poniedziałek, 19 listopada 2012

Moje mieszkanie



Witajcie Kochani :)
Jak już wiele z Was zauważyło w grudniowym numerze Mojego Mieszkania ukazała się sesja z naszej 13-nastki. Przez moje ostatnie zabieganie, o mało nie przeoczyłam tego faktu, o tym, ze gazetka jest już na półkach dowiedziałam się od Was :))


Co do samej sesji mam mieszane uczucia... z jednej strony ciekawa przygoda, możliwość przyjrzenia się pracy profesjonalistów, z drugiej natomiast czułam się w tej sytuacji mało komfortowo. Może to dlatego, że byłam wtedy chora, po kilku dniach leżenia z gorączką i niestety nie zdążyłam przygotować wszystkiego tak jak chciałam...
Dlatego jest jak jest, mam tylko nadzieję, że te prawdziwe Święta będą trochę bardziej świąteczne :)


Dziękuję Wam za gratulacje i wszystkie miłe słowa, za to, że zaglądacie mimo mojej nieobecności tu i u Was...niestety doba skurczyła mi się strasznie i na wiele rzeczy nie starcza czasu. Wiem, że zalegam z odpowiedziami na maile, postaram się nadrobić to pod koniec tygodnia.

Miłego wieczoru :))






58 komentarzy:

  1. Damar, masz za to świetny dowód na to, że o atmosferze świąt nie decydują ozdoby, ale atmosfera wewnętrzno-duchowa, kuchenno-zapachowa itd. Śliczna pamiątka publikacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i koniecznie muszę zakupić najnowszy numer:)))
    zdjęcia jak dla mnie piękne! nie masz co narzekać:) a resztę zobaczę i poczytam już jutro.
    mam nadzieję, że już w pełni sił:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno ciekawe doświadczenie, a prawdziwy klimat świąt jest z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!Taka sesja to wspaniała pamiątka. Nie widziałam jeszcze grudniowego numeru Mojego Mieszkania, ale na załączonych zdjęciach w Twoim wpisie wszystko wygląda pięknie i idealnie. I zpewnością tak było:))
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja wypadła bardzo fajnie. Ja inspiruję się choinką :)
    Piękne to Wasze mieszkanko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oh jak ja zaluje Damarku, ze nie moge obejrzec tego miesiecznika, chyba, ze na necie sa gdzies fotki??? gratuluje Ci tej przygody z calego serca! :-))
    p.s. na mojego @ nawet nie odpowiadaj. zdaje sobie sprawe, ze byl tylko zawracaniem glowy ;-))
    pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilką gratulowałam w poprzednim poście ale zrobię to jeszcze raz!Bardzo, bardzo mocno gratuluję!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, wspaniały blog, wnętrza i inspiracje to też "profesjonaliści" zauważyli i nagrodzili wspaniałą sesją, naprawdę się należało bo wnętrza cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! Twoje mieszkanie jest cudowne i apewne w taki sposób predstawione, jutro sobie pocytam!

    Podrowienia spod 13stki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:)) Masz wspaniałe mieszkanko, często do Ciebie zaglądam i zawsze zachwycam się twoimi zdjęciami. Zdrówka życza:)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gazetkę mam i czytałam;)Zarówno na Twym blogu jak i w gazecie mieszkanko prezentuje się świetnie!Tak więc gratuluję udanej sesyjki;))
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! W przyszłym tygodniu dotrze do mnie MM,więc pozwolisz,że się rozgoszczę w Waszym mieszkaniu? :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy zobaczyłam w gazecie Twoje mieszkanie,uśmiechnęłam się,bo fajnie jest zobaczyć mieszkanie,które się "zna" w innym świetle.Z całego serca gratuluję!!
    Nic się nie martw,wyszło super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) Twoje mieszkanie jest fantastyczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, na pewno wszystko wyszło super, to tylko nam się tak wydaję, że tego brakuje, że to źle stoi...ale nikt inny tego nie wie i widzi tylko to co najlepsze ;) pozdr! też spod 13stki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!! Mieszkanie piękne, pełne inspiracji więc i sesja wyszła rewelacyjnie, nie ma powodów do zmartwień. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje!!! jutro z rana biegnę kupić gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również dołączam do gratulacji - masz cudowne mieszkanie i jest moją wielką inspiracją w urządzaniu mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, ja już najnowszy numer mam i czytałam i przeglądałam. Moim zdaniem sesja wyszła bardzo dobrze. Chciałabym mieć takie mieszkanie by gazeta chciałaby go sfotografować:) Póki co to sfera marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!! Damar gratuluję!! I pędzę jutro z samego rana po swój egzemplarz :D
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam, widziałam :-) Super wyszło - u Ciebie podoba mi się zawsze :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!

