niedziela, 2 grudnia 2012

Pierwsza niedziela adwentu



Witajcie :)
Nie da się ukryć, ze Święta zbliżają się wielkimi krokami, widać to w sklepach, na ulicach, w telewizji. Na blogach zrobiło się bardzo świątecznie, więc i ja zmobilizowałam się i wprowadziłam kilka świątecznych akcentów do naszego mieszkania. Niestety w tym roku nie zdążyłam na czas z wiankiem adwentowym, ale pojawiła się zrobiona w 2 minuty świeca, odliczająca czas do Świąt.


Poduszka w śnieżynki powstała już przed sesją do MM, ale na zdjęciach nie była widoczna.
Powiesiłam też światełka na zasłonach i myślę, że na razie wystarczy. Kolejne dekoracje będą przybywały stopniowo :)


Pozdrawiam Was ciepło :)


29 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twojego bloga - skarbnica świetnych pomysłów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w tym kąciku. Bardzo ładny ten adwentowy kalendarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą naklejką na świecę. Ja też nie mam wieńca tylko 4 podgrzewacze na stole:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hallo!
    Swietna swieca Adwentowa
    Ja zdazylam jeszcze wianek zrobic i dzisiaj zapalilismy z dziecmi pierwsza swiece.
    Szczesliwego i zdrowego Adwentu
    Zyczy
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł dla zapracowanych, albo lubiących prostotę-świetny.Mamy w podobny sposób przedstawiony kalendarz adwentowy [poduszka] zapraszam na wizytę. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka świeca to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeca wspaniała! Podobają mi się Twoje podusie są śliczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swioetny pomysl z ta swieca - kalendarzem adwentowym :-) A poducha ze sniezynkami skradla moje serce :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę prostotę.
    Poduszka mnie oczarowała, a bywam trudna ;) Absolutnie przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne dekoracje, u mnie juz tez swiatecznie ;) Zapraszam www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  11. No i powoli robi sie świątecznie;))poduszka z gwiazdkami śliczna,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś rzeczywiście tak jest, że blogi motywują do tych działań świątecznych. Sama się nawet zastanawiałam, czy w moim rodzinnym domu też tak przywiązywano do tego wagę...nie wydaje mi się.. No ale teraz jakoś wszystko z innej perspektywy widzę..
    Ładna ta świeca, właśnie ta naklejka mi się też spodobała.. Uroczo**
    ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również brak jakiegokolwiek ozdoby, która pozwoliłaby odliczać czas do końca adwentu , a taka świeca to rewelacyjny pomysł i przede wszystkim szybciutki w wykonaniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeca - nie liczy się czas realizacji pomysłu, ale efekt końcowy - super. Przepiękne mieszkanko, obserwuję od jakiegoś czasu i jestem pod ogromnym wrażeniem, pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysl z ta swieca..przedewszystkim orginalny!Ja narobilam mnostwo dekoracj ale do wystawy na targach,w domu jeszcze pusto oprocz adwentowego wianka z drewna i chyba jeszcze troche poczekam zeby poczuc lepiej nastroj swiateczny.
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej a gdzie się podziała adwentowa poducha? Miałam sobie taka wymalować, ale nie zdążyłam. Sypnęlo mi się trochę zamówień poszewek dla dzieci na Mikołajki i czasu zabrakło dla siebie, ale będę malować już niedługo świąteczne dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze czekam, jeszcze do soboty...;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podusia w śnieżynki cudowna :) ja również nie zdążyłam na czas ze stroikiem adwentowym, ale myślę to zaraz szybciutko nadrobić :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne dekoracje, bardzo w moim stylu :))) u mnie też powolutku zaczyna się coś dziać, ale póki co delikatnie, zimowo, jeszcze niezbyt świątecznie. Fajny pomysł z tą świecą "na szybko";)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne dekoracje :) poduszka śnieżynkowa ♥!!!

    ja jeszcze nie ruszyłam ze świętami ale mimo to zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi sie podobaja te paski do gwiazdek! Pieknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajny i ekspresowy pomysł na kalendarz :) Gratuluję. Cudnie.
    Pozdrawiam ciepło, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł z tą świeczką! A poduszki cudne!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju no pięknie! ta świeca bardzo oryginalna - podoba mi się:)
    no i poduchy Twoje. Uwielbiam je wszystkie:)
    pozdrawiam ciepło i dobrego weekendu dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle świetne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zakręcona na temat poduszek i wszystkie z wielką ochotą oglądam. Twoje bardzo mi się podobają... Już sobie wyobrażam ciepłą, świąteczną atmosferę, kie- liszek czerwonego wina i odpoczynek w tych poduchach....bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. poduszka w płatki śniegu jest boska! Sama robiłaś nadruk? :)

    OdpowiedzUsuń