam Twoje mieszkanko.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lampiony sliczne!!!
    Wytypowalam Cie do wyroznienia,zapraszam do mne po szczegoly,
    Pozdrawiam
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  24. Chwytaj jak najwięcej promyków i zdjęć aparatem - uwielbiam je później podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne zdjęcia :)
    będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do link party u mnie na blogu:
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje, dzięki:) pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzania bloga o wnętrzach:
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie zasiądę tutaj na dłużej! piękne mieszkanko, świetne aranżacje, super styl. Tak. To zdecydowanie mój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne zdjecia. Masz bardzo przyjemna kolorystyke w miszkanku :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń