piątek, 15 lutego 2013

Konkurs Wonder Home

Witajcie Kochani :)

Mam dziś dla Was niespodziankę :)) Już dawno obiecałam candy, ale ciągle brakowało mi pomysłu na idealne nagrody, na szczęście z pomocą przyszła mi Asia, właścicielka sklepu internetowego WonderHome.pl

Wonder Home jest wyłącznym autoryzowanym przedstawicielem duńskich marek Green Gate oraz Lene Bjerre Design w Polsce.
W sklepie znajdziecie cudowną porcelanę, piękne poduszki, obrusy i wszystko to, co uczyni Wasz dom piękniejszym i przytulniejszym.

Jeśli macie ochotę stać się właścicielami oferowanych przez Wonder Home produktów i upiększyć swój dom na wiosnę, zapraszamy na  

KONKURS !



Wśród uczestników rozlosujemy trzy nagrody w pięknych pastelowych kolorach, widoczne na banerku:

Poduszkę firmy Green Gate  

Kosmetyczkę Lisbeth Dahl 

Ozdobne jajka wielkanocne Green Gate.


Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

Po pierwsze:

W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie: 
Które z produktów dostępnych w sklepie WonderHome.pl podobają Wam się najbardziej?

Po drugie:

Polubić fanpage Wonder Home na facebooku.
(w komentarzu pod postem proszę o podanie adresu e-mail w celu weryfikacji z facebookiem)

Po trzecie:

Podlinkować poniższy baner na swoim blogu lub udostępnić publicznie wpis o konkursie na facebooku WonderHome.




Zapisy trwają do 13 marca, a 14 marca wylosujemy zwycięzców.

Serdecznie zapraszamy :)



58 komentarzy:

  1. hej hej kochana!!!!!!!!! ale super konkurs:) z miłą chęcią się zapisuję i idę spełnić wszystkie warunki. ale cuda rozdajecie! już zaciskam kciuki:DDD
    uwielbiam green gate i dlatego wybieram cukierniczkę June Mint:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. info również na fejsbooku:) zaraz będziecie mieli duuużo chętnych:)))
      mój e-mail anna.wierzchowska6@gmail.com, ale chyba to nie potrzebne, bo widać, że scraperka polubiła;)
      buziaki

      Usuń
    2. Dzięki Aniu, nagrody idealne na wiosnę :)

      Usuń
  2. chętnie i ja staję w kolejce...
    kate-rina5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb jako Katarzyna Kowieska

      Usuń
    2. Dziękuje :)
      Proszę jeszcze o wytypowanie ulubionych produktów :)

      Usuń
    3. wszystko w sklepie jest takie piękne ze ciężko wybrać jedną rzecz...kolekcja LOVEBIRDS to mój faworyt...

      Usuń
  3. Jakie cukierasy! :) Bardzo chętnie wezmę udział, jestem bezblogowa, ale na FB juz polubiłam (kzoremba@gmail.com) Nie znałam wczesniej tego sklepu i bardzo się cieszę, że za sprawą tego wpisu już znam! Najbardziej podoba mi się krednes Lene Bjerre i metalowe pudełeczko z kolorowymi jajeczkami :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny konkurs i same cudeńka do wygrania :)
    obserwuje jako: mysza
    e-mail: sunbean@gazeta.pl
    na fb lubię i udostępniłam jako: Danuta W.
    baner na moim blogu: http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie podoba mi się wszystko ale najbardziej dodatki w pastelowych kolorach jak mata kokosowa nanna mint :)

      Usuń
  5. Ojej jakie cudne nagrody!
    natalia.kabala@wp.pl
    FB warunki już spełnione teraz zabieram się za
    wybieranie produktów!
    Moimi typami są:
    komplet pudełek Lovebirds
    przesiewacz Amy

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią staje do konkursu. Jako że jestem miłośniczką maki Green Gate to "do wzięcia" jest kolekcja ceramiki "mint". Zadanie spełnione. Polubione na fejsie.

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny konkurs aż mi się oczy zaświeciły. Zakochałam się w kubeczku do herbaty candy mint, jest piękny i delikatny jakby stworzony dla mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam o adresie jak zwykle roztrzepaniec jeden. dorota61@onet.pl
    Pozdrawiam jeszcze raz. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się KOMPLET PUDEŁEK LOVEBIRDS - nie wiem dlaczego, ale mam fioła na punkcie ozdobnych pudełek, a te są wręcz boskie! :)

    na FB lubię, mój mail: agoooooosia@gmail.com

    i udostępniłam informację na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam całą serię Green Gate w tych miętowych kolorkach, jednym z tych przedmiotów jest fartuszek marki Green Gate, kolekcja April Mint.
    wielebas@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam faca...wiem dziwne. Nie mogę wziąć udziału w konkursie? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, ale niestety trzeba spełnić wszystkie warunki :(

      Usuń
  12. Mnie się podobają dzbanki na herbatę DZBANEK DO HERBATY MALOU czy DZBANEK DO HERBATY CANDY MINT są piękne!!! 100% mojego stylu:) Mam nadzieję że poszczęści mi się w Waszym Candy bo akurat to byłby prezent na moje urodziny:)

    Na fb obserwuję jako Carolyna McIron:) a mój mail to carolyna.mciron@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne nagrody :) aż mi się zrobiło szkoda, że nie mam Facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam fejsa :( ot i znak, że nie istnieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, może nie jest tak źle :)

      Usuń
  15. I ja, i ja, i ja ;)
    maaryolkaa@gmail.com - fb Hania Stolarek
    Zdecydowanie wszystko! Ale moim typem są Wasze dodatki, szczególnie zeszyt do notowania LOVEBIRDS (uwielbiam przepiśniki :), do tego kosze wiklinowe i termosik Amy! :)))
    Pozdrówki dla wszystkich fanek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystko co kryje się pod marką Green Gate..ale jeśli miałabym wybrać konkretne produkty, to wybrałabym fartuch Loverbirds Mint i cukierniczke June Mint. Miętowy, to jeden z moich ulubionych kolorów :) Te produkty mogłabym z powodzeniem używać często (codziennie!!) i cieszyć się ich widokiem przez cały czas.
    Codziennie uświadamiam sobie, że życie jest na prawdę za krótkie, żeby ulubioną porcelanę chować w kredensie na Wigilię, a ukochane obrusy i ręczniki przekładać tylko z półki na półkę w szufladach z obawy, że się poplamią... :)
    Pozdrawiam

    Nadia Siewniak
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bernadeta B-lubię na fb
    bernadetaaa@interia.pl
    W sklepie jest wiele cudeniek, które mnie urzekły. Przepiękne, kolorowe wielkanocne jajka-rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię na fb jako Mariola W.
    mariola.wisnie@gmail.com

    Według mnie najpiękniejsze są fartuszki oraz talerzyki... Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kubeczki bez uszek. Szczególnie podobają mi się serie: Milie White - kwiatuszki, Spot Red i Blue - kropki i Juliet - paseczki Red i Blue.
    s.kowalska@hotmail.com
    Pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .
    Oczywiście bierzemy udział w Twoim Candy 
    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy dołącz do nas .
    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie kategoria WOKÓŁ STOŁU jest the best. A w niej TALERZ DORA WHITE - napisy, bardzo oryginalne, w połączeniu z kwiatami i subtelnością kolorów urzekają, nawet faceta :)

    Daniel Mikosz
    danmiko@wp.pl

    Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam produkty Green Gate. Bardzo podoba mi się seria kwiatowa i mint, m.in.DZBAN 1 L CANDY MINT i KUBEK DO HERBATY CANDY MINT oraz fartuszki, rowniez z Green Gate.
    ajeziorna@gmail.com

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie produkty są piękne, kolorowe i wzorzyste i to mi się najbardziej podoba:)
    Maria Przewłocka
    mania71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduszeczki śliczne, kwiatowe skradły mi serce:)
    Ada
    braggaxyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sylwia B.- Facebook
    sylviaaa100@interia.pl

    Najbardziej podoba mi się Komplet pudełek Lovebirds, w których można ukryć swoje wyjątkowe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Facebook - Monika M. monikam18@gmail.com

    Najbardziej podobają mi się wiklinowe koszyki i szklanka do mlecznych napojów - niesamowita i w stylu retro czyli to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poduszko podbiła moje serducho:-)
    Musiałam niestety utworzyć nowego bloga, gdyż miałam problemy z tamtym. Przepraszam za zamieszanie i zapraszam ponownie.
    http://mymilkahome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam się i ja - wczoraj natknęłam się na Twojego bloga i sporo sobotniego czasu mi skradł:))))
    Zgłaszam się do konkursu!
    Bannerek już na moim blogu, na którego oczywiście zapraszam
    http://mojewnetrza.blogspot.com/
    na fb figuruję jako Anna Nanulika, oczywiście polubiłam! Mój mail nanulika@gmail.com

    a jeśli chodzi o sklep i wybór asortymentu - najtrudniejsza jak dla mnie część konkursu - jak tu się na coś zdecydować?! wszystko takie urokliwe!
    Wybrałam więc 3 rzeczy:

    1.dzbanek do herbaty spot red
    2.forma do zapiekania mint
    3.koszyk wiklinowy

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się kredens, który z pewnością nadałby charakteru każdemu domowi w jakim by się znalazł. W kategorii "Wokół stołu" można znaleźć mnóstwo pięknych porcelanowych drobiazgów, jak filiżanki, czy dzbanuszki, którymi chętnie wypełniła bym kredens. Wyobrażam sobie jak wyciągam z kredensu te śliczności, by podać do stołu kawę, dla moich gości. Podobają mi się też liczne dodatki, jak kosze wiklinowe, czy butelka na mleko, które choć są pozornie "pierdółkami", tak naprawdę to właśnie one dodają ostatecznego charakteru każdemu miejscu.

    cosmo777@onet.eu fb: Marta Lis

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zauroczona wszystkimi produktami, są wspaniałe, przepiękne i niepowtarzalne...Najbardziej jednak zauroczyła mnie cudowna porcelana, niesamowite tekstylia i dodatki.Jestem pod wielkim wrażeniem!:-) Patrycja Broda, mój mail: patibroda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie rzeczy są urocze i są w przepięknych pastelowych kolorach, które wprost uwielbiam. Najbardziej podobają mi się dodatki w postaci butelek na mleko, które od razu przypominają mi świetne komedie z czasów PRLu czy termosy, które świetnie sprawdziłyby się na pikniku z przyjaciółmi i rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. zapomniałam o mailu: maggeb94@gmail.com, zaś na facebook'u polubiłam jako Magdalena Gębala

      Usuń
    3. Uwielbiam wszystkie ich produkty, a każda kolejna kolekcja mnie zaskakuje,że można wymyślić wzór jeszcze ładniejszy od poprzedniego,no i oczywiście kolorystyka,moim sercem zawładnęły nowe filiżanki Candy Mint,chciałabym pić codziennie herbatę z takiej filiżanki.
      Mój mail: mon.kobylanska@gmail.com

      Usuń
  32. Wszystkie rzeczy znajdujące się w Sklepie są przepiękne. Każda z osobna i wszystkie razem stworzą niepowtarzalny klimat na "świeczniku" i w zakamarkach naszych domów.
    Osobiście wybieram
    Szklankę do mlecznych napojów Green Gate- ponieważ ostatnio ponownie odkryłam walory smakowe kaw zbożowych pitych z mniejszą lub większą porcją mleka.
    Na FB- Krystyna Skawina
    krystyna_skawina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam jako pięćsetna obserwatorka:) Z miłą chęcią zapisuję się na Candy:) W sklepie najbardziej przypadły mi do gustu produkty z kategorii Wokół Stołu - są niepowtarzalne i niezwykle klimatyczne:) A moje faworytki to Cukierniczka June Mint, Kubek do Herbaty Vera:) Gorąco pozdrawiam:)
    Na fb lubię jako Małgorzata Chrobak
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. najbardziej podoba mi się KOMPLET PUDEŁEK LOVEBIRDS http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=24&product_id=78

    choć jest w czym wybierać ;-) ale pudełka są i przydatne i ładne, tak więc wygrały w moim rankingu. na fb lubię jako Marta Kowalska , email: mart.kowalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. BLOGA NIE POSIADAM... KONTA NA FEJSIE NI POSIADAM...
    JEDAK JAK OKIEM RZUCIŁAM NA NA WONDERHOME.PL TO NIE MOGŁAM SIĘ ODERWAĆ OD MONITORA;) UROCZA PASTELOWO-MIĘTOWA KOLEKCJA GREEN GATE...SŁODKOŚCI:)
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako Joanna_26
    na FB: Joanna B.
    kabanos_25@onet.eu

    FARTUSZKI I PODUSIE, mam bzika na punkcie fartuszków a te po prostu podbiły moje serce, są fantastyczne, April Mint pewnie będzie mi się śnił po nocy; poduszeczki natomiast to moja pasja od dziecka, nie umiem szyć ale kiedyś zrobiłam komplet na szydełku i do dzisiaj trzymam na pamiątkę, cały dom jest w poduszkach, ale te ze sklepu Wonder Home są jak z bajki, zniewalające :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam całą kolekcję Green Gate, naczynia są przepiękne.
    malgonieczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam green gate i trudno podac jedna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeśli chodzi o piękne przedmioty, to jestem stworzenie bardzo kochliwe i masowo gromadzę słudkie i urocze drobiazgi, rujnując tym samym moje finanse. Dlatego nie umiem wybrać jednej rzeczy. W sklepiku, który w całości mnie zauroczył wyłapałam:
    http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=18&product_id=117
    http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=20&product_id=65
    http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=24&product_id=94
    http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&filter_name=green&product_id=78
    http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=24&product_id=79
    Termos i kubeczek, bo herbatka to jedna z największych przyjemności dnia. Termos idealny na uczelnię, kubeczek na wieczór w domu. Poduszka dla dobrego snu i przyjemności patrzenia. Notatnik, na najważniejsze notatki no i pudełeczka. Puszki i kartony wszelkiego rodzaju uwielbiam, bo ułatwiają utrzymanie porządku, a jak są urocze, to dodatkowo dekorują pokój.
    Ale tak jak poprzedniczki, jestem zauroczona wszystkim z Green Gate, więc mogłabym wkleić linki do wszystkich produktów. :)
    Mój mail: misiunia.kanka@wp.pl
    Banner na moim blogu: misiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Same piękności do wygrania! Ja wybrałam cukiernicę June Mint. Mój email izabela.kochana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja się dopisuje moze jakieś małe szczęście i do mnie się uśmiechnie.
    najbardziej podoba mi sie:fartuszek marki Green Gate, kolekcja April Mint
    mój email: sylwia161077@gmail.com


    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. dżenialne:)

    wiosna przynajmniej w Wonder Home, bo za oknem śnieg:)

    co mi się podoba najbardziej?- butelka do mleka Audrey grey, pudełka Lovebirds i dzbanek do herbaty Spot red.A w ogóle to wszystko:))

    mój e-mail: forgetmenot.magdalena@gmail.com

    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I like: http://www.wonderhome.pl/index.php?route=product/product&path=24&product_id=78
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam :)

    Wszystko to, co "wokół stołu", ponieważ to tam gromadzi się cała Rodzina, tam jest najwięcej miejsca na to, co piękne, ciepłe i inspirujące...

    Apetycznie, stylowo, sielsko - anielsko... Lubię to :)

    Pozdrawiam,

    Magda S.

    79magda(maupa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń