środa, 3 października 2012

Ptaszysko i gwiazdki :)



Witajcie :)
Dziękuję Wam za trzymanie kciuków i słowa otuchy, rozmowa już za mną, niestety nie poszła tak jak bym chciała i czeka mnie jeszcze kilka dni niepewności, do czasu ogłoszenia wyników. 
Mam nadzieję, że mimo wszystko się uda :)



Ostatnie dni były dla mnie trochę stresujące, a jak wiadomo na stres najlepsze zakupy :)
Udało mi się upolować w końcu chustę w gwiazdki za przyzwoitą cenę, w ulubionych kolorach, zdecydowanie poprawiła mi nastrój :)
W niedzielę wybrałam się na giełdę staroci, na której nie byłam już dawno, bo zawsze coś przeszkodziło: albo pogoda  brzydka, albo jakiś wyjazd, albo po prostu wstać mi się nie chciało. Niestety nie było nic ciekawego, a że nie chciałam wracać z pustymi rękami, w ostatniej chwili wzięłam to metalowe ptaszysko 
(i małe rameczki na zdjęcia, ale o nich innym razem).
Oczywiście po powrocie domu zastanawiałam się po co mi ono i wymyśliłam, że stanie w Majkowym pokoiku, ale póki co wzięło udział w sesji na stole :)



Pora też pomyśleć o kolejnym Candy, liczba obserwatorów przekroczyła 400 osób, a to chyba dobra okazja? Już zastanawiam się co dla Was przygotować :)

Miłego wieczoru :)


49 komentarzy:

  1. Damarku chusta świetna :)

    A Majka jest śliczna, jedna z najładniejszych dziewczynek jakie widziałam, a widziałam trochę w swoim krótkim życiu :D i widać, że zadowolone dziecko z niej :) buziaki i dalej trzymam kciuki za wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za kciuki i za komplementy :)

      Usuń
  2. Wspaniała jest ta chusta, kolory jak najbardziej na tak;) nie dziwię się, że poprawiłas sobie nastrój tym zakupem;) Korzystajcie z pogody dziewczyny;) my niestety zaliczyłyśmy pierwsze przeziębienie w przedszkolu;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to niedobrze, choróbska wszystkich się teraz czepiają. Mai na szczęście już przeszło.
      Kurujcie się :)

      Usuń
  3. piekna masz córcię :)
    trzymam dalej kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Córeczka wspaniała , życzę zdrowia.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy udane, ptaszysko idealne jest...

    Ale wzrok Maja przyciąga bardzo, jest prześliczna i bardzo ładnie ubrana; styl, wdzięk, klasa...po mamie:)

    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zaczerwieniłam się :) Dziękuję :*

      Usuń
  6. Corcia swietna... A ptaszysko oryginalne, fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czasem jestem twarda i wracam z targu staroci z pustymi rękami :) Fajna chusta i śliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często wracam z niczym, ale po takiej długiej nieobecności, szkoda było wrócić na pusto :)

      Usuń
  8. Jaką Ty masz śliczna Córeczkę! :)) Urocze zdjęcia! Chusta jest świetna, mam już granatową w gwiazdki, ale taka bardziej stonowana też by mi się przydała hihihi ;) Trzymam kciuki za wyniki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja na granatową też poluję :)

      Usuń
  9. trzymam kciukasy wciąż za powodzenie Twojej misji :)
    chusta obłędna skąd skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się :)) Chusta - Bershka.

      Usuń
  10. Aleś pięknie u Ciebie, nie mogę się napatrzeć i żałuję oh żałuję moich krzeseł! Ale trudno, przeciez nie będę wymieniać po 2 latach :D

    Śliczna córunia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę oryginalna i też powtórzę : Maja śliczna - zdominowała całego posta:)super

    OdpowiedzUsuń
  12. PIękne mieszkanie! Marzę o takim jasnym,białym , przestronnym a przede wszystkim WŁASNYM !