    Jak ładnie tam macie!

    Świetny blog tak w ogóle. Bardzo inspirujący... I motywujący do poszukiwania czasu, żeby tez coś upiększyć wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja równiez widziałam i podziwiałam, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  24. O!! Kochana dobrze, że mówisz:))) internet tak mi zastąpił papier, że aż strach...no nie wiedziałabym... dziś kupię;)))
    A świąteczny nastrój to czasem i kilka świec, grunt, że w domu żyją szczęśliwi ludzie;)))) no i zawsze można powiedzieć, że to po prostu taki oszczędny styl;))))
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje !!!!!!!!!!!! W pełni na nie zasługujesz... :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję i nie dziwię się...masz piekne mieszkanko;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie mieć sławnych znajomych z bloga!!! Może jeszcze dostane gazetkę u siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śiczne masz mieszkanko:))Sesja bardzo udana, gratulacje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ślicznej sesji i pięknego mieszkanka!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, ja już po poerwszym zdjęciu wiedzialam w czim domu goszczę razem z gazetą:) CUDOWNIE! jestem ogromna fanką twoich poczynań wnętrzarskich:) Życzę dużo dużo zdrówka i czasu dla siebie! I zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojoj! Mam ten numer, ale jeszcze się do niego nie dokopałam. Mam ostatnio urwanie głowy w domu i brakuje mi czasu na przyjemności. Ale koniecznie zajrzę!!! Nie dziwię się, że zechcieli do Ciebie zawitać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie mm nowego numera, ale zaraz pędzę do sklepu;)Gratuluję sesji:)Cudownie jest zobaczyć swój domek, swoje poczynania na łamach takiego czasopisma:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Swój egzemplarz już mam :)
    Gratuluję Kochana! :):* nie ma się co dziwić, że wybrali Wasze mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! i nie bądź dla siebie taka krytyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. To jeszcze raz Ci serdecznie gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje raz jeszcze! Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się bardzo ale to bardzo podobają fotki w MM.
    Bardzo podoba mi się też twój blog i Twoja 13 .
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też dziś kupiłam Moje mieszkanie i ku mojemu zaskoczeniu (w sumie to nie wiem czemu), dowiedziałam się, że jesteś z Łodzi :) Kolejna sąsiadka w blogowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gazetke kupiłam!! Mnie się bardzo podoba artykuł i Twoje mieszkanko!
    Gratuluję Ci serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdecznie gratuluję i jestem pewna, że sesja była doskonała :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna sesja , piękne mieszkanie - ale o tym mogę bez końca :) jestem pod jego urokiem od dawna , no i pod urokiem córci:) wszystko śliczne - GRATULUJĘ!!! pozdrawiam Was ciepło
    p.s. jeżeli Masz ochotę to zapraszam do siebie na candy - choć reniferka już Masz :)) ale od nadmiaru....:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. gratulacje raz jeszcze......

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję Wam bardzo za tyle miłych słów :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję Kochana:D Mieszkanko wygląda super i niezmiernie się cieszę, że i Tobie udało się być na łamach magazynu:) Pozdrówka!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję:) wiedziałam, że skądś znam te piękne mieszkanie.. i te reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje!wspaniala wiadomosc,nie mam mozliwosci zakupienia sobie magazynu ale z tego co widze na Twoich fotkach ,sesja wyszla wspaniale!:P

    OdpowiedzUsuń
  47. Z całego serducha gratuluję, to na pewno fajna przygoda i miłe wspomnienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z calego serca gratuluje! Moze jeszcze dorwe ten egzemplarz jak bede w Polsce! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  49. Widziałam gazetkę, piękne mieszkanko!!!
    Gratuluje takiej fajnej przygody ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Też widziałam gazetę, zdjęcia wyszły bardzo ładne, to na pewno fajna przygoda, wiem to z doświadczenia:)Twoje mieszkanie jest takie spokojne i spójne, to mi się w nim podoba:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje. Świetna sesja.

    OdpowiedzUsuń