niedziela, 20 stycznia 2013

Kolorowy post


Witajcie :) 

Chyba dopadł mnie kryzys blogowy, bo przez prawie miesiąc nie mogłam się zmobilizować do napisania nowego posta. Dlatego dziś, skoro już mi się udało, zasypię Was zdjęciami i pokażę zmiany w pokoju Mai.
 

Ikeowska komoda przeszła metamorfozę, ponieważ drażniły mnie przejrzyste szuflady. Długo zastanawiałam się jak ją przerobić, początkowo miała być błękitna, ale ostatecznie stanęło na bieli. Dla urozmaicenia przykleiłam na szufladach tabliczki z numerkami, które zrobiłam z niepotrzebnych żaluzji drewnianych.


Nad komodą powstała też mini galeria zdjęć i obrazków, która pewnie jeszcze się rozrośnie.


W pokoju Mai jest mnóstwo kolorowych akcentów w postaci dekoracji i zabawek.



A w pozostałych pomieszczeniach nadal króluje duet B&W, mocniejsze barwy pojawiają się na razie tylko w postaci kwiatów.





Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca.

Pozdrawiam ciepło :)



83 komentarze:

  1. Koleżanko mamy te same komody:) mnie też denerwował ten plastik więc od spodu przykleiłam papier ozdobny we ciekawe wzory, w różowo-fioletowym kolorze, a tam plastik fajnie łamie żywość tych kolorów:) Ale powiem szczerze że Twój pomysł bardzo bardzo mi się podoba i może pomyśle o zmianie. Jaką farbą to malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podklejałam tapetą, która jest na ścianie za komodami - mamy dwie obok siebie :)

      bardzo fajny czysty pokoik :)
      a wczoraj tu zaglądałam z niedowierzeniem, że nic nowego nie ma! :)

      Usuń
    2. Też rozważałam pomysł z tapetą lub tkaniną :)

      Calla malowałam tą samą farbą co drzwi, czyli Flugger interior high finish + farba podkładowa, też Flugger.

      Usuń
    3. JA też podkleiłam tapetą w duży wzór. Ciekawie to wygląda bo prześwitujące ubrania wygladały nieciekawie.

      Usuń
  2. Mała ma prześliczny pokój :) no i komoda po przemianie podoba mi się o wiele bardziej - świetny pomysł z tabliczkami z datą

    OdpowiedzUsuń
  3. ...przepiekna komoda....!!!!
    W ogöle ,cale mieszkanie jest piekne!!!
    Wszystko przepieknie dobrane..marzenie!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały ten pokoik :) a komoda wyszła świetnie - pozdrawiam Was ciepło♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko dobrałaś idealnie, nie ma przesady , jest harmonia i bardzo fajne dodatki. Gratuluję . Zapraszam w odwiedziny do mnie, jeśli Ci się spodoba miło mi będzie gościć Cię w moim gronie obserwatorów Google. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  6. Pokoik cudny, a komoda wyszła prześlicznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciesze sie, ze wrocilas!! :-)) Maja ma przepiekny pokoj, takie wlasnie lubie! bialy plus kolorowe zabawki! komoda swietnie Ci wyszla, no i te numerki! super! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, chociaż znów pewnie tylko na chwilę, jakoś ostatnio czasu i chęci brak na blogowanie.
      Dziękuję Ci bardzo.
      Uściski :)

      Usuń
  8. Pięknie:) Bardzo, oj bardzo mi się podoba i komoda i galeria zdjęć i kolorowe dodatki:) Super!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam zaległości w blogowaniu, piękny pokoik małej córci, a mój wzrok przykuła doniczka na kwiatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) "doniczka" kupiona na targu staroci za całe 1 zł :))

      Usuń
  10. Sliczny pokoik coreczki:)))) te numerki i galeria zachwycaja:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokoik jest przecudowny:) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło

    PS.Czy mogę przy okazji zapytać o kolor ścian w Twoim przedpokoju - bardzo mi się podoba ten odcień szarego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Niestety z kolorem w przedpokoju nie pomogę, bo sama go dobierałam z barwników.

      Usuń
  12. Mnie też podoba się pokoik Twojej córeczki , taki delikatny, dziewczęcy ....

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie; kolorowo ale jednak bardzo czysto i schludnie,bardzo mi sie podoba:)zwlaszcza ta wieworka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej kochana! :) ach zdecydowanie musisz być tutaj częściej!:) tak lubię do Ciebie zaglądać!
    pokój jest fantastyczny! te kolorki! i kolaż z ramek:) i te kule...

    no i kwiatuski żółte ładnie wyglądają z tą doniczką:D
    buziaki posyłam
    dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, też chciałabym bywać tu i na ulubionych blogach częściej, ale niestety brak czasu...
      Dziękuję Ci za miłe słowa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Pięknie jest, a ta kolorowa podusia zachwyca mnie za każdym razem, kiedy ją pokazujesz na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pokoik Twojej Mai! Naprawdę zestawienie tych wszystkich kolorów z bielą mebli i ścian jest wspaniałe.
    Pozdrawiam cieplutko
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zawiedziona!!!! Obiecywałaś, że zasypiesz zdjęciami a tak mało ich pokazałaś:( Ja chcę więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, obiecuję poprawę :)) Dziękuję :)

      Usuń
  18. Stworzyłaś przecudny azyl dla Mai. To prawdziwe królestwo małej księżniczki.
    Bardzo bardzo mi się podoba. Aż chciało by się w nim zamieszkać.
    Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale stworzyłas miejsce.......... Po prostu przecudne !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Widziałam tą komodę w MM w poprzedniej wersji i teraz jest dużo lepiej. Po raz kolejny widać, że białe meble wpokojach dziecięcych to podstawa jako baza dla kolorowych zabawek. Cudnie u Was, ja jestem na etapie szukania inspiracji do pokoju dziecięcego, ale mam już pewną wizję... pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staniszko też wolę tę komodę w nowej wersji :)
      Kochana, po cichu podglądam Twoje poczynania i już widzę, że maleństwo będzie miało piękny pokoik :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Przyjemnie się ogląda...jak zwykle zresztą...Maja ma śliczny pokoik-bardzo podobają mi się te kolorowe obrazki...i te kule-moje marzenie do dziecięcego pokoju:)
    Nasz dziecięcy też się zmienia...ale na efekty jeszcze trochę muszę poczekać...:)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja z niecierpliwością czekam na nową odsłonę Waszego dziecięcego.
      Buziaki

      Usuń
  22. ślicznie i kolorowo.galeryjka jest świetna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. czym pomalowałaś szuflady ??? genialna metamorfoza!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cała komoda pomalowana jest farbą akrylową Flugger interior high finish i farbą podkładową też Fluggera.

      Usuń
  24. oj ekstra jest ta poducha z kotem! gdzie można taką zakupić? pozdrówki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poduszkę to mój wytwór :)

      Usuń
  25. śliczny pokoik!Tak sobie wyobrażam pokoik mojego dzieciaczka!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny... przecudowny ten majowy...
    a ja pamiętam damarku, jak dałaś piersze fotki z pokoju z choinkami czerwonymi, pamiętasz?
    masz teraz tak pieknie, ze brakuje słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Jolu, pamiętam :) I wtedy też było dobrze, bo pierwsze chwile na własnym bardzo cieszyły...te poszukiwania, czasami błądzenie, żeby odkryć co naprawdę nam się podoba :)
      Dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  27. Mi się od zawsze u Was podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest ekstra! Biała baza plus kolory,to zawsze dobre rozwiązanie :)
    No a najważniejsze jest,że właścicielce się podoba!

    Buziaki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:)
      To prawda, właścicielka bardzo zadowolona :)
      Wasz kącik dla maluszka też wygląda cudownie :)

      Usuń
  29. W takim pokoiku Majeczka ma same kolorowe sny:)
    jest idealnie.....
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Toż to czysta przyjemność oglądać Twoje zdjęcia :) Fantastyczna kocia poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny pokoik, bardzo fajna galeria :) I klimatyczny, jak reszta Twojego M :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy pokoik;)Dla mnie bajka;)
    Mój synek ma identyczne łóżko - świetny wybór;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. kolorowy pokoik a zarazem stonowany!jak dla mnie uroczy!:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pokoik, ja też szykuje się do rewolucji u mojej małej...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny pokoik!naprawdę subtelnie i z delikatnością urządzony!buziak!

    OdpowiedzUsuń
  36. Komoda I pokoj prostota I minimalizm tak jak lubie:) a do pokoju wygladalyby fajnie cukieras z mojego candy na ktore zapraszam:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zachwycam się totalnie ;) uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny azyl dla małej dziewczynki, gratuluję doboru dodatków. Czy mogłabyś zdradzić skąd to pudełko z różową pokrywką, szukam czegoś w podobnym stylu i będę wdzięczna za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały pokoik!!! Jasno, przejrzyście i tak cudownie delikatnie!
    Wszystko idealnie dopasowane: obrazeczki, podusie, świecące kulki i fantastyczna komoda.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie! Zachwycam się i już któryś raz przeglądam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po prostu przepiękny pokoik, wygląda zniewalająco!
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny pokój :D Normalnie się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudny pokoik - jestem zachwycona. Zapraszam do siebie ja dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne kolorki... wystrj...
    jestem zakochana, oszalałam :D

    OdpowiedzUsuń