    OdpowiedzUsuń
  13. hej Damar:) trzymam kciuki, aby za kilka dni wyniki rozmowy były na plus:)
    a ptasiorek i chusta są rewelacyjni:)))
    To zdecydowanie Twoje kolory. :)))
    śliczna Twoja córeczka...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie strasznie mi się tu u Ciebie podoba!
    czekam na candy bo czuję, że to będzie cOś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam wkrótce na notatkę tutaj że wyniki rozmowy zadowalające:)))
    Maja jest urocza...Fantastycznie wygląda...korzystajcie z pogody póki można...my nadal nie wychodzimy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. no to dalej trzymam kciuki,żeby się powiodło... a ptaszysko bardzo sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maja śliczniutka, ptaszysko fajowe, trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje plany ziściły się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle udane zakupy. Chusta jest piękna, Ptaszysko zresztą też.
    Śliczne fotki.
    Pozdrawiam w tą piękną złotą jesień.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, żeby spełniło się Twoje matzenie!!!
    Chusta śliczne (mnie także wzieło coś na gwiazdki...:)
    Ptaszysko rewelacyjne- taki straszny, a taki pikny :)
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Największą gwiazdką to tutaj jest Twoja córcia :)))Chusta mi się podoba,bo mam bardzo podobną :) a ptaszek jest genialny,bo taki inny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest obłędna ! :) Ce prawda nie tak jak Maja ! ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Też poszukiwałam chusty w gwiazdki, w końcu znalazłam szal w gwiazdki na allegro, dziś listonosz przyniósł i jestem przeszczęśliwa, że udało mi się w końcu taki dostać :-) U Ciebie jak zawsze pięknie się wszystko wpasowuje :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupy udane, apaszka urocza, ptaszysko śliczne, ale Twoja córcia... cudna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna chusta. i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  25. ptaszysko super - takie upolowane na szybko rzeczy potem często mają swoje większe znaczenie a może Majka zrobi z niego zaczarowanego króla jak w Panu Kleksie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki za Ciebie. Ptaszysko piękne i chusta również. Fajnie, ze będzie candy, na pewno się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że ptaszysko się zadomowiło, bo pasuje jak ulał do Waszego M. :) Na szczęście jesienna pogoda nam sprzyja w tym roku i my również korzystamy kiedy tylko się da :) Też zacieram ręce na candy :) Pozdrawiam!

    p.s. obejrzałam post z korytarzem, naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Damarku !!!!! A ja poluję właśnie na taką chustę...i nic...szukam dalej... ptaszysko świetne.. a Lenka śliczna... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko piękne, Maja to jedna z moich faworytek. Bardzo lubię takie nakrycia głowy, dodam mało skromnie Anka ma podobną chusteczkę tylko w krateczkę.
    Damarku dopinguję Ci zawsze i wszędzie, także moje kciuki i słowa uzsnania są już dawno Twoje

    OdpowiedzUsuń
  30. też nienawidzę wracać z pustymi rękoma. A ptaszysko świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ cudny ptaszor :) zdjęcia cudne

    OdpowiedzUsuń
  32. Majka super się bawiła, widzę :)
    Piękny ptaszek. I nowy banerek cudny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Córcia jaka już duża ;) królewna.. !

    OdpowiedzUsuń
  34. to pierwsze zdjęcie super! piękne światło. aż trudno uwierzyć, że tak można mieszkać w pl blokach! za to Cię podziwiam Damarku!!
    3mam kciuki, choć dawno się nie odzywałam i mam nadzieję, że mimo wszystko rozmowa przyniesie pożądane efekty!
    a Maja? co tu więcej dodać? prze-śli-czna! i widać, że mała modystka kocha jesień! :-))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodziutką księżniczkę masz ;)
    A ten ptak bardzo fajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. U Ciebie zawsze mega inspirująco :) Zdjęcia wnętrz czy tego co udaje Ci się poczynić/przerobić/upolować niezmiennie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślałam o Tobie we wtorek, mam nadzieję, że się uda!trzymam mocno kciuki!
    pozdrawiam!
    p.s śliczna Córeczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. chustka fajowa mam podobna... też ost lubię ten motyw...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ptaszor cudny.Śliczne zdjęcia robisz Majeczce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chusta top trendy a córeczka prześliczna. Na dokładkę ładne wnętrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń