sobota, 23 lutego 2013

glass & metal



Szkło i metal.
O tym, że te dwa materiały świetnie do siebie pasują doskonale wie Agnieszka, która tworzy z nich cuda.
Aga właśnie otworzyła sklepik internetowy ze swoimi pracami, a ja jako uzależniona od wszelkiego typu latarenek i lampionów, nie mogłam przejść obok tego wydarzenia obojętnie.

W "Niedźwiedziu", bo taką wdzięczną nazwę ma ten piękny lampion, zakochałam się na blogu Agnieszki, a teraz dzięki zakupom w sklepie Agnethahome.pl, mam go u siebie :)))



Jest piękny, wykonany z dbałością o każdy szczegół i idealnie pasuje na mój wąski parapet.



Oprócz lampionu, w paczuszce od Agi znajdowały się także śliczne szklane pudełeczka, które wygrałam w jej Giveaway.
Nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście, bo konkurencja była naprawdę ogromna :)))))
Pudełeczka mogą być ozdobą samą w sobie lub służyć do przechowywania różnych drobiazgów.

Dziękuję Agnieszko raz jeszcze, wszystko jest piękne, cudowne, idealne...ech mogłabym tak długo :))))))

Jeśli jeszcze nie byliście na blogu Agnieszki i oczywiście w jej sklepiku, gorąco polecam, bo ta dziewczyna ma wielki talent :)))



Kochani przypominam także o konkursie, który organizuję wspólnie ze sklepem WonderHome.pl, do wygrania są cudowne nagrody marki Green Gate i Lisbeth Dahl, zapisy trwają do 13 marca.

Serdecznie zapraszam :)




Miłego weekendu :)


55 komentarzy:

  1. Przepięknie Damareczku u Ciebie w każdej odsłonie .... też właśnie mam zamiar zakupić takie cuda..... pokoik dopieszczony maksa....

    pozdrawiam ciepło mimo iż u mnie za oknem sypie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie też zima na całego :)

      Usuń
  2. Oczywiście wszystko piękne, wiem co mówię bo też kupiłam pudełeczko. Zapraszam do mnie na sesję, w której pudełko występuje w roli głównej.
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękne, piękne.
      Idę zobaczyć cuda Agi u Ciebie :)

      Usuń
  3. Ilekroć zaglądam do Ciebie jestem pod ogromnym wrażeniem!!! pięknie mieszkasz!!
    latarenka od Aguni wspaniała i idealnie pasuje do Twojego wnętrza!! i te pudełeczka cudowne,gratuluje wygranej!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że pudełeczka będą się u Ciebie świetnie prezentować :) Moje gratulacje! :)) Niedzwiedz tez wyglada pieknie na Twoim parapecie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niedźwiedź wpasował się idealnie na mój trudny do zagospodarowania parapet :)

      Usuń
  5. Kochana... nie wiem co powiedzieć...siadłam na cztery litery z wrażenia...

    Cudnie.... Twoje zdjęcia....och...ech... :*********
    Dziękuję :)

    Piękne aranżacje, wprost z katalogu!!:)))

    I powiedz mi proszę przy okazji co to za cudne zasłony w oknach, bo ja szukam takich i nie wiem gdzie kupić... :))))))?
    ściski****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, to ja dziękuję :)
      Twoich prac nie sposób nie chwalić :)
      Zasłony to niezawodna Ikea oczywiście :)
      Ściskam :**

      Usuń
  6. Pudełeczka niczym od Madame Stoltz, czyli co Polak też potrafi!!! Faktycznie wszystko wygląda świetnie; jasno, przestronnie i harmonicznie. Lubię takie wnętrza. Zapraszam Cie do mnie dziś pokazuję Wam moją sypialnię , jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do mojego grona. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że Polak, a raczej zdolna Polka potrafi :)
      Z przyjemnością do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  7. Wpadłam tu sobie przypadkiem i ...przycupnę ukradkiem. Jestem mieszkania wnętrzem i zdjęciami zachwycona, będę tu siedzieć...nawet nie proszona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana rozgość się proszę :) Jesteś mile widziana :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. cudowności od Agi u Ciebie prezentują się pięknie - myślę ,że pudełeczka trafiły w najlepsze dla nich miejsce :) jestem zawsze i niezmiennie zachwycona Twoim wnętrzem ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale prezentuje się ten lampion!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, Aga ma złote ręce :)

      Usuń
  10. Tez przymierzałam sie do tego lampionu :-)-jest b.ładny. Zastanawiam sie tylko czy trzem zapalonym świecom w tym pomieszczonku nie jest za gorąco? Pytam bo jak zapale 3 swiece w moim lampionie wytwarza się taka temperatura ze świece same topią sie pod jej wpływem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, nie zauważyłam, żeby jakoś bardzo się nagrzewał, ale nie paliłam jeszcze w nim świec przez dłuższy czas :)

      Usuń
    2. Lucy, pewnie damar odpowie jak jest u niej, ale nie ma co ukrywać, że trzy świece to będzie już troszkę ciepło... Lampion ma przewidzianą wentylację i kominek, którym ucieka ciepłe powietrze... Wiem, że ogólnie we wszystkich lampionach więcej świec to dosyć trudna sprawa... W lampionie BARA dwie duże świece mogą spokojnie palić się cały wieczór, jeśli pali się jedna, to nawet daszek się nie zagrzeje, ale jak cztery to będzie już gorąco.... Na taką ilość świec polecałabym dużą wersję tego lampionu:))) ściskam ciepło*****

      Usuń
    3. Agnieszko -bardzo dziękuję za odpowiedź :-). Lampion jest cudny!!!!
      tez Cie ściskam

      Usuń
  11. Niesamowite zdjęcia ! no i piękne pomieszczenia. Lampion podziwiałam u Agnieszki a teraz widzę, że dobrze mu u Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście bardzo ładny i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lampion bardzo mi się podoba..i ładnie pasuje do reszty wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezęny piękne a "Niedźwiadek" ... :))
    Piękne wnętrza jak zawsze cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Niedzwiedz" urzekający...I to srebrne poroże idealnie pasuje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. A to już wiem, kto sprzątnął mi sprzed nosa pudełka ;) hihi żartuję ! ale szczęście to masz kobieto ! Posiadać takie cudowności :)
    A salonik super sie prezentuje, biało, czysto, schludnie , super !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szczęście mi dopisało :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  17. Trafiłam tu przez trzynastkę, moja też jest szczęśliwa, pooglądałam Twoje mieszkanko, jest śliczne,lekkie, przestronne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och Damarku!! jak tylko przeczytalam, ze to Ty wygralas pudeleczka, mialam przeczucie, ze trafia we wlasciwe rece i idealnie beda u Ciebie wygladac, a tu jeszcze ten lampion! i piekny kawalek przestrzeni, ktorej nie widzielismy! teraz mam ochote zobaczyc kacik tv, bo mysle, ze czai sie tuz za rogiem ;-)) pozdrawiam sredecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Dobrze myślisz, kącik TV kryje się za ścianką, ale tam nie ma na razie co pokazywać, czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  19. Ten lampion pięknie się u Ciebie prezentuje, narobiłaś mi na niego wielkiej ochoty ;) Z tej perspektywy nie widzieliśmy chyba jeszcze Twojego salonu, ślicznie u Ciebie. Minimalistycznie, przejrzyście i ze smakiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Chyba faktycznie nie było jeszcze takiego ujęcia.
      Lampion polecam, ja jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  20. Jak ja Ci zazdroszczę! Oczywiście w takim pozytywnym sensie :) Lampion choć duży jest delikatny i elegancki, pudełeczka bardzo dekoracyjne.
    Gratuluję!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampion cudowny sama miałam na niego ochotę ale muszę troszkę poczekać :) niestety portfel opustoszał ostatnio ... niestety czasem i tak bywa :)
    Piękne zdjęcia i lampion cudnie u Ciebie się prezentuje. Zresztą Twój salon urzeka mnie od dawna. Wygląda tak świeżo i przytulnie. Tylko zasiąść na kanapie :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Coż mogę napisać? Jak zwykle pięknie! Szkiełka od Agi już się u Ciebie na dobre zadomowiły :-) Niedźwiedź jest boki - już na niego odkładam do skarbonki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wpasował sie lampionik u Ciebie;) pięknie wyglada a pasuje do klimatu w domku!! A pudeleczek zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny lampion, mieszkaniem zachwycam się niezmiennie :)
    P.S a jak tam nauka powiedz? Miałaś zacząć studia :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    świetne jest to zestawienie kolorów czarny i biały... bardzo ładnie do wszystkiego wygląda, tak sterylnie. "Niedźwiedź" jest super i białe świece w środku również :) ach! miałam napisać o tej czarnej narzucie w kropki... mam nieodparte wrażenie, że mam bardzo podobny materiał na swoich poduszkach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. hihi kocham te lampiony i sama Agusię;) robi cudne rzeczy! a ten lampion? jest kolejny na mojej liście:))) już widzę jak będzie stał u nas na parapecie:))) wspaniale się prezentuje! pudełeczka również posiadam, ale ja kupiłam Ty szczęściaro! :)))
    genialne są prawda?
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie u Ciebie . Własnie mam ochote kupic sobie ten fotel ...mysle ze jest calkiem wygodny :)))
    No i piekne Candy :) Zapraszam rownie do siebie ...mam tez słodziaka ...super grafika :))
    Pozdrawaim cieplo :))) Ala

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne mieszkanie. Przeczytałam blog za jednym zamachem od deski do deski i ciągle mi mało :)
    Wiele inspiracji, za które dziękuję.
    PS. Czy sama robiłaś te etykiety na segregatory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Tak, etykiety robiłam sama :)

      Usuń