piątek, 21 grudnia 2012

Coraz bliżej...



Witajcie Kochani :)
Do Świąt zostało już naprawdę niewiele czasu, na szczęście dziś miałam wolne i mogłam na spokojnie zająć się przygotowaniami. Dokończyłam porządki i wyciągnęłam kolejne świąteczne dekoracje.
Przedpokój opanowały gwiazdki.


Upiekłyśmy z Mają pierniczki, bo niestety pierwsza partia nie dotrwała do Świąt :)


Mamy też już ubraną choinkę, w końcu prawdziwą, pachnącą lasem :))


A jak Wasze przygotowania?

Pozdrawiam Was ciepło i wracam do krzątaniny.


22 komentarze:

  1. Bardzo świątecznie się u Ciebie zrobiło:-) Delikatnie:-) Moje pierniki też nie dotrwały do Świąt...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie, pięknie..i uwielbiam takie kuchenne scenki z życia :))
    Ja już też domek mam prawie gotowy :)) uff, teraz zabieram się za siebie, bo zapuszczona jestem , ze hej ;P

    ***buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas spokojnie i bez szaleństw:)
    Piękne drzewko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak delikatnie u Ciebie,pięknie.
    Fotorelacja z piernikowania świetna :)Masz cudną pomocnicę.

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas domek ogarnięty, można się zrelaksować. Majka pewnie miała frajdę z pieczenia pierniczków.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te gwiazdki!
    Dom w rozsypce, ale pierniczki upieczone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie...subtelnie...u nas bez krzątaniny-błogo:)))
    Cyprysik czeka ubrany od soboty...Wikusi choinka jeszcze się trzyma i pierniczki w końcu polukrowane:)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. poduszka z gwiazdkami- mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i delikatnie...bardzo mi do Ciebie pasuje;)
    Z Majeczki pomocnik na wagę złota;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. hej , pierniki nie dotrwały to znaczy , że musiały być pyszne:-) choinka prezentuje się okazale i pewnie cudnie pachnie
    Zapraszam na rewizytę do mnie Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznae te gwiazdki... u mnie pierniczki też nie dotrwały!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje !!! a u mnie przygotowania wciąż trwają, porządki w toku. Choinka już stoi;) na dekoracje czeka jeszcze kuchnia ale to samym końcu jak już wypieki będą zakończone.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój szary przedpokój i też przymierzam się do wprowadzenia szarości u siebie... Pierniczki musiały być pyszne, skoro zninęły :-) U nas też dziś udało się ubrać choinkę - na szczęście żywą, choć M. co roku upiera się przy sztucznej :-( Pozdrawiam i zdrowych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie weekend zapowiada się pracowicie, ale jestem już u rodziców, więc nawet porządki są jakby przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie u Ciebie :) u mnie w tym roku również królują gwiazdki, a choinka już czeka na ubranko świąteczne :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazdki górą.
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę Wam zdrowych i pogodnych ŚBN i cudownej atmosfery świątecznej.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wciąż w lesie ;)
    Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powoli się ogarniam z robotą :)

    Zdrowych i wesołych świąt dla Was :)

    P.S Maja jest cudna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie świątecznie, i bombeczki śliczne :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna dekoracja na drzwi :)

    U mnie juz po porządkach i pewnie rano będzie jakaś sesyja ;)

    Udanych przygotowań!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie u Was, nie tylko na święta;)

    Wesołych Świąt!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogłem nie zwrócić uwagi na kolor ściany na pierwszym zdjęciu. Po prostu uwielbiam takie popiele. Sam mam przedpokój wymalowany podobnym odcieniem (to były chyba farby magnat). Świetnie się takie zestawienie prezentuje z tymi drzwami z ciemnego drewna. Obrazki podęgują efekt ;) świetny gust!

    OdpowiedzUsuń