niedziela, 4 listopada 2012

Niedzielny wieczór z kubkiem ciepłej herbaty



Już od ubiegłej zimy chodził mi po głowie ocieplacz na kubek, ale że z drutami i włóczką jeszcze się nie zaprzyjaźniłam, poprosiłam  o przysługę Asię, a ona wyczarowała dwa cudne "sweterki", oczywiście w moich ulubionych kolorach. Dziękuję kochana, są idealne, a moja kawa i herbata pozostają dłużej ciepłe :))


Długie jesienne wieczory sprawiają, że 13-nastka coraz częściej skąpana jest w blasku świec. Z szafek wyciągam więc świeczniki, tealighty i latarenki, które przeleżały tam przez lato.



Spokojnego wieczoru :))


51 komentarzy:

  1. Piękne ubranka.
    Poduszeczka w gwiazdki prześliczna :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i herbata dłużej trzyma i kubek nie parzy w dłonie...
    piekne połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle u ciebie bardzo ciepło i przytulnie się zrobiło, swetrowy ocieplacz, swertowa poducha...bardzo przyjemnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny sweterek i pomyslowy bardzo !!
    a szewc bez butów chodzi... ;)))
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne ubranko ma Twój kubeczek, pewnie herbatka pozostaje dużej ciepła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie:) Ja też o takich sweterkach myślałam ale kupiłam sobie piękniasty kubeczek i teraz szkoda mi go ubierać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia zdolniacha niesamowita jest:)
    Świetne sweterki, świetna aranżacja, pięknie!!!

    Pozdrowionka damarku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ocieplacz na kubek przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny, bardzo mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny :) mi przypadła do gustu ta wydziergana na drutach szara poducha.. a same zdjęcia bardzo klimatyczne.. takie trochę świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubranko na kubek i piękne poduchy.Za to lampa rewelacyjna,bardzo mi się podoba :)Pozdrawiam wieczorowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek na ubranko, bardzo ładny i pożyteczny prezent. Światło świec cudowne!!

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju jaki cudny ten ogrzewacz i jak już kiedyś pisałam, zakochana jestem w tej Twojej podusi w gwiazdki:)))
    ocieplacze planuję zacząć robić na szydełku:) ciekawa jestem jak mi pójdzie:P
    cudnie u Ciebie:*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak fajnie wygląda taka lampa w ciepło urządzonym wnętrzu, jestem zaskoczona. milusio u Ciebie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma jak ciepła herbatka wieczorową porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimatyczna jesień u was w domku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak nawet herbata przy klimacie zapalonych świeczek smakuje inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie, tak właśnie powinno być jesienią :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak miło,u mnie dokładnie taki sam wieczór,lubie tak czasem ....:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje sweterki na kubki też spełniają swoja rolę. Nie trzeba się spieszyć z wypiciem herbatki, cudna jest podusia w sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna podusia sweterkowa!!! i ubranko na kubeczek tez cudne....
    w ogóle miły klimat u Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  22. milusio u ciebie, jak zawsze zresztą. sweterek cudowny

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczoraj wieczorem również popijałam aromatyczną herbatkę z mojego wielkiego ocieplanego kubka.. ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Damar, Twój klimat uwielbiam. A jak tam uczelniane poczynania?

    OdpowiedzUsuń
  25. Asię też uwielbiam - taka młoda a taka mądra

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne sweterki :)) Kubek też chce być modny, prawda ;)? :))))

    Uściski, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę sie, że Ci się podobają :) Idealnie wpasowały się w Wasze mieszkanko, którego jestem wielką fanką :)

    U Ciebie w ogóle lepiej się prezentują, to zasługa pięknego otoczenia :D

    buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne te Twoje sweterki, picie z takich przywdzianych kubełków kawy czy herbaty to chyba czysta przyjemność.
    Życzę Ci wielu tak przyjemnych chwil.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ubranka na kubeczki śliczne. Uwielbiam Twój dom. Taki jest ciepły i romantyczny z tymi świecami.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już od roku się przymierzam do zrobienia takiego ocieplacza na kubek ;d Świetnie wyszedł Twojej kumpeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ocieplacz na kubek superowy - sama marze o takim:)
    Poza tym poduchy super i wszystko pięknie razem wygląda:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do mnie po odbiór nominacji Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne połączenia czerni i bieli w twoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje!!!! Nawet nie pisnęłaś słówka:)))))) Otwieram najnowszy numer "Mojego mieszkania" a tu taka niespodzianka !!!!!!
    Pięknie wszystko wyszło na sesji.......na razie oglądnęłam pobieżnie . W wolnej chwili zatopię sie w lekturze i wszystko dokładnie obejrzę!!
    P.S.

    Córeczka cudowna:)))
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  35. W tak ubranym kubku cherbata napewno tak szybko nie stygnie. Dobry pomysl na zime.
    Pozdrawiam
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam dziś "Moje Mieszkanie" ogladam zdjęcia i mowię, znam te mieszkanie, te poduszki .... i nagle wiem, to Twój dom :)
    Czytam Cię od dawna, masz piekne mieszkanie, sliczne wnętrza :)

    gratuluję z całego serca :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. PRZEPIĘKNE ZMIANY DAMARKU U CiEBIE ZARÓWNO W SALONIE JAK I CAŁYM MIESZKANKU JESTEM POD OGROMNYM WRAZENIEM WYCZUCIA SMAKU I ZACHOWANEJ ESTETYKI..........NAJBARDZIEJ URZEKŁ MNIE POKOIK MAŁEJ KSIĘŻNICZKI JEST OBŁĘDNY ....GORĄCO POZDRAwIAM I GRATKI ZA m&m A PODUSIA W POKOJU CÓRCI PREZENTUJE SIĘ ZACNIE......ps.zaglądam często lecz czasu na pisanie jak na lekarsto:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nic się nie chwalisz...Kupiłam wczoraj MM, przeglądam jak to czasem robię od końca, patrzę na fragment łazienki i myślę, że to chyba Twoja, przewracam dalej i już jestem pewna. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj! Bardzo będzie mi miło jeśli dołączysz do mojego link party - wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów, żeby inni odwiedzający mogli je obejrzeć. Na razie impreza się rozkręca, więc zapraszam! :D
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję świetnej sesji i artykułu :) bardzo miło się czytało i oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również gratuluję sesji w MM :) śliczne mieszkanko, zwłaszcza najmłodsza mieszkanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Serdeczne gratulacje artykułu w MM. :)):)
    Wyszło cudnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. MM - gratuluję - miło jest zobaczyć w magazynie znajome mieszkanie :))) Poduszka w gwiazdeczki jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję pięknej sesji!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kobietko, gdzie Ty się podziewasz? Zaglądam tu do Ciebie a tu cisz. Gratuluję Ci z całego serca przepięknej sesji w MM.Czekam z niecierpliwością na nowego posta. I jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak tutaj milutko :-D bede wpadac czesciej :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń